07.05.2002 » 7 y.o.

837 171 17
                                    

Drogi pamiętniku

Byłem dzisiaj pierwszy raz u jakiegoś lekarza. Przeglądał cię! Jest bardzo niemiły.

Wytłumaczył mi duuużo rzeczy. I tak nic nie rozumiem.

Podobno w moim ciele jest jeszcze jedna osóbka, no taki przyjaciel. Ale nikt nie zna jeszcze tego "przyjaciela" i nikt nie wie, czy jest fajny.

Powiedział też, że mogę tutaj pisać z nim. Fajnie, co nie?

A więc cześć, przyjacielu!

Masz jakieś imię? Chyba nie, rodzice i lekarze mówią na ciebie "to coś". Wszyscy są strasznie niemili, chyba cię nie lubią. To smutne, bo nikt nie lubi być nielubiany. Ale ja mogę cię lubić! Będziesz moim kolegą?

Powinienem ci wymyślić imię?

Aj, to trudne. Do jutra coś wymyślę, obiecuję!

Odpiszesz mi? To byłoby takie super! Możesz opowiedzieć coś o sobie.

Ja jestem Tae i mam dużo pluszaków, samochodzików i figurek wojskowych. Lubisz zabawki?

Ogólnie to takie śmieszne, bo mam różowy pokój, chociaż jestem chłopcem. A wiesz czemu? Rodzice myśleli, że będę dziewczynką i specjalnie pomalowali pokój na różowo! A teraz im się już nie chce zmieniać. Śmieszne.

Chyba muszę kończyć. Mama każe mi iść spać. Ale przyjdę za godzinkę, bo nigdy nie zasypiam wtedy, gdy mi karze. Ale to nasza tajemnica, dobrze?

W tym czasie możesz coś odpisać.

Tae

12:56

Jeszcze nic nie odpisałeś? Wstydzisz się?

To nic, możesz to zrobić jutro, albo kiedy ci się zachce. Miłych snów!

Tae


***

(a/n) oficjalnie wybrałam jedno z trzech zakończeń także jest super

ogólnie nie wiem, ile jeszcze rozdziałów, ale lepiej zacznijcie przygotowywać się psychicznie, tak na zapas

luv

My mind » taekookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz