"Hei odota", sanoin ja otin sylissäni olevasta rasiasta uuden mansikan, jonka kastoin suklaaseen, jota oli vieressämme. Olimme juuri syöneet, jonka jälkeen olin jostain syystä päätynyt Jaxonin syliin, niin että kasvomme olivat vastakkain ja jalkani olivat hänen selkänsä takana.
"Aukaise suu", jatkoin, ja Jaxon aukaisi suunsa tottelevaisesti. Laitoin mansikan hänen suunsa eteen, mutta yhtäkkiä hän nappasi nauraen hampaillaan koko mansikan.
"Jaxon! Sun oli tarkoitus vaan ottaa pieni haukkaus", selitin hänelle ja otin uuden mansikan. Nielaistuaan mansikkansa hän virnisti: "Hei, anna mä näytän miten tää pitää tehdä!" Huokaisten annoin mansikan hänelle, "Okei, no näytäs sitten".
"Näin se menee", Jaxon sanoi laittaessaan mansikan huuliensa väliin, jolloin puolet mansikasta oli vielä ulkona. Sitten hän kumartui minuun päin ja tajusin, mitä hän yritti tehdä. Aukaisin omat huuleni raolleen ja puraisin puolet mansikasta itselleni, jolloin huulemme koskettivat hieman. Syötyäni puolikkaani mansikasta avasin silmäni, ja siirsin päätäni säikähdyksestä taaksepäin, kun huomasin Jaxonin kasvot edelleen suoraan silmieni edessä.
"Oh god, Jaxon!" huudahdin ja hän vain nauroi kauhistukselleni. "Tän oli tarkoitus olla romanttinen, ei mikään säikäytys", sanoin ja laskin pääni hänen leukansa alle nolostuneena. Olisi pitänyt arvata, että Jaxon keksisi jonkin oman temppunsa sekaan.
"Alicee", hän kuiskasi korvaani, ja tunsin kehoni värähtävän hieman. Mumisin jotain epämääräistä hänen kaulaansa, ja hän nosti päätäni niin, että katsoimme suoraan toisiamme silmiin. Jaxon hymyili ja kysyi: "Haluatko sä tulla mun luokse tän jälkeen? Zac ja Alex antoi sulle luvan olla yötä". Katsoin yllättyneenä häntä, en olisi uskonut, että joku päivä ne antaisivat tuollaisen luvan, nehän lähes vihasivat toisiaan.
"Oikeasti? Alexkin?" kysyin epäileväisenä. "Joo, tosin Alex kyllä ensin sanoi, että kunhan me ei nukuta samassa sängyssä, mutta tajusi sitten, että mehän tehtiin se jo monta kertaa aikaisemminkin ja sanoi, että tehkää mitä haluatte", Jaxon kertoi naurahtaen.
"Totta, mä olisin kumminkin hiipinyt sun viereen keskellä yötä", naurahdin itsekin. "Eli tarkoittaako tää sitä, että sä tuut?" hän kysyi hymyillen. Nyökkäsin, ja Jaxon painoi huulemme yhteen. Tunsin hänen pehmeät huulensa liikkuvan omiani vasten ensin hellästi, mutta hetken kuluttua suudelma muuttui intohimoisemmaksi. Siirsin käteni hänen hiuksiensa sekaan, ja pidin niistä tiukasti kiinni. Samassa sylissäni ollut rasia kaatui, jolloin erottauduimme toisistamme ja yritimme saada rasian äkkiä pystyyn.
"Cockblocker", Jaxon tuhahti muka vihaisena, mutta en voinut olla huomaamatta pientä hymyä, kun hän rupesi keräämään mansikoita viltiltä takaisin rasiaan, joka oli nyt tukevasti käsissäni.
"Karma is a bitch", naurahdin viitaten siihen, miten hän säikäytti minut äsken. Jaxon vain pyöräytti silmiään ja jatkoi mansikoiden keräämistä.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Katsoin vielä kerran kaunista maisemaa, ennen kuin otin Jaxonin kädestä kiinni, ja lähdimme laskeutumaan alaspäin vuorelta.
"Oletko sä muuten käynyt täällä ennenkin?" kysyin. "Joo, pari kertaa mun serkun ja isoveljen kanssa", hän vastasi, ja huomasin hänen näyttävän hieman haikealta.
"Isoveljen? Mä en tiennytkään, että sulla on sellainenkin", sanoin ihmeissäni. Jaxon katsahti minua ensin hämillään, mutta muisti sitten ilmeisesti, etten tiennyt paljoakaan hänen perheestään.
"Sori, mä en edes oo tainnut kertoa sulle mun perheestä, mutta on mulla, Jayden on itseasiassa mun kaksonen, mutta mä sanon sitä aina isoveljeksi, ja kyllähän se periaatteessa onkin", hän selitti ja nyökkäsin, "Ei se mitään".
"Sitten mulla on myös pikkusisko, Jacey", Jaxon jatkoi. "Eikö se ollut 11?" varmistin häneltä. "Ai, sä tiesitkin sen jo", hän sanoi hämillään. "Aiden sanoi siitä joskus ohimennen", kerroin kohauttaen hartioitani, sillä en halunnut hänen tietävän, mistä olimme silloin puhuneet Aidenin kanssa.
"Oh, no kuitenkin, meitä on Jayden, minä, Jacey, ja sitten äiti ja iskä", Jaxon sanoi ja kysyi sitten: "Sä vissiin tapasitkin mun äidin?" Nyökkäsin, "Joo, silloin kun sä olit sairaana".
"Missä sun iskä muuten on, erosiko teidän vanhemmat vai?" hän kysyi. "Ei, mun ja Zacin isä on kuollut, sanoin ja otin tiukemman otteen hänen kädestään, sillä tulimme jyrkkään kohtaan. Jaxon katsoi hämmästyneenä minua ja sanoi: "Mä oon pahoillani, mä en tiennyt".
"Ei se haittaa, se on jo mennyttä ja se ehti kuolla jo ennen kuin mä edes synnyin", selitin kohauttaen olkapäitäni. "Ai, okei, no mut eikö Mark ole ihan hyvä isä?" Jaxon kysyi hymyillen. "Jep, ja se tekee äidin onnelliseksi, mikä on tärkeintä", vastasin.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
"Meillä ei oo sitten ketään kotona, niin ei tarvi pelätä, että ne herää", Jaxon sanoi avatessaan oven kotiinsa. Nyökkäsin, ja kävelimme sisälle. Hän napsautti valot päälle, ja kohtasin tutun aulan, tosin tällä kertaa ilman pirteää Marieta.
"Sä voit mennä jo mun huoneeseen, mä vien tän korin keittiöön ja tuun sitten perässä", Jaxon sanoi ja lähti käytävää pitkin pois. Nousin portaat ylös ja yritin muistella, mikä huone oli Jaxonin. Avasin oven huoneen, mikä muistaakseni oli hänen ja astuin sisälle.
Jäädyin välittömästi kohdatessani näyn, ja kiljaisin täysiä. En tiedä mikä tässä oli järkyttävintä, se, että huoneessa oleva poika oli täysin alasti, vai se, että se näytti täysin Jaxonilta ja olin juuri nähnyt Jaxonin menevän keittiöön, vai kenties se, mitä tämä kyseinen henkilö oli juuri katsomassa ja tekemässä.
Heipähei kaikki! Tässä uusi luku, toivottavasti tykkäsitte! :) Kommentoikaa ja äänestäkää, jos haluatte, kiitos myös paaaljon teille kaikille, jotka olette jo niin tehneet! ♥♥
Käykää myös lukemassa My Lion- kirjaa, laitoin juuri äsken sinne taas uuden osan! :))
-Jacqueline
YOU ARE READING
✓ Love Me Always ✓
Romance*LOVE ME ALWAYS* ✔ Alice McCartney on kiltti kympintyttö, joka rakastaa vaatteita ja perhettään. Hän ei ole koskaan ymmärtänyt tyttöjä, jotka yrittävät muuttaa pahoja poikia hyviksi, mutta miten käy, kun hänen äitinsä rakastuu uuteen mieheen, ja he...