Luku 16

5.4K 262 100
                                    

"Erica, oota!" Juoksin hänen luokseen, kun huomasin Erican hänen lokerollaan. "Ai, moi Alice!" Erica kääntyi minuun päin.

"Arvaa kuka sai ongittua tietoa Alexista eilen?" Sanoin virnistäen Ericalle. "Mitä se sano musta?" hän kysyi lähtiessämme kohti minun lokeroani.

"Alex sanoi, että se haluais sun kanssa jotain enemmänkin, mutta sä oot kuulemma niin rakastunu Ashtoniin, että se ei saa sua ikinä", kerroin. Erican suu aukeni suureen hymyyn. "Mitä? Jos sä AIi nyt huijaat mua niin-"

"Eiku se sano oikeasti noin", sanoin ja annoin nopean halin Ericalle, kun huomasin Alexin lähestyvän meitä. Iskin silmää heille ja jätin heidät juttelemaan.

Otin omat kirjani lokerostani ja käännyin ympäri kuullessani joidenkin poikien naurua. Nathan käveli kavereidensa kanssa kohti minua. Yksi heistä, Jack, taputti Nathania rennosti olkapäälle huomatessaan minut ja sanoi: "Oi katos, sun muijas on täällä"

Nathan käänsi katseensa minuun ja hymyili. "Moi Alice" Hymyilin heille takaisin. "Moi, mitä teillä on nyt?" kysyin. Tarkotit varmaan, että mitä Nathanilla on", Daniel nauroi ja vinkkasi silmää.

"No haha, olipa hyvä juttu. Mut ainakin mulla on biologiaa nyt, sulla?" Nathan sanoi. "Okei, mulla on englantia" vastasin. "Hei, mullakin on englantia" Jack sanoi ja alkoi viemään minua kohti luokkaamme. Vilkutin vielä anteeksipyytävästi Nathanille, joka jäi hämmästyneenä katsomaan peräämme.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tunnin jälkeen huomasin Jackin kävelevän perääni. "No?" kysyin. "Oisin vaan kysyny oisitko halunnu tulla koulun jälkeen meille?" Kohotin kulmakarvaani "Miks?"

"No koska-" Jack ei kerennyt sanoa lausettaan loppuun saakka, sillä Nathan tuli keskeyttämään: "Heti kun selkänsä kääntää niin sä oot jo viemässä Alicea"

"Minkäs sille voin, että Alice on niin kuuma?" Valahdin punaiseksi ja aloin keksiä pakokeinoa tilanteesta.

"Heei, pitäkäähän housunne jalassa, mä taidan lähtee mun kuuman veljen luokse, sillä on muuten ihanan pehmeä sänky, tuli nimittäin testattua viime yönä", sanoin muka vakavana ja iskin silmää. Jackin ja Nathanin suut jäivät auki järkytyksestä.

"Alice me kaikki kyllä tiedetään, että Alex on tyttöjen märkä päiväuni, mutta jotain rajaa, se on periaatteessa sun veli, et sä voi sitä panna!" Jack sai lopulta sanottua. Purskahdin nauramaan. "Ette kai te oikeasti uskonu mua?"

Sullahan on hauskaa täällä Alex tuli viereeni. "Siis noi usko sen, ku-" Nathan laittoi kätensä suuni eteen. "Siis mä vaan kerroin yhen hauskan vitsin, siks Alice nauroi", Jack sanoi äkkiä. Vedin Nathanin käden suuni edestä ja jatkoin nauramistani: "Siis Alex, sun ois pitäny nähdä Nathanin ja Jackin ilmeet"

"Kuka aikoo kertoa, mitä täällä oikeasti tapahtui?" Alex kysyi hämillään. Jack ja Nathan vilkasivat toisiaan. "Niin... Alice väitti teidän heilutelleen peittoa viime yönä", Nathan sanoi. Alex räpäytti silmiään. "Siis mitä sanoit, siis me? Viime yönä?"

"Sori, piti saada jotain kuria niiden likaisiin juttuihin", Nostin käteni ilmaan, niin kuin olisin epäiltynä rikoksesta.

Alex naurahti: "Ja te raukat uskoitte mun panneen omaa siskoa? Alice on kyllä seksikäs, mutta en silti panis sitä, ei millään pahalla Ali". "Kiitos säkin, en mäkään omaa veljeäni, vaikka ois kuinka hyvännäköinen" virnistin ja lähdin seuraavalle tunnilleni.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Ali, et oikeesti usko tätä!" Erica ryntäsi innoissaan ruokansa kanssa pöytääni. "Mullakin on sulle yks hauska juttu, mut mä haluan kyllä kuunnella sun jutun ensin!"

