9. Bölüm (Bu tesadüf mü?)

79.8K 1.7K 99
                                    

Multimedia da Yağmur'un kıyafeti var. (Merak edenler için)

“Eee tamam işte Bora sen bana…” Bir dakika! Nee oha Bora bana aşık mı şimdi?

Ben şaşkın bir şekilde ona bakarken dudağıma tekrar bir öpücük bıraktı ve işine geri döndü.

“Git üstüne bir şeyler giy yoksa üşütüceksin ve çocuğun olmayacak. Ben en az 5 tane çocuk istiyorum.” Al işte sana bir tane daha şok! Ben orda şaşkınlıktan ağzım açık bir şekilde dikilirken Bora beni hadi diye zorlukla dışarı çıkarttı.

Şuan mutluluktan oradan oraya zıplayabilirim! Bora bana aşııık!! Sevdiğim adam beni seviyor! Hiç bu kadar iyi hissettiğimi hatırlamıyorum.

Yukarı çıkıp üstüme dün geceki kıyafetlerimi giydim ve mutfağa indim. Ama Bora bıraktığım gibi değildi. Yüzü asıktı.

“Bir sorun mu var Bora?”

“Yok. Hadi yap kahvaltını seni eve götüreyim. Sonra okulda buluşuruz.” Tamam anlamında başımı salladım. 5 dakika da ne değişti de yine bu suratsız adam geldi? Dengesiz işte!

***

(Bora)

Onu evine bıraktım. Sonra Wild’a geçtim. Ona kahvaltıda soğuk davrandığımın farkındayım ama içimden sıcak davranmak gelmiyordu. Çünkü o Mert şerefsizi beni aradı ve Yağmur’u elde edeceğini söyledi. Yağmur gerçekten beni bırakıp ona gider miydi ki?

Bunları düşünürken Doruk geldi. Yüzüme tuhaf tuhaf bakıyordu. En sonunda konuşmaya başladı.

“Bir şey var sende. Yine Mert mi?” Sanırım beni en iyi sen tanıyorsun kardeşim.

“Evet nerden anladın?”

“Ne zaman bu kadar gergin olsan hep o Mert şerefsizi bir şey yapmış oluyor.”

“Yağmur’a takmış kafayı. Elimden almak için çabalıyor.”

“Yağmur bırakmaz seni.”

“Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun?”

“Eminim çünkü o kız sana aşık. Ama eğer onu kırarsan bir daha yüzüne bile bakmaz.” Sanırım Doruk haklıydı. Yağmur’u kaybetmek istemiyordum. O bana iyi geliyordu. Hatta onunla tanıştığımdan beri hiçbir kızla yatmamıştım. İstemiyordum onları sadece Yağmur’u istiyordum. Belki bu bir takıntıydı ama ben sadece Yağmur’u düşünüyordum.

“Hadi okula gidelim.”

“Tamam. Zaten Hazal’ı çok özledim.”

“Hee Hazal vardı dimi. Nasıl gidiyor?”

“Çok fena aşığım Bora. Aklımdan atamıyorum bir türlü onu. Ve sanırım o da bana karşı bir şeyler hissediyor.”

“İyiymiş.”

“Dalga geçmeyecek misin?”

“Neden dalga geçeyim ki?”

“Sen eskiden aşktan konu açılınca aşk diye bir şey yok derdin. Vovv bu Yağmur seni fena halde değiştirdi.” Gerçekten ben niye artık dalga geçmiyordum? Haklı mıydı yine bu salak? Çocuğun hakkını yiyorum sanırım salak falan değil bu iyice geliştirmiş kendini.

“Hazal mı öğretiyor bunları?”

“Neyi?”

“Boşver hadi bin arabaya.” Böyle dememle hemen arabaya bindi. İnsanların isteklerimi yapmasına bayılıyorum. Bu benim en yakın arkadaşım bile olsa.

Sen BenimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin