*Like I give a fuck*
Simara
Lachend komen we terug in onze kamer, er was nog iemand die naar buiten was geglipt. Maar ze is ontdekt en heeft een strafstudie aan haar been.
Wij gelukkig niet want ik kwam op het idee om ons achter een standbeeld te verstoppen.
'Om 22 uur moet het licht uit, ze zetten echt de lichten uit' zegt ze. Mijn blik vliegt naar de hare. 'Wat? Meen je dat?' vraag ik met grote ogen. Ze knikt.
'Spijtig genoeg wel ja' zucht ze. 'Hmm' reageer ik en plof in mijn bed. 'Is er zondag wat te doen?' vraag ik.
'Niets speciaals eigenlijk, je mag wel de turnzaal gebruiken' zegt ze. 'Dan doen we dat' zeg ik. 'Goed, dan kan je meteen nog wat andere mensen ontmoeten' zegt ze.
Ik knik en dan deelt ze mee dat ze haar gaat omkleden. Als ze in de badkamer is haal ik mijn mobiel weer tevoorschijn.
Noud : Ik ga dinsdag appartementen gaan bezichtigen, dan kan je ook bij mij komen slapen in het weekend. Mis je.
Ik : Als ik mee moet betalen moet je het zeggen he, ik mis je ook.
Noud : Gekkie, jij moet helemaal niets betalen, ik ben al blij als je hier bent.
Ik sluit het gesprek af en open mijn andere gesprekken.
Am : En hoe ist daar?
Jorben : Ja, zeg het een keertje
Ik : Ben naar buiten geglipt terwijl het niet mocht, voor de rest is het eigenlijk best saai
Daan : BADGIRL
Ik : Weet ik *hairflip*
Jorben : Geen grote mond he kleintje
Am : Jij kleine bitch
Ik : Tss werk voor school vrienden van me
Daan : Ugh leren
Ik : Ja, maak me trots door goede punten te halen
Grinnikend sluit ik mijn telefoon af. Dan hoor ik hoe er iets onder de deur word geschoven, ik sta fronsend op en stap naar de deur.
Ik zie een blaadje liggen en pak die op. Het is mijn lessenrooster.
Ik bekijk het vluchtig en zie dat het nog redelijk goed meevalt. Ik leg het blaadje op mijn bureau zodat ik het zeker niet kwijtraak en pak een een pyjama uit mijn kast.
Als Emelie uit de badkamer is ga ik naar de badkamer, ik verwissel mijn kleren en kijk dan naar mezelf in de spiegel.
Ik zucht, was ik nog maar thuis, ik wil hier niet zijn. Ik haal eens diep adem en begin mijn tanden te poetsen.
Ik moet maar het beste ervan maken, spreek ik mezelf toe.
Al gauw is het 22 uur dus doen we het licht uit. 'Slaapwel' mompel ik. 'Slaapwel' fluistert ze terug.
#
Nog een beetje moe staan we voor het klaslokaal. We hebben gisteren met nog een paar andere de dag doorgebracht in de turnzaal.
'Hier is het' geeuwt ze waarop ik knik. We stappen samen de klas binnen en nemen vanachter plaats.
'Vandaag zal je de badboy zien' fluistert ze dicht bij mijn oor. Ik grinnik enkel. 'Like I give a fuck' reageer ik oogrollend.
Ze kijkt me voor enkele tellen aan en haalt dan haar schouders op. 'Ik waarschuw je enkel, val niet voor hem' zegt ze.
Ik schud mijn hoofd. 'Zal ook niet gebeuren, en als hij iets doet kan hij het zelfde terug verwachten' stel ik haar gerust.
'Maar wel twee keer zo harder' zeg ik er vlug achteraan en grijns klein.
'Ja dames en heren genoeg gekwebbeld, nu gaan we zwijgen' zegt een kleine mollige vrouw.
Na een kleine veertig minuutjes gaat de deur met een zwaai open. Niet dat het me interesseert. 'Hij is daar' mompelt ze een beetje angstig.
Ik kijk haar aan en hou mijn hoofd ietsje naar achter waardoor je mijn prachtige vriendin, Henna ziet. Mijn dubbele kin dus.
'Nou en' zeg ik en haal sullig mijn schouders op. Haar ogen worden groot. 'Hij keek naar jou' zegt ze amper hoorbaar.
'Zou ik ook doen als ik hem was' reageer ik luchtig en tik met mijn balpen op de tafel. 'Nou van een ego mag je spreken hoor' zegt ze gespeeld bitchy waardoor mijn grijns groter word.
Na lange twee uren is het eindelijk pauze. 'Ik moet naar de wc het spijt me, red je het wel?' vraagt ze. 'Vlug ga, voor het in je broek is' roep ik gespeeld geschokt.
Ze grinnikt en beent er vandoor. Vrijwel meteen stapt er dan een jongen op me af, en nee niet zomaar een jongen. Echt een knappe jongen. De jongen die zichzelf een badboy noemt.
'Hey lekkerding, ik heb je hier nog nooit eerder gezien' zegt hij zwoel en komt wat dichter bij me staan maar ik ontwijk zijn blik.
'Dan moet ik zeggen dat je ogen nog prima werken' reageer ik droogjes.
----
Wie heeft er vandaag school??? Ikke niet ehehe
JE LEEST
Living My Own Life (Voltooid)
Romance~~Word nagekeken op spelfouten~~ Simara, een meisje dat niet op haar mondje is gevallen en wel eens iets durft uit te steken. Dan heb je Tjorven, een jongen die denkt dat hij heel wat is. Twee personen ontmoeten elkaar, maar loopt dit wel goed af? ...