*Jij vuile bitch*
Simara
Ik was dus helemaal vergeten om zondag avond alles klaar te zetten voor de grapjes.
De grapjes voor Daphne dus vandaar dat ik alles ga klaarzetten voor morgen. Ik heb nog steeds de sleutels en ik had het ook tegen de directeur gezegd en hij zei dat het geen probleem was.
'Ik ga Em' zeg ik en doe mijn schoenen aan. 'Naar waar?' Vraagt ze en trekt haar wenbrauwen op. 'Alles klaar zetten voor Daphne haar karma, weet je nog?' Vraag ik verward.
'Oh' zegt ze en rolt haar ogen. 'Is er misschien iets?' Vraag ik. 'Nee' zegt ze bot. 'Zeker?' Vraag ik nogmaals.
'Je bent altijd weg Simara, ofwel ben je iets van plan ofwel zit je de hele tijd bij je geheime vriendje' barst ze opeens uit.
'Ik heb geen geheim vriendje? En wat bedoel je daar nou mee. Ga dan wat meer om met Robin he' zeg ik geïrriteerd terug.
'Nee? Je bent anders wel close met hem hoor en je bent bijna altijd bij hem' zegt ze een tikkeltje kwaad.
'Man wat is er opeens met jou. Zoek dan andere vrienden' zeg ik bot en verlaat de kamer.
Misschien heeft ze wel gelijk en reageerde ik te boos, maar dat kan me nu even niet schelen.
Ik ga naar beneden en begin alles klaar te zetten.
#
'Wat doe jij hier?' Hoor ik een stem achter mij vragen. Ik houd mijn adem in en draai me om. Tot mijn grote opluchting zie ik dat het Taylor is.
'Man Taylor je liet me schrikken' zeg ik zacht lachend en plaats mijn hand op mijn hart. 'Sorry' zegt hij en gniffelt zacht.
'Maar wat doe je hier?' vraagt hij nogmaals. 'Karma voor Daphne klaarzetten' zeg ik zacht. 'En jij?' vraag ik dan iets harder.
'Eten halen, ik rammel' zeg hij en stapt dan verder. Ik draai me om en volg hem dan ook. 'Zeg mag ik eens iets vragen over Emelie?' vraag ik voorzichtig.
Zijn gezicht betrekt een beetje. 'Het hoeft niet als je niet wilt' zeg ik er vlug achteraan. 'Nee nee, het oké wat wil je vragen' zegt hij en kijkt me kort aan.
'Hoe was ze voor ik hier kwam' vraag ik, ik weet zelf niet waarom ik dit vraag. Hij neemt iets te eten en lijkt even na te denken.
'Ze was vroeger best goed bevriend met Daphne en ze een paar maanden geleden had ik een relatie met haar, maar dat was maar van korte duur want het bleek dat het was om me direct weer te dumpen. Sinds kort heeft ze een relatie met Robin. Voor de rest kon ze wel eens de bitch uithangen en ze heeft ook eens mensen weggepest.' Mijn mond valt een beetje open.
Was ze echt zo een persoon. 'Denk je dat ze nu ook alleen bevriend met me is omdat het moest van Daphne? We hadden daarstraks al ruzie' zeg ik nog steeds een beetje verbaasd voor het feit dat ze zo iemand is/was.
'Ik zou het niet weten Mara, maar ik zou voorzichtig zijn en niet je diepste geheimen aan haar vertellen' zegt hij.
'Maar goed, ik ga je verder laten doen' zegt hij en geeft me een kus om mijn wang. 'Slaapwel' zegt hij. 'Slaapwel' zeg ik zacht terug. Vervolgens verlaat hij de kantine en ga ik verder met alles klaar te zetten.
#
Zachtjes kruip ik in mijn bed, het is al na middernacht en ik ben heel erg moe. Alles duurde langer omdat ik stil moest zijn.
Vrijwel meteen als ik de dekens over me heen heb geslagen lig ik in slaap.
Ik word wakker van de wekker en meteen begeef ik me naar de badkamer, ik wil zeker op tijd zijn. Als alles klaar is sta ik voor de deur.
'Ik ga al, tot straks' zeg ik tegen Emelie die niet antwoord. Ik rol mijn ogen en ga vlug naar beneden. Ik voel hoe mijn hart sneller begint te kloppen, ik ben erg zenuwachtig.
De bokalen met een belachelijke foto van haar erin staan allemaal verspreid op de tafels
(ZOALS DE LAATSTE PRENT HEHE MAAR DAN MET HAAR HOOFD)
Ik grijns voldaan en hou me nog even op de achtergrond, dit is nog maar het begin. Na een kleine tien minuten komt ze dan eindelijk binnen en heeft niet meteen iets door.
De anderen kijken haar geniepig aan en schieten in de lach, de meeste maken ook foto's of filmpjes. Goed dat.
Pas als ze gaat zitten merkt ze het op. Haar ogen worden zo groot als schoteltjes en ze begint te gillen.
Ze rent de kantine uit en haar vriendinnen achtervolgen haar meteen. Als de bel gaat ga ik naar het juiste lokaal en ga ik helemaal vanachter zitten.
Emelie komt niet veel later ook binnen maar gaat aan heeel de andere kant van het lokaal zitten. Vreemd, normaal als Kyle niet naast me zit, zit zij naast mij.
Ik denk er niet meer over na en hou de tijd in het oog. Volgens mij had Jorben of Daan gezegd dat ze bang is van schapen, hopelijk dus ook van het geluid.
Om precies 9 uur vult het lokaal zich met schaapgeluiden. Daphne kijkt verwoed rond waarvan het geluid komt en begint weer panisch te gillen terwijl ik weer in de lach schiet.
De meeste staan op en weten niet wat te doen. Dan valt haar blik op mij. 'Jij vuile bitch' roept ze ziendend en komt op me afgestapt.
Haar hand vliegt omhoog en op een hoog tempo komt hij naar beneden.
-----
Ik heb net een stukje klaar dus ik dacht.. waarom publiceer ik het niet meteen. Leuk heeee, of niet?
JE LEEST
Living My Own Life (Voltooid)
Romance~~Word nagekeken op spelfouten~~ Simara, een meisje dat niet op haar mondje is gevallen en wel eens iets durft uit te steken. Dan heb je Tjorven, een jongen die denkt dat hij heel wat is. Twee personen ontmoeten elkaar, maar loopt dit wel goed af? ...