Vote og kommenter :)
Flaws
Kapittel førtitre - Du har ødelagt henne2 dager til vitnemålsutdeling
-
Onsdag~•Aaron•~
En dag, vil du våkne opp morgenen, og undre deg over hva som skjedde med den jenta som pleide å være der for deg uansett hvor mye du dyttet henne bort. Du vil huske alt hun har gjort for deg, og all smerten du påførte henne. Du vil innse hvor viktig hun var i livet ditt og hvor utrolig hun faktisk var; men når den dagen kommer, vil hun ikke ha noe med deg å gjøre.
*
"Er det Campbell?"
"Fy faen, det er Jesse Campbell"
"Wow, han er fremdeles like kjekk"
"Jesse! Hvordan er California?"
"Malone burde passe seg for. Ingen knuser Campbells søsters hjerte og kommer seg unna med det i live"
"Hvordan vet du det? Jeg trodde Aaron var Dawns første kjæreste?"
Kommentarene strømmet gjennom korridorene, og det nærmere de kom, og det mer høylytte de ble, det mer oppmerksom ble jeg av omgivelsene.
Jeg hadde trasket gjennom gangene på skolen, med Tyler ved min side, og mistet meg selv i mine egne tanker. Det var ingen tvil om hva det var som okkuperte det en gang frie sinnet mitt.
Dawn.
Det faktum at jeg var sekunder fra å bli banket til døden skremte meg ikke i noen grad. Frykt var en følelse jeg hadde opplevd noe altfor mye av tidligere, at jeg hadde stengt det ut av systemet mitt. Av alle følelser jeg kunne velge mellom, tok jeg beslutningen av å lære å beherske akkurat den. Og akkurat i dette øyeblikket, angret jeg ikke på valget mitt i det hele tatt.
"Hei Aaron!" Jesses stemme var rasende, og brølet var så øredøvende at hele skolen ble brakt til taushet. Elevmengden trådde til side, og Tyler mimet ordene 'å fy faen du kommer til å daue' fra sidelinjen i det jeg langsomt snudde meg mot hvor stemmen hadde dukket opp fra.
"Jesse", hilset jeg, i og med at jeg ikke hadde sett ham på nesten to uker, siden våre to familier sist var samlet.
Da Dawn fersket meg i senga med Alyssa, var Jesse både min desidert minste og siste bekymring.
Det jeg hadde gjort, ga meg lysten til å virkelig skade meg selv. Flere ganger, bare av å tenke på hvor mye av en drittsekk jeg hadde vært mot hun jeg elsket, slo jeg hånden så hardt jeg kunne inni veggen. Alle de fire veggene rommet mitt var omgitt av var nå pyntet med utallige mange bulker og hakk, og knoklene mine var prydet av blåmerker i alle mulige farger blåmerker kom i, men skadene hadde ikke gitt meg i nærheten av like mye smerte som handlingene mine hadde påført Dawn.
Jeg hadde ingen unnskyldning for å ha gjort det jeg gjorde. Jeg var ikke drita, jeg var ikke ubevisst på hva jeg holdt på med, men akkurat i det øyeblikket, var det som om jeg ikke kunne kontrollere meg selv.
Og det verste: mens jeg var med Alyssa, hadde jeg ikke dårlig samvittighet. Jeg hadde ikke engang tenkt på det at jeg faktisk hadde en kjæreste, eller at hun satt hjemme med dårlig samvittighet for det hun hadde gjort mot meg.
Det var som om jeg prøvde å såre henne like mye som hun hadde såret meg, og lyktes i det.
Jesse bevegde seg nærmere for hvert sekund, og stoppet ikke opp før han var faretruende nærme meg. Nesetippene våre var kun noen centimeter fra hverandre, likevel kjente jeg pustene hans på meg. "Husker du den lille avtalen vi hadde?", spurte han, og den sterke mint-lukten ånden hans stank av, svidde i neseborene mine. "Hm? Knus henne og jeg knuser deg? Var det ikke noe sånt?"
ESTÁS LEYENDO
Flaws
Romance"Jeg ville, men det var aldri et perfekt tidspunkt", sa jeg, lengtende etter tilgivelse, lengtende etter å være i hans omfavnelse. "Vær så snill, si noe", tryglet jeg. "Jeg har ingenting å si til deg akkurat nå. La meg være, Dawn" Jeg hadde aldri se...