*Ik moet je iets vertellen*
Simara
Ik zit op mijn bed en kijk naar de andere. Taylor zit naast mij en Kyle zit op Amber kijkt hem de hele tijd.
Ik hoest eens en ze kijkt me met een opgetrokken wenkbrauw aan. Ik grijns en blik kort naar Kyle en dan naar haar.
Ik vorm met mijn handen een hartje en haar wangen worden roder. 'Nog iemand plannen voor deze week' zucht Amber en ik stuur haar een moordende blik.
'Nope' zeggen Taylor en Kyle. Ik zeg niets en iedereen kijkt me dan aan. 'Simara' zegt Tay traag en begint te grijnzen.
'Ik wel' zeg ik droog en vertoon Henna nog eens. 'Vertel' zegt Kyle en gaat wat beter zitten. 'Ik en Tjorven hebben afgesproken' zeg ik en ze kijken me blij aan.
'Ja binnenkort een koppeltje' roept Amber en klapt in haar handen. Ik sta recht en geef haar een duw.
Geschrokken pakt ze Kyle haar schouder, hij is ook verschoten en pakt haar arm vast. Ze worden beide wat rood en dan begin ik vrolijk door mijn kamer te rennen.
'Ja binnenkort een koppeltje' zeg ik haar woorden na en klap ook eens in mijn handen. Ze worden beide nog roder.
Een beetje eng kijk ik ze aan, ik ship ze. We praten over van alles en nog wat en dan verlaten de jongens onze kamer, het is namelijk bijna tijd.
'Beter gaat hij je vlug op een date vragen' zeg ik tegen haar als we in ons bed liggen. Ze rolt haar ogen. 'Ik hoop het ook voor hem' zegt ze dan en zucht.
We schieten in de lach en we besluiten dat het misschien beter is om te gaan slapen.
#
Het is nu woensdag en samen met de jongens en Amber zijn we aan het middag eten. Kyle had Amber gisteren op een date gevraagd en natuurlijk zei ze ja.
Ze gaan straks we net zoals ik. Wel een beetje zielig voor Taylor. 'Aw Taylor jij vind ook wel iemand hoor' zeg ik en knijp hem in zijn wangen.
Hij mept mijn handen weg en wrijft over zijn nu rode kaak. Als we klaar zijn met eten gaan we naar onze kamers.
Ik neem een korte douche en droog me af. Ik sla een handdoek om me heen en ga naar mijn kast.
Ik zoek mooie kleding uit en trek die in de badkamer aan. Ik doe nog wat ik moet doen en kom blij de kamer in.
Dan gaat Amber in de badkamer en ik leg een kleedje op haar bed. Ze komt de kamer binnen en pakt lachend de jurk.
Ze gaat terug de badkamer in en al vlug komt ze er ook uit. Ik fluit. 'Sexy ding' zeg ik en we schieten in de lach.
'Tjorven gaat bijna komen' zeg ik als ik het uur heb gezien. Kyle komt haar over een kwartiertje opalen.
'Zorg nu maar dat jullie een stelletje worden' zeg ze en er word op de deur geklopt. Ik word zenuwachtig en open de deur.
Tjorven staat daar en ik moet zeggen dat hij er echt goed uitziet. 'Wow je bent prachtig Simara' zeg hij en ik word roder.
Ik sluit de deur en samen wandelen we de gang uit. 'Wat gaan we doen?' vraag ik. 'Zal je wel zien' zegt hij en we verlaten de school.
'Ik wist niet dat we de school mochten verlaten' zeg ik verward. 'Ik ook niet, ik vroeg het aan Marie, de secretaresse en eerst zei ze nee maar toen ik je naam zei mocht het plots wel' zeg hij en werpt me een glimlach.
Ik moet ook glimlachen en we stappen in een parkje. 'Zullen we eerst iets eten?' vraagt hij waarop ik knik.
We gaan in een restaurantje dat er wel gezellig uitziet en gaan ergens zitten. We bestellen waten al vlug krijgen we ons eten.
We praten over wat dingen en het is best gezellig. Als we klaar zijn stond Tjorven er op om te betalen en als hij klaar is gaan we weer naar buiten.
We stappen naast elkaar en soms voel ik hoe zijn hand langs de mijne veegt. Ik word dan helemaal warm.
Al een week denk ik aan hem, zonder dat ik het eigenlijk wou. Ik word elke keer warm als hij me per ongeluk aanraakt. Ik ben verliefd op hem.
We stappen in stilte verder tot iemand mijn hand zachtjes grijpt. Zonder om te kijken moet ik glimlachen.
Het is Tjorven die mijn hand vast heeft en ik vind het totaal niet erg. 'Kom we gaan even zitten' zegt hij en we aan op een bankje zitten.
Hij heeft mijn hand losgelaten wat ik ergens wel wat jammer vind. 'Ik moet iets bekennen' zegt hij.
Ik kijk hem enkel aan, ik weet niet welke kant hij opgaat. 'Zeg maar' zeg ik zacht. Ik neemt een diepe teug adem die hij weer uitademt.
Het is alsof hij zichzelf moet overtuigen. 'Ik vind je al heel lang leuk leuk' zegt hij dan zacht en houd zijn hoofd omlaag.
Ik ben blij, blij dat hij mij ook leuk vind, maar aan de andere kant ook verrast. 'Al heel lang?' vraag ik verward.
Hij knikt. 'Ik was al verliefd als je bij ons nieuw op school kwam' zegt hij en ik slik, dat is inderdaad al best lang.
'Ik moet je ook iets vertellen' zeg ik dan en hij kijkt me aan. 'Ik vind je ook leuk leuk' zeg ik dan en ik heb mijn ogen dicht geknepen.
Ik voel hij hij mijn hand grijpt en ik laat onze vinger verstrengelen. 'Open je ogen' zegt hij dan en ik open mijn ogen.
Hij schuift wat dichter naar mij toe en pakt met zijn handen mijn gezicht vast. Onze hoofden komen dichter bij elkaar en dan kantelt hij zijn hoofd een beetje.
Vervolgens drukt hij zijn lippen op de mijne.
JE LEEST
Living My Own Life (Voltooid)
Romance~~Word nagekeken op spelfouten~~ Simara, een meisje dat niet op haar mondje is gevallen en wel eens iets durft uit te steken. Dan heb je Tjorven, een jongen die denkt dat hij heel wat is. Twee personen ontmoeten elkaar, maar loopt dit wel goed af? ...