24.12.2009 » 14 y.o.

856 169 17
                                    

20:12

Drogi pamiętniku

To pierwsze święta, które spędzam w innym domu. Ale jest jeszcze fajowiej, państwo Jeon mają superowego psa. Taki mały słodziak, ciągle się chce bawić. Znaczy, nie jest tak słodki, jak Jungkook, ale no. A tak między nami, pamiętniku, mam wrażenie, że ten pies jest od niego tysiąc razy mądrzejszy. Ale to nieważne.

Wziąłem cię, bo dzisiaj nocuję tutaj. Nie wiem, jak ubłagałem mamę, ale się udało. Chyba po prostu jestem mądry i mój argument, że tata Kooka jest lekarzem, był nie do odrzucenia.

Wracając. Ta choinka, która stoi u nich w salonie, jest okropnie udekorowana. Może dlatego, że to ja i Jungkook ją ubieraliśmy. 

Myślałem, że spadnie śnieg, ale nic z tego, więc jedyne co dodaje świątecznej atmosfery to umyte okna i jedzenie. I Jungkook ubrany w przesłodki sweterek z reniferkiem i lampkami, które świecą i są s u p e r.

Przed chwilą moi rodzice wyszli, a Kook poszedł się umyć. A teraz słuchaj uważnie, pamiętniku, bo to sprawa życia i śmierci. Jestem pewien, że on specjalnie powiesił jemiołę w miejscu, w którym na pewno będziemy obaj siedzieć, czyli tuż nad konsolami do gry. Kretyn, co nie?

Nie wiem, czy mam ją przestawić, czy raczej nie. 

Tae 

00:19

Nie przestawiłem. Buziaki w policzek od Jungkooka są najlepsze.

I zaczął sypać śnieg. Jest bardzo ładnie i zimno.

Wywiesiliśmy lampki od choinki na ścianach w jego pokoju, żeby w końcu poczuć święta. Nadal ich nie czujemy, ale przynajmniej jest romantycznie.

Czy ja napisałem "romantycznie"? Chyba muszę przestać pić kompot od pani Jeon, źle mi działa na mózg. Ale jest bardzo pyszny. 

Miałem z Kookiem wyzwanie, żeby tej nocy w ogóle nie spać. Zasnął po pięciu minutach i śpi do teraz, kretyn. Nawet nie zdążył wypić kakałka. 

Chyba też się położę. Znaczy, cały czas leżę obok Jungkooka i przepraszam za moje niewyraźne pismo, ale przytulił się do mojej ręki. Nie, żebym narzekał, przynajmniej mi ciepło. W sumie fajne te święta.

O, żebym nie zapomniał. Wesołych świąt, V! Kupiłem ci wczoraj czekoladę, zjesz jak wrócimy.

Tae 

00:27

Też Ci kupiłem czekoladę. Wesołych świąt.

V

***

(a/n) ja też wam życzę wesołych świąt i dobrych pierogów 

My mind » taekookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz