*Dankje, dankje*
Simara
Ik zucht diep en weet even niet wat ik moet zeggen. 'Ik weet het niet Kyle, je hebt wel laten zien hoeveel je me vertrouwd' het laatste zeg ik sarcastisch.
Hij laat zijn hoofd zakken en schuifelt wat heen en weer. 'Het spijt me echt Simara' hoor ik hem zacht zeggen.
Ik knijp mijn ogen dicht en knijp vervolgens in mijn neusbrug. 'Ik vergeef je voor nu maar ik meen het als je me nog van zoiets beschuldigd mag je heel wat uit de kast halen' zeg ik en kijk hem.
Zijn gezicht is één en al opluchting. 'Dankje, dankje, het gaat echt nooit meer gebeuren' zegt hij en trekt me in een spontane knuffel.
Eerst schrik ik even maar al vlug sla ik mijn armen ook om hem heen. 'Het spijt me echt Sim' hoor ik hem zachtjes in mijn oor fluisteren.
Een flauwe glimlach komt op mijn gezicht. 'Zorg nu maar dat het niet meer gebeurd' zeg ik en duw hem speels.
Hij schud zijn hoofd en ploft neer op mijn bed. 'Het is hier wel gezellig' merkt hij op. Ik knik. 'Natuurlijk wat had je dan van mijn verwacht' zeg ik arrogant maar schiet al vlug in de lach.
Ik moet echt leren om langer serieus te blijven. Hij rolt zijn ogen maar fronst dan zijn wenkbrauwen. 'Waarom ben je eigenlijk veranderd van kamer?' vraagt hij dan serieus.
Meteen is mijn lach verdwenen en word mijn keel wat droger. 'Ik wil niet meer bij Emelie op de kamer, zeker nu niet meer na dat van Alex' beken ik.
Hij glimlacht triest en trekt me naast hem. 'Vanaf nu ben ik er weer altijd voor jou' zegt hij lief en legt een arm over mijn schouder.
Ik leun wat meer tegen hem aan en glimlach. Ik vind dat hij Am, Daan en Jorben eens moet ontmoeten.
'Wat doe je in dit weekend?' vraag ik plots en kijk hem kort aan. Hij haalt zijn schouders op. 'Ik weet niet, waarschijnlijk ga ik hier blijven.' mompelt hij.
Ik grijns en spring op. 'Kom mee bij mij dan kan je mijn vrienden daar ontmoeten' zeg ik enthousiast en klap in mijn handen.
'Als jij dat graag wilt' zegt hij en haalt lachend zijn schouders op. 'Ja' roep ik en spring nog net niet.
Meteen haal ik mijn gsm boven en stuur ik in de groep van onze drietjes. Ze vinden het allemaal goed en Daan gaat ervoor zorgen dat hij in enen hotel kan slapen voor twee nachtjes.
Zijn moeder is namelijk zo een eigenaar van een paar hotels. Ik zeg het hem en hij kan me niet genoeg bedanken.
'Filmpje kijken?' vraag ik dan en pak al meteen mijn laptop. Hij knikt en ik haal de dvd's uit mijn kast die ik mee had genomen.
Hij kiest The Hunger Games en ik kijk hem grijnzend aan. 'Love it' roep ik iets te enthousiast. Ik plof naast hem neer en hij veert meteen omhoog.
'Het voedsel ontbreekt' zegt hij geschrokken en weg is hij. Ik haal mijn schouders op en verlaat mijn kamer ook.
Ik zal wel achter het drinken gaan. Ik ga naar beneden en ga naar de kantine. Ik neem twee cola's uit de frigo en ren letterlijk naar boven.
We komen tegelijk boven aan en houden grijnzend onze aanwinst omhoog. We gaan naar mijn kamer en ik sluit de deur.
Ik duik mijn bed in en sla de dekens op me heen. Kyle daar in tegen gaat normaal zitten en ik kijk hem droog aan.
Hij lacht en trekt wat deken over zijn benen heen. 'Druk op play' zeg ik als alles klaarstaat. Hij drukt op play en ik open de zak met snoep waar ik meteen een handvol van in mijn mond stop.
Hij kijkt me hoofdschuddend aan maar dan kijken we in stilte naar de film. Als de film gedaan is zie ik dat hij in slaap is gevallen.
Ik lach stilletjes en ruim alles op. Ik trek het deken wat meer over hem en ik ga naar de badkamer om mijn kleren te verwisselen voor mijn pyjama.
Ik poets nog vlug mijn tanden en kruip dan in het andere bed. Ik lig nog even wakker in mijn bed en denk wat na over wat er allemaal al is gebeurd hier.
Spontaan komt er een glimlach op mijn gezicht en val ik langzaam.
-----
Ugh kort ik weet het. Maar mijn inspiratie is ver te zoeken, dus ik raad jullie aan om tips of verzoekingen of whatever in te sturen haha, maakt niet uit waar.
JE LEEST
Living My Own Life (Voltooid)
Romance~~Word nagekeken op spelfouten~~ Simara, een meisje dat niet op haar mondje is gevallen en wel eens iets durft uit te steken. Dan heb je Tjorven, een jongen die denkt dat hij heel wat is. Twee personen ontmoeten elkaar, maar loopt dit wel goed af? ...