Luku 40

9.2K 238 133
                                    

Hei kaikki pervot! ;)

Tässä on se kaaauaaan odotettu luku, eli lupaamani bonusluku. Kommentoikaa toki palautetta, sillä tämä on ensimmäinen koskaan kirjoittamani smut, joten haluan ihan oikeasti palautetta, mikä oli hyvää, ja mitä kannattaisi parantaa, kiitos jo etukäteen :)

Epilogue muuten tulee myös tässä ihan pian, joten älkäähän sitten vielä poistako tätä kirjaa mistään kirjastoistanne yms. , sitä odotellessa voitte toki mennä lukemaan Zacin ja Sebastianin kirjaa :)

-Jacqueline

Kaikki varmaan tiedätte, mitä tässä suurin piirtein tapahtuu, mutta kuitenkin vielä varoituksena:

!TÄMÄ LUKU SISÄLTÄÄ SEKSUAALISTA SISÄLTÖÄ, ETHÄN LUE TÄTÄ JOS KOET OLEVASI LIIAN NUORI! (sanoisin kyllä, että ainakin yli 14v. , mutta tiedän, että te pervot luette tämän kumminkin, joten taidan jättää välistä :D )

Varoituksena myös se, niin kuin sanoin aiemminkin, älkää odottako mitään kovin mahtavaa smuttia, sillä tosiaan en ole ennen kirjoittanut tällaista :)

Ja sitten siihen oikeaan lukuun, olkaas hyvät! ;)

(Jos huomaat kirjoitusvirheitä, kerrothan, niin saan korjattua ne, sillä en kerennyt tarkistuslukea tätä, että saisitte tämän mahdollisimman nopeasti)

Laskin matkalaukkumme huoneen lattialle ja vilkaisin taakseni, oliko Jaxon jo tulossa. Olimme päättäneet lähteä Jaxonin, Jaydenin sekä tietysti Camdonin eli Camin kanssa mökille, joka itseasiassa sijaitsi samassa paikassa kuin se, missä kävimme silloin koulun kanssa, mutta nyt olimme eri puolella, jossa oli enemmän kaikkea kivaa mm. vesipuisto sekä enemmän ravintoloita ja kahviloita. Cam ja Jayden olivat tulossa vasta huomenillalla, joten meillä oli yksi yö vain kahdestaan täällä melko isossa mökissä. Oikeastaan keksimme tämän idean siitä, että meillä kaikilla oli tulossa kohta joku merkkipäivä, Jaydenilla ja Camilla vuosipäivä, kun taas meillä oli "vain" kolme kuukautta seurustelua takana.

"Veitkö sä sun oman laukun jo?" Jaxon kysyi tullessaan huoneeseemme. Nyökkäsin äsken laskemiani laukkuja, "Joo, mä toin sun toisen laukunkin". Luulin, että olin ottanut kauheasti tavaraa mukaan, mutta sitten näin Jaxonin kaksi laukkua, ja tajusin, että oikeastaan minulla oli aika vähän tavaraa verrattuna hänen laukkuihinsa.

"Sähän oot ollu ahkera", hän naurahti ja laski toisen matkalaukkunsa sängyn viereen, "Jos me käytäisiin nyt syömässä nii ei sitten tarvi enää tänään lähteä tuonne kauas?" "Käy mulle", vastasin ja nappasin puhelimeni, sekä pikkulaukkuni.

Kävelimme portaita alaspäin, kun Jaxon yhtäkkiä halasi minua takaapäin ja sanoi: "Mä rakastan sua". Naurahdin hänelle, "Miksi sä sen nyt yhtäkkiä sanoit?" Hän kohautti olkapäitään, "Tuntui siltä, ja se on totta, mä rakastan sua". Hymyilin ja annoin nopean pusun, "Mäkin rakastan sua"

"Meille kyllä sattui hyvät ilmat tänne", totesin samalla, kun odotin Jaxonin solmivan kenkänsä. Hän katsoi minua hetken hymyillen, kunnes jatkoi solmimista. "Mm... Ja huomiseksi oli luvattu vielä kuumempaa ilmaa, ainaki 30 astetta", Jaxon sanoi ja suoristi itsensä solmittuaan kenkänsä.

"Mennäänkö me tänään sinne italialaiseen, kun Jayden ja Camdon halusi tietää, että onko siellä hyvää, niin ne voi sitten mennä sinne huomenna?" kysyin ja suljin ulko-oven takanamme. Käännyin ympäri, ja Jaxon odotti minua jo käsi ojossa portaiden alapäässä. Naurahdin hänen ilmeelleen ja tartuin kädestä kiinni. Olin ennen ajatellut, että Jaxon ei todennäköisesti olisi mikään ylisöpö ja yliromanttinen poikaystävä, joka aina pitäisi kädestä kiinni ja koskettelisi muutenkin, esim. halaisi ja pussaisi koko ajan, mutta vähitellen hänestä oli tullut sellainen yhä enemmän. Varsinkin julkisilla paikoilla hän koko ajan yritti olla mahdollisimman lähellä ja murhata katseellaan jokaisen vastaantulevan miespuolisen henkilön.

✓ Love Me Always ✓Where stories live. Discover now