05.09.2003 » 8 y.o.

1.2K 198 3
                                    

Drogi pamiętniku

Dzisiaj poznałem nowego lekarza, bo tamten ponoć nie znał się na swojej robocie. Ja tam myślę całkiem inaczej, bo to on umiał jako jedyny dotrzeć do V. Teraz mi smutno.

Ogólnie ten lekarz nazywa się Jeon i stara się być miły i śmieszny, ale chyba mu nie wychodzi. Znaczy to ja byłem dla niego troszeczkę wredny i na wszystkie jego pytania wzruszałem ramionami, odwracałem głowę, albo odpowiadałem "nie wiem". No co? Mogli mi nie zmieniać lekarza.

Ale w swoim gabinecie miał super rzeczy. Nawet powiedział, że może dać mi taką fajną książkę, skoro lubię czytać! Znaczy podobno należy do jego syna, więc muszę być ostrożny i jej nie uszkodzić. Ten jego syn ma dobry gust jeśli chodzi o książki, chciałbym go poznać.

I wiesz co, pamiętniku? Może mi się uda! Bo pan lekarz stwierdził, że bylibyśmy dobrymi przyjaciółmi, więc mam nadzieję, że na następnym spotkaniu go poznam. Przy okazji zwróciłbym mu książkę, w tydzień raczej zdążę przeczytać.

Znaczy jak tak ją czytam, to jest odrobinkę straszna. Nie wiem, chyba jest dla troszkę starszych, ale załóżmy, że jestem dojrzały, okay? Skoro syn doktora to czytał, to ja nie będę gorszy!

Tae

(a/n) tak na miły początek dnia

My mind » taekookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz