Luku 7

6.1K 290 190
                                    

Päätin olla kertomatta Alexille ja Zacille uudesta vierustoveristani, sillä en todellakaan haluaisi uutta saarnaa siitä, kuinka Jaxon on vaarallinen, ja että minun pitää pysyä hänestä kaukana.

Astelin Alexin kanssa hänen autolleen, kunnes huomasin jonkun blondin kiehnäävän Jaxonissa. Tai en nyt varsinaisesti tiedä, kumpi heistä kihnäsi enemmän, sen verran innokkaasti he kumpikin tunkivat kieliään toistensa kurkkuun. Ainakin yksi asia oli todettu oikeaksi: Jaxon on fuckboy, juuri niin kuin kaikki sanoivat. Tästä huolimatta tunsin pienen mustasukkaisuuden pistoksen sisimmässäni.

Miksi, Alice, miksi? Sinunhan piti pysyä erossa pahoista pojista, ikuisesti.

"Ali, älä vaan sano että oot iskeny silmäs tohon mieshuoraan?" kuulin Alexin huokaisevan. "Anteeksi mihin, mieshuoraan?". "Jaxoniin, katsoit sitä kuin jotain nutellapurkkia"

"Mieshuoraan?". Alex nyökkäsi. "Ai nytkö se on vaihtunut vaarallisesta pojasta mieshuoraan?" "Se on kumpaakin, ja sä et vieläkään vastannut mun kysymykseen"

"Aa, mihin kysymykseen?" "Siihen, että oletko sä iskenyt silmäs tohon" "En ole todellakaan, voit ottaa vaikka heti tuon ylisuojeleva isoveli-moodin pois päältä". Alex vain huokaisi ja nousi autoonsa. Itsekin istuin hänen autoonsa miettien, miksi Alex juuri kutsui Jaxonia.

Mieshuora? Tämä onkin uusi sana, en ollut koskaan kuullut kenenkään kutsuvan jotain mieshuoraksi. En kylläkään kuulunut niihin henkilöihin, jotka viljelivät huora-sanaa, joten Alexin nimitys ei varsinaisesti ilahduttanut minua.

"Tiedätkö sä, mikä on huora?" kysyin Alexilta päästyämme pois koulun pihasta. "Tiedän". "No kerro sitten, että saako tuo mieshuora-Jaxon muka palkkansa panemalla nuita blondeja tyttöjä?"

"Alice, sä tiedät kyllä miksi mä kutsuin sitä mieshuoraksi, älä jaksa viilata pilkkua" "Viilata pilkkua? Sä et taidakaan tietää, että mua kutsuttiin viime koulussa päivittäin huoraksi, vaikka mä olen neitsyt!" huusin täysiä Alexille.

Ja kyllä, minua haukuttiin huoraksi jatkuvasti entisessä koulussani. Se, että äitini oli hyvässä ammatissa ja meillä oli suhteellisen paljon rahaa, sekä se, että olin kympintyttö, joka tykkäsi pukeutua tyylikkäästi, ei ilmeisesti miellyttänyt kaikkia.

Alex pysäytti auton heti tien viereen, ja aloin jo katua, miksi menin kertomaan tuon asian hänelle. Edes Zac ei tiennyt tästä, sillä hän ei ollut samassa koulussa kanssani.

"Ali, sä voit kyllä kertoa mulle. Mä oikeasti välitän susta, mä en halua, että kukaan tekee sulle mitään pahaa"

Nieleskelin kyyneleitäni, enkä voinut enää pidätellä niitä, kun Alex alkoi silittää poskeani hiljaa. "Mä olen myös pahoillani siitä, että kutsuin Jaxonia mieshuoraksi. Sä olet mulle niin tärkeä, vaikka me tavattiinkin vasta joskus kuukausi sitten. Mä en halua, että se antaa sun rakastua itseensä, jonka jälkeen se vain jättäis sut tylysti"

Toisaalta ymmärsin Jaxonia, itsekin olisin voinut hakata Ashleyn ja varmaan sanoisinkin pari valittua sanaa, jos hän sattuisi tulemaan vastaan kadulla. Zac ei todellakaan ansainnut joutua petetyksi.

Kyyneleet vierivät poskeani pitkin, ja Alex pyyhki ne varovasti sormillaan. "Alice, mä olen niin pahoillani. Mä aion pitää huolta siitä Zacin kanssa, että kukaan ei enää koskaan loukkaa sua" "Mennäänkö vaan kotiin nyt?" kysyin hiljaa itkuni seasta. Alex nyökkäsi ja lähti ajamaan kohti kotiamme.

"Kiitos Alex, kaikesta. Mä en tiedä mitä tekisin ilman mun ihania veljiäni". Alex hymyili rauhoittavasti ja otti kädestäni kiinni. "Mäkään en tiedä mitä tekisin ilman sua, sä olet oikeasti parasta mun elämässäni, ihana pikkusiskoni"

---------------------------------------------------------------------------

Illalla Alex ja Zac päättivät piristää minua hakemalla järkyttävän määrän herkkuja ja katsomalla elokuvia. Alex tietenkin heti päästyämme kotiin kertoi paljastuksestani Zacille, joka oli aluksi vihainen itselleen siitä ettei ollut tajunnut ikinä sitä asiaa, eikä voinut auttaa minua. Lopulta sain kuitenkin rauhoitettua hänet sanomalla varmaan miljoona kertaa, ettei se ollut hänen syynsä, enhän edes itse ollut kertonut siitä hänelle.

"Alice, lupaathan, että kerrot jos joku tekee sulle vielä jotain?" Zac kysyi elokuvan päätyttyä. "Lupaan, oikeasti" "Ja mulle kans, heti?" Alex lisäsi.

"Minä, Alice Sofia McCartney lupaan kertoa teille, jos joku loukkaa minua" sanoin yrittäen kuulostaa vakavalta, mutta repesimme lopulta kaikki nauramaan.

Tunsin itseni niin onnelliseksi heidän kanssaan, vihdoinkin minulla oli kaikki hyvin.

Ihanat isoveljet, äiti sekä hänen miesystävänsä Mark, josta oli tullut näinkin lyhyessä ajassa minulle melkein kuin oikea isä. Äidin miesmaussa ei kyllä ollut mitään valittamista, enkä luullut minunkaan miesmaussa olevan vikaa, ainakaan ennen kuin tapasin Jaxonin. Kaiken kuulemani jälkeen jokin tuossa ihmisessä sai silti aikaan joitain outoja tunteita. Olin onnellinen myös siksi, että olin vihdoin päässyt eroon vanhan kouluni kiusaajista.

Toivottavasti tykkäsitte! :)

-Jacqueline

✓ Love Me Always ✓Where stories live. Discover now