*Slaapwel schat*
Simara
We trekken terug en hij kijkt me zo lief aan. Hij pakt mijn hand weer vast en wrijft met zijn vinger over mijn knokkels.
'Wil je mijn vriendin zijn?' vraagt hij verlegen. Ik knik. 'Jazeker' zeg ik en hij drukt kort zijn lippen op die van mij.
Hij slaat zijn arm om me heen en zucht, het is meer een gelukzalige zucht. 'Je wilt niet weten hoe gelukkig ik nu ben' zegt hij zacht en stopt zijn neus in mijn haar.
Ik moet zacht lachen en nestel me meer tegen hem aan. Zo blijven we nog een lange tijd zitten tot het kouder begint te worden.
We staan open meteen pakt hij mijn hand vast en verstrengeld onze vingers. Ik voel me echt gelukkig nu.
We stappen de school weer in en zien meteen Marie zitten. Ze glimlacht naar ons en ik glimlach terug.
'Kom nog even met mij mee' zeg ik en trek een pruillipje. Hij knikt glimlachend en samen gaan we naar mijn kamer.
Als we er zijn open ik de deur met een klap en meteen kijken Kyle en Amber me aan. Ik kom met Tjorven de kamer binnen en ze zien onze verstrengelde handen.
Amber gilt en spring op me af. Ik laat zijn hand maar ik ben te laat. Samen vallen we op de grond. Lachend komen we recht en geeft ze me een dikke knuffel.
'Zijn jullie ook een koppeltje?' vraag ik haar zacht waarop ze blij knikt. 'Gefeliciteerd' zeg ik lachend. 'Jij ook' zegt ze lachend terug en dan geef ik Kyle een korte knuffel.
'I am watching you he' zeg ik en vernauw mijn ogen. Hij rolt zijn ogen en schud kort Tjorven zijn hand.
We gaan op ons bed zitten en als Tjorven naast me komt zitten ga ik meteen tegen hem aanleunen, vervolgens legt hij zijn arm om me heen.
'Cute' piept Amber waardoor ik zacht moet lachen. We kijken met zen allen nog een film en dan gaan we naar beneden, het is namelijk tijd om avond te eten.
We gaan met zen allen bij elkaar zitten en Taylor komt bij ons zitten. 'Gefeliciteerd' zegt hij tegen ons allemaal en propt dan zijn mond vol met eten.
Vervolgens komen Ace en Bjarne naar ons toe en gaan ze naast elkaar zitten. Ze kijken niet naar elkaar en Tjorven probeert Ace zijn aandacht te trekken.
Hij had gezegd dat ze vandaag met elkaar gingen afspreken, ik wist wel dat ze elkaar leuk vonden.
'Jongens' zegt Tjorven voorzichtig en ze kijken hem aan. Dan schiet Ace in de lach en niet veel later Bjarne ook.
We kijken hun verward aan. 'We wouden doen alsof we boos op elkaar waren maar dat gaat niet lang natuurlijk' legt Ace uit en legt een arm om Bjarne heen.
Ik kijk ze afwachtend en hoopvol aan. 'Ja we zijn samen' zegt Bjarne en iedereen feliciteert elkaar dan.
We praten nog een lange tijd en het is echt gezellig. Als het echt laat is gaan we naar boven.
Ace gaat bij Bjarne slapen en ik ga bij Tjorven slapen. En Kyle gaat bij Amber slapen.
We zitten nu in zijn kamer. 'Oh shit, ik heb hier geen pyjama' zeg ik en sla mijn hand op mijn voorhoofd.
Hij kijkt me geruststellend aan. 'Doe maar een shirt van mij aan' zegt hij en ik knik als teken dat ik het een goed teken vind.
Ik ga naar de badkamer en kleed me om. Vervolgens als ik klaar ben kruip ik naast hem in het bed.
We geven elkaar nog een kus en dan slaat hij een arm om me heen. 'Slaapwel schat' zegt hij en ik word weer warm vanbinnen. 'Slaapwel King' grinnik ik en sluit mijn ogen.
Dat we maar voor altijd bij elkaar mogen blijven.
------
Prachtig einde he hahaha, nee het is nogal brak maar goed het is mijn eerste keer he ;)
Aaawh wie vind het nu zielig voor Taylor? Was er eigenlijk iemand fan van Taylor xD
Zo ja, sorry het epiloog zal je dan niet zo leuk vinden :o
JE LEEST
Living My Own Life (Voltooid)
Romance~~Word nagekeken op spelfouten~~ Simara, een meisje dat niet op haar mondje is gevallen en wel eens iets durft uit te steken. Dan heb je Tjorven, een jongen die denkt dat hij heel wat is. Twee personen ontmoeten elkaar, maar loopt dit wel goed af? ...