*Niet vragen of hij hot is*
Simara
Aan de overkant van het straat zie ik Tjorven staan. Als hij ziet dat ik kijk steekt hij kort zijn hand op maar ik blijf hem enkel verbouwereerd aanstaren.
Al vlug steekt hij de straat over en staat hij recht voor mij. 'Hee' zegt hij zacht. 'Hey' zeg ik ook zacht terug. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen.
'Dus hoe is het op school daar' vraagt hij en zend me een blik die ik niet begrijp.
'Goed, ik heb leuke vrienden en maak soms pret' zeg ik en haal mijn schouders op. Zijn mond vormt zich tot een 'o' en hij haalt een hand door zijn haar.
'Ik moet naar huis, ik zie je vlug Simara' zegt hij en trekt me in een super snelle knuffel. Zo snel dat ik niet eens de kans had om hem van me af te duwen.
'Idioot' mompel ik hem nog na en maak mijn weg naar Noud. Als ik er ben plof ik in de zetel.
Niet veel later ploft hij naast me neer. 'Morgen moet je al weg' zegt hij en trekt een pruillip. Ik zucht teleurgesteld en knik. 'Jammer genoeg wel ja' murmel ik.
'Komt goed' sust hij me en slaat zijn arm om me heen. 'Maar dan moet ik weer een week wachten' zeur ik en zucht diep.
'Maak wat fun, dan zal de tijd wel vlug voorbij gaan' zegt hij. 'Maar ik wil fun met jou maken' zeg ik grinnikend.
Hij rolt zijn ogen en zet de tv aan. 'Nee gaan we een filmpje kijken' roep ik enthousiast. 'Ja hoor' zegt hij.
Ik juich zachtjes en kijk naar de films in het kastje. Toch moet ik niet lang nadenken en neem de film van The Maze Runner.(A/N ik HOU van die film ik heb hem al 10 keer gezien hehe)
Ik stop hem in de dvd speler en ga vlug naar de keuken waar ik een fles cola neem en een zak chips, paprika chip natuurlijk want die zijn lekker.
Ik plof naast hem neer en hij drukt op play en gauw open ik mijn zak met chips.
#
'Sim, wakker worden' zegt iemand en duwt zachtjes aan mijn schouder. Een beetje verward open ik mijn ogen en zie dat ik in bed lig.
'Goeiemorgen' zeg ik een beetje hees. 'Goeiemorgen' zegt hij glimlachend terug. 'Maak je je anders even klaar? Dan maak ik ontbijt' zegt hij grijnzend waarop ik knik.
Als ik beneden ben ruik ik pannenkoeken en word meteen blij. 'Net op tijd' zegt hij en geeft me een bord met een pannenkoek.
'Dankje' zeg ik en neem de pot met nutella. Ik smeer er een dikke laag op en rol hem dan op. Vervolgens neem ik een hapje en sluit genietend mijn ogen.
Hij likt zijn lippen en smeert er ook een dikke laag nutella op. Net zoals mij sluit hij genietend zijn ogen.
'Wat gaan we nog doen' vraag ik als alles is opgeruimd en mijn tanden zijn gepoetst. 'Kies maar' zegt hij schouderophalend.
'Gewoon wat tijd brengen met jou' zeg ik waardoor hij lief glimlacht.
Ondertussen is het al avond en sta ik aan het station om naar de kostschool te gaan. 'Ik ga je missen kleine' zegt hij en trekt me in een stevige omhelzing. 'Ik jou ook' zeg ik en mijn stem breekt een beetje.
Zijn grip word iets steviger maar dan moet ik echt vertrekken. 'Elke dag iets sturen' roept hij nog naar mij voor ik instap. Ik steek mijn duim nog vlug op en ga in een vierzit zitten.
Ik mis hem nu al. Ik zet mijn rugzak naast mij en zet mijn benen op de stoel voor mij. Ik moet wel goed zitten.
Na een halfuurtje zie ik de bekende plukken haar van Kyle. 'Hee Sim, mag ik?' vraagt hij en wijst naar een stoel. 'Hee Ky, en sure' zeg ik en trek mijn benen op.
Hij glimlacht en het valt me nu pas op dat hij kuiltjes heeft. Schattig.
'Wat heb jij allemaal gedaan?' vraagt hij en meteen komt er een glimlach op mijn gezicht. 'Ik heb met mijn vrienden van daar een dagje doorgebracht en voor de rest heb ik tijd doorgebracht met mijn broer, jij?' vraag ik en zak wat meer onderuit.
'Ja, met wat vrienden afgesproken en bij mijn ouders geweest' zegt hij en glimlacht flauwtjes. 'Leuk' zeg ik redelijk droog.
'Muziek luisteren?' vraagt hij en hoort zijn oortjes omhoog. 'Ja' zeg ik en til mijn rugzak op en doe teken dat hij daar moet gaan zitten.
Als hij zit zet ik mijn rugzak neer en pak het oortje aan. Meteen hoor ik het liedje 'It ain't me' van Selena Gomez en Kygo.
Als we er zijn geef ik zijn oortjes terug en stappen we samen uit de trein. 'We gaan meteen naar school oké?' stelt hij voor en ik knik dat het goed is.
We stappen van de plaats waar we stonden weg. 'Heb je het ook al gehoord? Er komt een nieuwe jongen' zegt Kyle plots.
'Dus?' vraag ik niet begrijpend. Hij fronst zijn wenkbrauwen. 'Niet vragen of hij hot is ofzo zoals alle andere meiden' vraagt hij.
'Volgens mij ben ik niet zoals alle andere meiden' merk ik droog op wat hem doet grinniken. 'Inderdaad, hee volgens mij is het die jongen' zegt hij en wijst naar iemand.
Ik volg zijn vinger en mijn ogen worden groot. 'Nee, zeg me dat dit een grapje is' zeg ik en kreun geërgerd.
-----
Ouiiii, c'est qui?
JE LEEST
Living My Own Life (Voltooid)
Romance~~Word nagekeken op spelfouten~~ Simara, een meisje dat niet op haar mondje is gevallen en wel eens iets durft uit te steken. Dan heb je Tjorven, een jongen die denkt dat hij heel wat is. Twee personen ontmoeten elkaar, maar loopt dit wel goed af? ...