"Siis Alex ja mä ollaan nyt yhdessä, niin kuin virallisesti! Mä en voi uskoa tätä!" Erica huutokuiskasi. Wow! Ehkä veljestäni oli sitoutumaan yhteen tyttöön.

"Eikä, oikeasti? Mä oon niin onnellinen sun puolesta!" onnittelin häntä. Erican hymy ulottui varmaan korviin asti. "Mäkin oon onnellinen, mut mikä se sun hauska juttu oli?" Erica kysyi. Huomasin samassa Alexin ja muiden tulevan pöytään.

"Älä vaan sano, että kerroit jo sen Ericalle" Jack sanoi ja loi varoittavan katseen minuun. Erica katsoi meitä kaikkia ihmeissään: "Hei, miksi mulle ei kerrota mitä täällä on tapahtunu? Alice, alas selittämään nyt!"

Nathan laittoi kätensä suuni eteen, taas. "Alice, et todellakaan kerro sitä!"

"Kerrothan", Erica sanoi napatessaan Nathanin käden pois. "Se oli ihan tarpeeks noloa, kun kerroit Alexille", Jack sanoi. Erican katse kääntyi Alexiin, joka oli istuutunut hänen viereensä.

"Siis tiedätkö säkin, mistä nää puhuu! Nyt kyllä joku kertoo mullekin"

"Sori Jack ja Nathan, mut teidän ilmeet oli niin hyvät, ku uskoitte mun panneen Alexin kanssa", virnistin. Erica jäi tuijottamaan minua. "Siis oletko sä ja Alex-" Alex laittoi kätensä Erican suun eteen.

"Ei todellakaan olla, nuo idiootit vaan usko sen", Alex vakuutti ja Erica huokasi helpotuksesta: "Huh, mäkin jo melkein uskoin". Nathan pyöräytti silmiään: "Vaihdetaanko aihetta, kiitos?"

"Hei, tehän ootte kumpikin sinkkuja, Daniel pitää bileet sen luona perjantaina, siellä on paljon komeita poikia, niin saatte panna ihan oikeasti jotain jätkää", Jack sanoi vinkaten silmäänsä. Erica ja Alex vilkaisivat toisiansa nopeasti.

"Ei olla, tai siis Alice on", Erica sanoi huomatessaan Alexin nyökäyttävän päätään hyväksyvästi.

"Oho, onko meidän pikku Erica löytänyt prinssinsä?" Nathan virnisti. "Kukas se onnekas jätkä on?" Jack kysyi.

"Ai kiitos, mä olen kyllä onnekas", Alex virnisti takaisin pojille ja antoi nopean pusun Erican huulille. "Whaat? Bro, et sitten meille ole kertonut mitään?" Nathan sanoi.

"Tän takia kannattaa olla tyttö, koska tytöt jakaa KAIKEN kavereidensa kanssa", sanoin hymyillessäni heille. Alex näytti miettivän jotain, kunnes ilmeisesti tajusi jotain. "Ali, älä vaan sano että sä tiesit koko ajan kenen luona mä olin sillon yötä ja päätit sitten härnätä mua eilen?" Naurahdin voitontahtoisesti: "Ai, nytkö sä vasta sen tajusit?"

"Ai jaatteko te oikeasti kaiken, niin kuin miten iso jollain on?" Jack kysyi vähän pelokkaasti. Suuni loksahti auki. "Heeei, me puhutaan edelleen mun veljestä! Mä en todellakaan halua tietää sen koosta tai mistään muustakaan yhtään mitään yksityiskohtia!"

"Niimpä, jotain rajaa Jack, täällä on vielä pieniä tyttöjä joilta pitää sulkea korvat kun te puhutte aikuisten juttuja", Nathan vitsaili hymyillen minulle. "Ai pieniä tyttöjä, jotka vielä aamulla puhui itse sängyntestauksesta?" Jack pyöräytti silmiään.

"Mut hei, nyt kun kysyit tuota, niin vastaus varmaan löytyy, kun mietit etteikö jätkät muka kerro kaikkea niiden panoista", Erica sanoi vinkaten silmää pojille. Pöytään laskeutui hiljaisuus. "Niimpä, sitähän minäkin", Erica sanoi, ja löin hänen kanssaan ylävitoset.

Mun oli tarkotus laittaa tää jo eilen, mut unohdin, joten tässä on nyt 16. luku. Toivottavasti tykkäsitte, vaikka tää olikin vähän tylsä, mut seuraavissa luvuissa tapahtuu vähän enemmän :)

-Jacqueline

✓ Love Me Always ✓Where stories live. Discover now