LXXXII

2.6K 515 48
                                    

chocolatehope: Hyung, mam do ciebie jedno, dość ważne pytanie.

vanillasugar: piszesz do mnie o drugiej w nocy i stawiasz kropkę na końcu zdania, zaczynam się martwić

vanillasugar: stało się coś?

chocolatehope: Czy ty na pewno jesteś ze mną szczery?

vanillasugar: słucham? Dlaczego w ogóle pytasz mnie o coś takiego? Oczywiście że jestem

chocolatehope: I mówiąc mi, co się stało wtedy w klubie z Jiminem powiedziałeś mi całą prawdę?

vanillasugar: wiesz, że nie pamiętam o czym wtedy rozmawialiśmy, ale naprawdę, uwierz, że bym cię nie okłamał

vanillasugar: Hoseok, powiesz mi do cholery jasnej o co ci chodzi?

chocolatehope: Spałeś z Jiminem? Albo pisaliście do siebie o tym w wiadomościach?

vanillasugar: oczywiście że nie! Hoseok, o co ci znowu chodzi?

chocolatehope: O to mi chodzi.

*wysłano załącznik*

vanillasugar: Onie. Skąd to masz? Kto ci to wysłał?

chocolatehope: Jimin

vanillasugar: w życiu mu tego nie wysłałem, przysięgam

vanillasugar: nie wiem skąd on ma to zdjęcie, naprawdę

chocolatehope: Dobrze, już, spokojnie.

vanillasugar: Hoseok, ja naprawdę nie wiem, zaufaj mi. On nie powinien mieć tego zdjęcia, w życiu bym mu czegoś takiego nie wysłał, ja...

chocolatehope: Hyung, wierzę ci. Zapomnij że pytałem.

vanillasugar: ale Hoseok....

chocolatehope: Idź już spać. Potem to wyjaśnię.

vanillasugar: no... w porządku.

2:16
Hoseokkie~~ dzwoni

odrzuć

odbierz

- Dobranoc hyung. Nie myśl o tym i śpij dobrze.

- Uwierz, że naprawdę mu tego nie wysłałem. Dobranoc Hoseokkie.

2:18
Połączenie zakończone

_______________

Powiem wam, że kocham moje domowe awantury, sprawiają że mam coraz większą ochotę skończyć tego fika właśnie w tej chwili, w najpaskudniejszy sposób jaki tylko znam, ale z drugiej strony nie chcę wam łamać serc.

Choć i tak powoli zbliżamy się ku końcowi.

A skoro o końcu mowa, myślałam nad tym, żeby może na końcu ficzka zrobić Q&A na jego temat, co o tym myślicie? Moglibyście zadać pytania, jeśli coś związane z VC was interesuje, a nie zostało wyjaśnione, jeśli pytania dotyczyły by bohaterów mogłabym z nich zrobić dodatkowe rozdziały, które by to wyjaśniały, co wy na to?

~18~

vanilla chocolate | yoonseok | chatOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz