Luku 39

6.6K 257 126
                                    

LUKEKAA TÄMÄ PLEASE! EDES TÄMÄ YKSI, KOSKA TÄÄ ON TÄRKEÄ JA TÄÄ ON VIIMEINEN!!

♥ Hei kaikki ihanat! ♥

Oletteko valmiita viimeiseen lukuun, koska mä en ainakaan? :( En ole ihan vielä varma teenkö "epiloguen", mutta jos haluatte sen, niin sitten ainakin voin kirjoittaa.

Ja tosiaan, jos joku miettii nyt tän luvun aikana, että miksi en kirjoittanut niiden ekasta kerrasta, niin syy on se, että en oo ihan varma olisiko siitä tullut mikään paras, mutta jos ihan välttämättä haluatte lukea siitä, tai jos on jotain muita toiveita, mistä haluaisitte lukea, niin kertokaa ihmeessä niin voin sitten toteutella niitä :)

Ja nyt vielä viimeisen kerran, toivottavasti tykkäätte tästä! :)

-Jacqueline

"Alice! Ootko sä jo valmis?" Alex huusi oven toiselta puolelta.

"Joo, ihan pari sekuntia vielä!" huusin takaisin ja tarkastin asuni vielä kerran peilistä sekä nappasin puhelimeni laturista. Juoksin portaat alas, niin kuin tein aina, ja menin eteiseen, jossa Alex jo odotti minua puhelin kädessään, luultavasti viestittelemässä Erican kanssa.

"Vihdoin! Sulla kesti varmaan kaks tuntia siellä", hän huokaisi avatessaan ulko-ovemme. Pyöräytin silmiäni hänen liioittelulleen, mutten sanonut kuitenkaan mitään, sillä olin liian innoissani tulevasta illasta.

Olimme menossa kaikki sille rannalle viettämään iltaa, missä olimme myös silloin ensimmäisenä päivänä, kun muutin tänne. Sinne oli tulossa ainakin minun ja Alexin lisäksi tietenkin Erica, Ashton, Yasmin, Josh, Jack, David, Aiden ja totta kai Jaxon, jonka kanssa olimme nyt seurustelleet jo yli puoli vuotta. Toki sinne tuli muitakin, joita en niin hirveästi tuntenut.

Olimme pyytäneet myös Zacia ja hänen poikaystäväänsä, mutten ollut ihan varma kerkeisivätkö he tulla, sillä Zac oli jollain työmatkalla hänen kanssaan ja he palaisivat tänne vasta myöhään illalla. Ainiin, arvaukseni osuivat oikeaan, Zac oli oikeasti yhdessä miehen kanssa! Jos jokin pari oli ns. Goals, niin sitten he todellakin olivat, ne olivat niin söpöjä yhdessä, tietysti Jaxon oli myös valtavan söpö (ainakin joskus), joten mekin kai sitten olimme söpöjä.

"Nyt et ainakaan näytä siltä, kuin olisit menossa maailman suurimpaan vuoristorataan", Alex naurahti herättäen minut ajatuksistani. "Ha ha, erittäin hauskaa Alex", näytin hänelle kieltä ja huomasin, että olimme jo ihan lähellä rantaa. Alex kaarsi autonsa vapaalle paikalle ja sammutti auton.

"Kuhan sä et vaan jätä mua yksin, niin enköhän mä pärjää", hän kimitti muka tyttömäisellä äänellä. Löin häntä hellästi käteen ja nousin ulos autosta.

"Sä oot yks idiootti", sanoin ja suljin oveni. Alex vaan virnisti minulle, ennen kuin juoksi muiden luokse. Huokaisin hänelle, ja lähdin hänen peräänsä. Näin Jaxonin istuvan Davidin ja Aidenin kanssa, joten päätin suunnata heidän luokseen ensin.

"Pöö!" kuiskasin hänen korvaansa ja hän käännähti salamannopeasti minuun päin. "Alice!" Jaxon huudahti pelästyneenä ja laski kätensä rintansa päälle. "Hei Jaxon!" sanoin ja istahdin hänen syliinsä. Hän laittoi kätensä ympärilleni ja kuiskasi: "Hei pikkuinen" Hän ei ollut vieläkään luopunut tuosta lempinimestä.

"Ilkimys! Hyviin tapoihin kuuluu tervehtiä kaikkia!" Aiden sanoi muka loukkaantuneena, mutta hänen pieni virnistyksensä paljasti hänet. "Hei David", sanoin Davidille, joka virnisti Aidenille voitontahtoisena, "Katsos, mä sain Alicelta ekana tervehdyksen".

"Et kyllä saanut", kuulin Jaxonin äänen takaani, "Mä olin ensimmäinen". Naurahdin heille ja käänsin päätäni niin, että pystyin katsomaan Jaxonia kunnolla. Hän hymyili ja laski huulensa omille huulilleni. Suljin silmäni automaattisesti ja vastasin hänen suudelmaansa.

✓ Love Me Always ✓Where stories live. Discover now