XLIX

2.9K 559 71
                                    

Nowe powiadomienie z niepodobamisięto

perfectjoon: Jutro mija tydzień, odkąd Yoongi zamknął się w pokoju... Hoseok, czy on dalej się do ciebie nie odezwał?

chocolatehope: Nie.. Nie odczytał też moich wiadomości, ani nie odebrał ode mnie telefonu. Zjadł coś przez ten czas?

perfectjoon: Nie mam bladego pojęcia. Drzwi ma zamknięte na klucz, próbowałem kilka razy wejść, nakłonić go by mi otworzył, ale zero reakcji.

nightytae: on tam w ogóle jeszcze żyje?

perfectjoon: Słyszałem dzisiaj Titanica, brzęk butelek, a w mieszkaniu jest coraz więcej dymu, więc tak, żyje.

chocolatehope: czekaj czekaj. Jak to coraz więcej dymu?

nightytae: Suga kopci jak smok. Dziennie potrafi wypalić nawet półtorej paczki, szczególnie gdy ma taki nastrój. A chyba nie otwiera okna, idk

chocolatehope: dlaczego wy macie do tego takie luźne podejście do tego, że on tam się może zachlać na śmierć, udusić albo paść z głodu?

nightytae: stwierdziliśmy że damy mu tydzień na ogarnięcie się

pefrectjoon: Jeśli do jutra stamtąd nie wyjdzie, wyciągniemy go siłą.

chocolatehope: powinniście byli zrobić to już dawno

chocolatehope: jemu mogło się coś stać!

chocolatehope: nazywacie się jego przyjaciółmi, a tak naprawdę tylko siedzicie i nic nie robicie zamiast reagować!

pinkeujinnie: Hoseok, nie możemy do niczego Yoongiego zmuszać... Wszyscy się o niego martwimy i rozumiem twoje zdenerwowanie, ale nie możesz nam zarzucać, że nic nie robimy..

nightytae: a ty oprócz wysyłania wiadomości zrobiłeś cokolwiek, hoseok?

____________

Jestem Polsat, reszta jutro >.> Albo raczej dzisiaj, tylko tak za jakieś minimum 10 godzin, muszę się wyspać

Czy ja już mówiłam jak bardzo was kocham? Tak? To powiem to jeszcze milion razy.

K o c h a m W a s

Dzisiaj wbiło 10 tyś wyświetleń, i wciąż jesteśmy w top50 w ff, dziękuję wam bardzo bardzo bardzo mocno ;;;

Dzisiaj wbiło 10 tyś wyświetleń, i wciąż jesteśmy w top50 w ff, dziękuję wam bardzo bardzo bardzo mocno ;;;

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


ps. zaczynam się gubić w numeracji rozdziałów, cyfry rzymskie to jednak zło >.> (więc jak jakiś rozdział będzie miał zły numer to dajcie znać)

vanilla chocolate | yoonseok | chatOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz