XCIII

2.8K 533 164
                                    

Gdy dojechali do mieszkania Yoongiego, po przekroczeniu progu i pozbyciu się kurtek, ten złapał Hoseoka za przód jego koszulki i przyciągnął go do siebie, łącząc ich usta w pocałunku. Młodszy objął go w pasie, dociskając go do siebie. Ich wargi ocierały się o siebie leniwie, smakowali się powoli. Yoongi powoli wysunął język w usta młodszego, przejeżdżając nim po wewnętrznej stronie jego zębów. Hoseok rozchylił usta, jednocześnie zsuwając swoją dłoń niżej, na pośladek starszego, i lekko zacisnął na nim palce, przez co z gardła chłopaka wydobył się cichy pomruk. Zachwiał się lekko na nogach, przez co Jung odsunął się lekko.

- Wszystko w porządku Yoonnie? - zapytał, patrząc w lekko zamglone spojrzenie starszego, tak typowe dla ludzi, którzy pili alkohol, i wypili go nieco więcej niż powinni. Min popatrzył na niego, chwilę się zastanawiając. Było mu niedobrze, i nieco kręciło mu się w głowie. Początkowo ignorował mdłości, jednak zaczęły się one nasilać.

- Będę rzygał. - Mruknął starszy, wyplątując się z objęć chłopaka, po czym szybko ruszył do łazienki, a tam opadł na kolana na podłogę przed muszlą klozetową, której klapę podniódsł, by po chwili zwracać swój ostatni posiłek. Przy okazji siarczyście klnął w myślach, że zamiast korzystać z takiej okazji, jaką był zdecydowanie chętny Hoseok, siedział w łazience i rzygał, narzekając na swój organizm, który zdecydowanie nie tolerował alkoholu, i siebie, że mimo wszystko po niego sięgnął.

W tym czasie młodszy jak gdyby był u siebie poszedł do kuchni i nalał wody do szklanki, którą po chwili zaniósł do łazienki. Kucnął obok Yoongiego, kładąc mu rękę na plecach, i podał mu naczynie, które starszy wziął drżącą dłonią. Wiedział, że po tym będzie prawdopodobnie rzygał jeszcze więcej, wiedział też jednak że ma to swój sens - im szybciej pozbędzie się alkoholu z organizmu, tym szybciej poczuje się lepiej.

- Zjebałem. - powiedział spuszczając wodę.

- Fakt. - przytaknął mu młodszy, wplatając mu delikatnie palce we włosy. - Ale twoja słaba głowa jest dość urocza.

_________________

Seksy, tak? Ha. Ha. Hahahhahahaha.
Kocham was

~~7~~

vanilla chocolate | yoonseok | chatOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz