Vote og kommenter :)
Flaws
Kapittel førtifire - 17 er ikke så tidlig1 dag til vitnemålsutdeling
-
Torsdag~•Dawn•~
Dette er hvorfor jeg oppbevarer følelsene mine låst langt inni meg, for med en gang jeg setter dem fri, faller jeg hardt. Jeg ender opp med å falle uten noen der for å ta meg i mot. Så jeg krasjer inn i asfalten; knust og alene.
*
86400 sekunder.
1440 minutter.
24 timer.
En dag.
Det var bare en dag igjen til før vitnemålsutdelingen. Ergo, det var bare en dag til å overleve før jeg dro avgårde til Indiana, og aldri trengte å bli minnet på Aaron av alt jeg så.
Skolen var ikke noe interessant den siste uken, spesielt ikke den siste dagen. Ikke bare var det ingenting å gjøre, men folk hadde allerede begynt å sørge. De vernet hvert øyeblikk, klamret seg til den siste dagen av videregående som om de ikke ville gi slipp på den. Selv hadde jeg ikke tenkt på det faktum at livet startet på alvor etter kommende sommerferie, eller at jeg muligens kastet bort mine siste dager som "ung" på å sitte og gråte over en gutt som tilsynelatende aldri elsket meg.
Noe godt var det ved bruddet: det gjorde valget mitt om å dra tilbake til Indiana betydelig enklere å ta.
Kantinen var om mulig enda fullere nå enn den pleide å være. Elevene som gikk på trinnene under vårt, spiste lunsj ute den siste tiden før sommeren, for å unngå tredjeklassingene. Likevel, kunne man ikke få plass der inne med mindre man var villig til å slåss for oksygen.
Det var siste skoledag, min siste mulighet til å spise lunsjen min i kantina for aller siste gang. Og hva gjorde jeg? Satt foran skapet mitt og stirret ut i den tomme luften, fullstendig ignorerte lukten av pizza som rommet korridorene.
"Her sitter du, flere meter fra all menneskelig liv, som vanlig", hørte jeg Tylers håp-innbydende og lystige stemme si i det han så meg, helt alene på det usedvanlig rene gulvet. Jeg smilte svakt opp mot ham, før blikket mitt like raskt falt ned i hendene mine. "Åssen går det med deg?", spurte han, og dumpet ned ved siden av meg så tungt at han må ha fått vondt, men han ytret ikke noe om smerten, annet enn å skjære en ubehagelig grimase.
"Ikke så bra" Jeg ristet avvisende på hodet. Ikke så bra var en underdrivelse på samme nivå som å si at en krone og hundre tusen var det samme. Grunnet frykt av at Tyler ville gjenfortelle hvor ensformig og livløs jeg hadde vært den siste tiden til Aaron, holdt jeg meg til de tre små orda, selv hvor utrolig det var. Til tross for alt han hadde gjort mot meg, ønsket jeg ham ikke en dårligere samvittighet enn den jeg formodet at han allerede hadde. "Jeg snakka med ham i går"
"Ja, jeg vet. Han fortalte meg...", mumlet han, nølende mellom hvert ord han sa, som om de ramlet ut av han uten at han kunne kontrollere dem. Det virket som Tyler aldri var bevisst over hva han uttalte før han observerte reaksjonene til de rundt ham. Jeg hadde vært vitne til alt fra latter til paffe ansikter etter hver og én av hans bemerkninger.
Absolutt alt han sa vekket reaksjoner hos selv meg, uavhengig av hvor lenge jeg hadde kjent ham, men i dette tilfellet forble jeg like uttrykksløs som før han sa noe.
YOU ARE READING
Flaws
Romance"Jeg ville, men det var aldri et perfekt tidspunkt", sa jeg, lengtende etter tilgivelse, lengtende etter å være i hans omfavnelse. "Vær så snill, si noe", tryglet jeg. "Jeg har ingenting å si til deg akkurat nå. La meg være, Dawn" Jeg hadde aldri se...