*Welkom nieuwe hel*
Simara
Ik word rustig wakker gemaakt door Noud en zie meteen al hoe moeilijk hij het heeft.
Ik knuffel hem en ga naar de badkamer waar ik me opfris en omkleed.
Ik stop de allerlaatste spullen in mijn koffer en ga dan naar beneden. Ik prop een boterham in mijn mond en drink een glas water.
Als ik naar boven wil gaan om mijn koffer te pakken zie ik dat Noud net naar beneden komt met mijn koffer. Ik glimlach zwak en keer terug naar de keuken.
Ik neem een flesje water voor onderweg en zucht diep, heel erg diep.
Ik ga naar de woonkamer waar mam in de zetel zit en schuifel stil naar haar toe.
'Dag mam, ik ga dan weg' zeg ik twijfelend. 'Ja' zegt ze enkel. Ik buig mijn hoofd en mompel wat onverstaanbaar.
In ga naar de gang en pak mijn koffer vast. Dan komt Noud ook in de gang met de sleutels van de auto en neemt zwijgend mijn koffer vast.
We gaan in stilte zitten en vertrekken dan naar de kostschool.
'Ik ga je missen broer' zeg ik. 'Ik ga jou ook missen zusje, echt verdomd veel' zegt hij terug.
Ik voel de tranen weer opkomen maar probeer ze weg te drukken. 'We houden elke dag contact, oke?' Vraagt hij en kijkt kort in de achteruitkijkspiegel.
'Zeker weten' zeg ik overtuigend. 'Ik vind het echt kut hoe mam tegen je doet. Je mag in de weekends zelfs niet meer komen. Wanneer moet ik je dan zien?' Zegt hij wanhopig en veegt driftig zijn tranen weg.
'Daar zorg ik wel voor. Desnoods mag ik bij één van mijn vrienden slapen' stel ik hem gerust. Hij zucht opgelucht en knikt dan.
Na een klein uurtje zijn we er. Hij zet de auto stil en we stappen uit. Hij neemt mijn koffer en geeft die dan aan mij.
'Kom vlug terug' mompelt hij en trekt me in een knuffel. Ik knik en probeer mijn tranen in te houden.
Ik knuffel hem stevig terug. Met moeite laten we elkaar los. 'Tot snel zusje' mompelt hij en drukt een kus op mijn wang. 'Tot snel broertje' zeg ik en ga met mijn hand door zijn haar.
We glimlachen klein, maar dan moet ik echt gaan. Ik pak mijn koffer en sleep hem over de stenen als ik bij de deur ben draai ik me pas om.
Ik zwaai nog eens naar Noud en hij zwaait kort terug. Dan stapt hij in de auto en open ik de deur.
'Welkom nieuwe hel' mompel ik en sluit de deur weer. Meteen zie ik het secretariaat en stap er opaf.
'Goedemorgen, ik ben Simara (A/N woops achternaam vergeten) en ik ben nieuw hier' zeg ik vriendelijk.
'Ah ja, ik zie het al. Hier zijn je boeken en je lessenrooster' zegt ze vriendelijk en schuift een stapel boeken naar me toe en een blaadje.
'En dit is jouw kamersleutel. Jij deelt een kamer met Emelie' zegt ze. Ik bedank haar vriendelijk en pak de boeken onder mijn arm. De sleutel prop ik in mijn zak.
Met mijn andere hand pak ik mijn koffer. 'Oh ja meisje? Je kamer is op de derde verdieping' zegt de vrouw.
'Dankje' roep ik terug en open de deur voor de trappenhal. Ik zucht vermoeid en ga met moeite drie verdiepingen omhoog.
Ik kijk op de sleutel bij welke deur ik moet zijn en stap er dan naartoe.
Ik klop op de juiste deur en een vrolijk meisje doet open. 'Hey, wie ben je?' Vraagt ze vriendelijk.
'Simara, ik ben nieuw hier. Jij moet vast Emelie zijn' zeg ik en steek mijn hand uit. Ze knikt.
'Ja dat klopt ik ben Emelie. Aangenaam kennis te maken' zegt ze en schud mijn hand.
Ik voel het al we kunnen goede vrienden worden.
------
Whoop whoop 2 updates op 1 dag. Be happy :)
JE LEEST
Living My Own Life (Voltooid)
عاطفية~~Word nagekeken op spelfouten~~ Simara, een meisje dat niet op haar mondje is gevallen en wel eens iets durft uit te steken. Dan heb je Tjorven, een jongen die denkt dat hij heel wat is. Twee personen ontmoeten elkaar, maar loopt dit wel goed af? ...