Just read it through. You'd never regret it. Trust me😊😊
"Saya boleh selamatkan Wei Young, tapi kamu perlu nikahi Chang Le."
"Tak mungkin. Hal itu tak mungkin berlaku."
"Terserah. Tapi kamu tahu hanya saya yang mampu selamatkan Wei Young sekarang ini bukan?"
Sepi
"Hahahah."
"Kenapa? Kenapa? Bukankah kita bersaudara? Dan ketawa. Ketawa itu adalah kerana kamu tahu saya tiada pilihan?"
Just keep reading okay my lovely readers nanti tahu la maksud semua ni😂😆
"Huh." Satu senyuman sinis dihadiahkan buat Raja Gaoyang aka Tuoba Jun.
Pasrah. Hati Tuoba Jun remuk. Ditambah lagi tatkala memikirkan hukuman mati yang bakal menimpa Wei Young.
Tidak mungkin dia akan berpeluk tubuh sahaja melihat kejadian itu. Tak. Tak mungkin.
"Bagaimana Jun er'? Pak Cik tak minta banyak. Sekadar kamu melepaskan Wei Young dan nikahi Chang Le. Dengan itu Pak Cik akan gunakan permintaan 'emas' yang diberikan kepada Pak Cik untuk meminta apa sahaja daripada Maharaja.
Akur. Jun er' terpaksa akur demi keselamatan Wei Young.
Sekali lagi Raja Nan An aka Pak Cik kepada Tuoba Jun tersenyum sinis.
Err dah la tak hensem ada hati nak kat Wei Young. Nyampah betullah dengan Raja Nan An ni. Hishh..
Seusai itu Raja Nan An pergi meninggalakan Jun er' bersama kepasrahan diri di ruang utama kediaman itu.
Cantik. Hiasanya. Perabotnya. Semuanya berasal dari zaman dahulu kala yang masih utuh.
Tidak lama kemudian Jun er' pergi pula meninjau keadaan Wei Young di penjara bawah tanah istana.
"Kenapa? Kenapa Jun er'? Kenapa awak tak percayakan saya? Tak mungkin saya membunuh Puan Tuoba yang merupakan ibu kandung awak sendiri."
Sedih. Parah luka hatinya disaat melihat Jun er' hanya berdiam diri disaat dirinya dituduh pembunuh.
"Kenaapa? Ke.." tangisan. Tangisan itu didengari lagi di telinga Jun er'.
Di dalam hati Jun er' dia ingin sekali memeluk Wei Young dan membelanya habis habisan. Namun.. semua bukti menghala ke arah Wei Young.
Jun er' turut menangisi pemergian ibunya. Dan tidak lama lagi dia akan kehilangan seorang lagi perempuan yang amat dia cintai. Wei Young.
Sengaja dia tidak mendekati Wei Young kerana ingin mendengar luahan hati Wei Young.
Dia sendiri tahu akan sikap Wei Young yang tidak mungkin mempamerkan reaksi lemahnya kepada sesiapa.
Malah Wei Young tidak pernah mengeluh walau betapa berat sekalipun dugaan yang dihadapinya. Kalau bukan Jun er' dapat tahu sendiri kerana mengintai dari belakang, Wri Young tak mungkin menceritakan masalahnya.
YOU ARE READING
Jangan Ambil Dia~[ON EDITING]
RomanceBest ke tak? Ntah lah😹 semestinya mengarut dan jln cerita yg akn buat korang jdi gile😂 mcm author ni jugak separuh mereng dah haaa😅 "Hahah.. padan dengan muka kau. Tulah siapa suruh kau sombong sangat dengan aku. Kan dah dapat hadiah katak specia...