*Ik zag je gisteren lopen met 6000 eekhoorns achter je aan*
Simara
Met een gezicht dat op onweer staat sluit ik de deur van mijn kamer. Emelie is al vroeger vertrokken om naar Robin te gaan, maar goed dat is niet de reden waarom ik zo boos ben.
Iemand vond het zo grappig om een verfbom op mijn bed te plaatsen. Ik heb er uren over gedaan om alles van mijn gezicht te krijgen. En het ergste was dat het grootste deel in mijn haar zat.
Als ik weet wie het gedaan heeft, o man die zal spijt hebben. Met een nors gezicht wandel ik de kantine in en neem ik een plateau. Ik stap stampvoetend naar de rekken en neem een kommetje met cereals.
Ik ga ergens aan een tafeltje achterin zitten en begin te eten. Terwijl ik eet kijk ik de kantine rond, op zoek naar eventuele verdachten.
Een jongen gniffelt naar me en draait zich dan om naar zijn vrienden. Ik vernauw mijn ogen en volg aandachtig zijn bewegingen. Ze komen wat dichter bij hem zitten en in kleine gebaren legt hij iets uit.
Dan wijst hij niet al te subtiel naar mij en haalt dan zijn gsm naar boven. Ik knijp mijn ogen dicht en bal mijn vuisten. Deze jongen gaat spijt krijgen, en dat zal hij maar al te goed merken.
'Eh Kyle kom is' roep ik en steekt mijn hand kort op. Hij zegt iets tegen zijn vrienden en stapt dan naar me toe. 'Sup?' vraagt hij. Ik rol mijn ogen en kom dichter naar hem toe.
'Wie is die jongen daar? Die met zijn blond haarr daar' zeg ik en wijs hem aan. 'Ugh dat is Ly, hij denkt dat hij heel wat is, waarom misschien?' vraagt hij nieuwsgierig.
Ik leg hem uit wat hij gedaan heeft en dat ik van plan ben om hem terug te pakken. 'Oeh mag ik helpen?' vraagt hij enthousiast.
'Nee deze doe ik alleen, de volgende doen we samen' zeg ik. 'Beloofd?' vraagt hij. 'Beloofd' knik ik en laat mijn hoofd op volle toeren werken voor mijn wraakplan.
'Ik ga hem dissen voor zoveel mogelijk mensen en dan haal ik een geintje met hem uit' zeg ik tegen Kyle die me aandachtig bekijk. Hij knikt goedkeurend en wenst me het beste. Vervolgens gaat hij terug naar zijn vrienden.
Als ik klaar ben stap ik de gang in waar al redelijk veel mensen zijn. Ly en zijn vriendjes zie ik niet veel later ook in de gang.
Ik passeer nonchalant en hoor hem fluiten. Ik kijk hem aan en hij laat zijn ogen schaamteloos over mijn lichaam glijden. 'Wat fluit je? Ben ik je hond ofzo' zeg ik bot. Sommige vrienden beginnen te joelen. 'Burn' zegt iemand.
'Trut' zegt hij. Sarcastisch klap ik in mijn handen. 'Iets beter had je niet zeker' en trek uitdagend een wenkbrauw op. Ja dames en heren het lukt me steeds beter om dat te doen.
Je ziet gewoon hoe hard hij nadenkt. 'Nou, je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn' het kwam twijfelend uit zijn mond.
'Ik zag je gisteren lopen met 6000 eekhoorns achter je aan want zo een grootte eikel hadden ze nog nooit gezien' kaats ik terug en geef in gedachten mezelf een high five.
Zijn vrienden joelen nu nog harder en enkele leerlingen kijken hem lachend aan. Niet lachend in de positieve zin, maar in de negatieve zin.
'Ach houd je bek bitch, er komt toch niets zinnigs uit' zegt hij nu al iets zekerder. Bijna iedereen kijkt me nu aan. Wachtend op wat ik nu ga zeggen.
'Ohjee het begint hier te stinken door al die shit dat uit je mond komt.' zeg ik en trek mijn neus op om vervolgend een vies gezicht te trekken.
'Mag ik een foto van je? Ik spaar natuurrampen' zegt hij dan en kijkt me voldaan aan. 'Ahw wat schattig, je denkt dat jouw mening over mij me wat boeit' zeg ik kinderachtig.
'Meisje, je denkt dat je nu stoer bent, maar voor je het weet speel je voor hoer' zegt hij dan Ergens raakt het me wel. 'oh burn' roepen er een paar.Kom op, denk, denk!
'Je speelt nu een hater, maar stiekem ben je fan van me' zeg ik uiteindelijk. 'Ik zou zeggen kus mijn schoenzool want daar ligt je niveau klootzak.' Ik draai me om op mijn hielen en been er vandoor.
Ik kan er gewoon niet tegen als mensen me een hoer of slet noemen. Boos been ik naar de klas en keur niemand een blik waardig. Nu ben ik zeker slechtgezind.
----
De dissen waren niet echt goed ofzo... het was moeilijker om het neer te zette dan ik dacht.
JE LEEST
Living My Own Life (Voltooid)
Romance~~Word nagekeken op spelfouten~~ Simara, een meisje dat niet op haar mondje is gevallen en wel eens iets durft uit te steken. Dan heb je Tjorven, een jongen die denkt dat hij heel wat is. Twee personen ontmoeten elkaar, maar loopt dit wel goed af? ...