9. Valentijn deel 2

332 26 20
                                    

Oke de uitslag zeg maar,... eigenlijk had niemand het juist XD. Maar er waren er 2 die wel iets geraden hebben wat later gebeurd en dat is...
Writer-Julia en beyzaozdemir303
Jajaa geef hun maar een applausje *geeft applaus*.

Maar goed veel leesplezier!

*Ik heb hem*

Simara

Beide staren we met open mond naar wat er voor ons gebeurd.

We zien hoe onze leerkracht biologie Daan een kus op zijn mondhoek geeft.

Op zijn mondhoek! En wij zijn niet de engiste die met open mond kijken, nee Amalia kijkt ook zo.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Plots pov twist hope u like it)

Amalia

Het is vreemd, heel erg vreemd. Een oude vrouw van 50 geeft Daan een kus op zijn mondhoek.

Ik voel jaloezie opborrelen. Ik sluit mijn mond, die een beetje openstond, en draai me om.

Daar zie ik Simara en Jorben ook met open mond kijken. Ik draai me nog eens in de andere richting en been weg.

Ik zigzag door de rijen heen, niet dat het nut heeft maar goed, het gaat om het idee.

Ben ik nu echt jaloers op een 50-jarige vrouw?

Ik zucht diep en ga op een palet waar wc-papier staat zitten. 'Am?' Hoor ik hem roepen.

Nee niet nu. 'Am?' Hoor ik nu al iets dichter. Ik knijp mijn ogen stijf op elkaar.

'Am hier ben je' zegt hij en ik hoor hoe hij neerhurkt. Zijn handen legt hij op zijn knie.

'Blijf van me af Daan' zeg ik zacht. 'Nee' zegt hij meteen.

'Kijk, ik moet je iets zeggen' zegt hij zacht. 'Ik moet het niet horen' mompel ik.

'Toch ga ik het je vertellen' antwoord hij koppig. Ik zucht en hou nog steeds mijn ogen gesloten. Zijn blik voel ik op me branden.

'Sinds de dag dat je tegen me liep, wou ik meer over je weten. Sinds de dag dat je struikelde, begon ik gevoelens voor je te krijgen. Sinds de dag dat je tegen mij praatte wist ik het vrijwel zeker. Sinds die dag dat je het voor me opnam wist ik gewoon dat ik je leuk vind. En niet zomaar leuk, maar leuk leuk' zegt hij.

Langzaam open ik mijn ogen om meteen die van hem te ontmoeten. 'Meen je dat?' Vraag ik en mijn stem breekt een beetje.

'Zo zeker als één plus één twee is' zegt hij zacht en zijn gezicht komt dichter bij die van mij.

'Ik vind je ook leuk leuk, al heel lang' zeg ik stilletjes. Hij krijgt een brede glimlach op zijn gezicht.

Hij komt nog wat dichter en kantelt ietsje zijn hoofd. Ik sluit mijn ogen en doe hetzelfde.

Dan raken zijn lippen de mijne en een onbeschrijfelijk gevoel raast door me heen.

'Ja ik heb hem' hoor ik iemand roepen gevolgd door iemand die 'idioot' zegt.

Ik glimlach en we trekken terug.

'Lieve, lieve Amalia. Wil jij mij een gelukkig jongen maken en mijn vriendin willen zijn?' Vraagt hij lief en kijkt me hoopvol aan.

'Ja, dat wil ik zijn' zeg ik. Zijn glimlach word nog breder en hij drukt zijn lippen nog eens kort op de mijne.

'Ja die heb ik ook' hoor ik dezelfde persoon als daarnet zeggen.

We draaien ons hoofd en zien hoe Simara haar gsm vlug wegsteekt en Jorben zichzelf een facepalm geeft.

Daan staat recht en helpt me ook recht. Daarna pakt hij mijn hand en verstrengel ik onze vingers.

'Missie 2.1 is geslaagd' zegt Sim blij en klapt in haar handen. 'Missie 2.1?' Vraagt Daan verward.

'Ja die missie was om jullie samen te krijgen en jullie zijn samen dus' zegt ze en maakt een vage beweging naar ons.

Ik grinnik zachtjes en kijk naar Daan. Het gevoel dat ik nu heb ik gewoon geweldig.

'Ik stel voor dat jullie een typische romantische film kan kijken, dan gaan Jorben en ik wel naar een andere film kijken' zegt Simara als ze het uur zag.

We knikken en gaan gezamenlijk naar de cinema die een straat verder is. Ik en Daan kopen een ticket voor een romantische film en Jorben en Simara kiezen een actiefilm.

'Oh nee dit kun je niet menen' zegt Sim en schiet in de lach. We kijken haar vragend aan en ze wijst naar iets achter ons.

We kijken achter ons en schieten dan ook in de lach.

--------

Zo weer een hoofdstukje. Hopelijk vonden jullie het wat?

Dussss wat denken jullie waarvan ze zo in de lach schieten? Laat het in de comments weten!

NAGEKEKEN

Living My Own Life (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu