35. Bölüm (Seni kaybetmek istemiyorum!)

49.1K 1K 53
                                    

Gerçekten siz harikasınız! Her geçen gün hikayeye olan ilgi artıyor. O güzel yorumlarınız, mesajlarınız ve oylarınız için binlerce kez teşekkür ederim, hepinizi çok seviyorum :) Biraz sizi beklettim kusura bakmayın, ama gerçekten hiç zamanım olmuyor. Daha okulun başı olabilir ama ayrıca dersaneye gidiyorum ve bu beni çok yoruyor. Ayrıca ödevlerim ve tekrar yapmam gereken birçok konu oluyor. Her neyse bu yüzden bölümler biraz geç geliyor. Ama hikayeyi yine birazcık düzene sokmaya çalışacağım ve haftada bir bölüm yayınlayacağım. Ayrıca bu kadar insanı üzmek istemiyorum açıkçası. Yavaş yavaş finalden vazgeçmeye başladım, ne kadar devam ettirebilirim bilmiyorum ama bende final olmasını istemiyorum :) Bu anlayışınız, sabrınız için şimdiden teşekkür ederim :) 

Neyse yine çok konuştum ben, hepinize teşekkür ederim ballarım :) İyi okumalar! :)

 “Ne oldu sana böyle?” Vakit kaybetmeden ona sarıldım arkadan Doruk geldi ama o gülüyordu. Hazal’dan biraz ayrılınca onun da gülümsediğini gördüm. Hem ağlayıp hem gülüyordu.

“Sanırım sen mutluluktan ağlıyorsun?”

“Evet. Yağmur…”

“Ne oldu? Artık biriniz bir şey söylesin!”

“Teyze oluyorsun!”

****

“Ne! Ciddi misin sen!?”

“Evet.” Vakit kaybetmeden Hazal’a sarıldım. Teyze oluyordum! O kadar mutluydum ki şuan ne diyeceğimi şaşırmıştım. Bora bile çok sevinmişti, gidip Doruk’a sarıldı ve tebrik etti.

“Bu biraz hızlı oldu sanki?”

“Öyle oldu, bende çok şaşırdım. Hiç beklemiyordum böyle bir şey ama çok mutluyum Yağmur.”

“Bende çok mutluyum canım arkadaşım benim. Sen mükemmel bir anne olacaksın.” Birbirimize gülümseyerek baktık ve sonra sarılarak salona doğru geçtik. Tabi bu sırada Doruk arkamızdan öyle bir şey söyledi ki Bora’nın gözleri neredeyse yuvalarından fırlayacaktı.

“Darısı başınıza.” Bunu gülerek söylemişti çünkü Bora’nın kızacağını biliyordu ve onu kızdırmak hoşuna gidiyordu. Ve tahmin ettiği gibi de oldu Bora sinirle kafasına vurdu ama bu Doruk’un daha çok gülmesine neden olmuştu. Açıkçası Bora’nın bu tavrı beni kırmıştı. Ne yani baba olmak istemiyor muydu? Onun çocuğunu doğurmamı istemiyor muydu?

****

 (Bora)

Patavatsız herif! Daha biz evlenmedik bile ne çocuğu? Kafasına vurduktan sonra koltuğa oturdum ve Yağmur’un sinirli suratını gördüm. Al işte Doruk kızdırmıştı onu. Zaten bu konuları konuşmayı sevmez ki Yağmur. Ama bende saçma sapan hareketler yaptım, bana kızmış olmasın? Yok ya zannetmiyorum.

“Yağmur iyi misin?” Yüzünü başka yöne çevirip soğukça konuşmaya başladı.

“İyiyim.” Böyle dediğine göre bana sinirlendi. Ne yaptım ki ben şimdi ya?

****

(Yağmur)

Bir de ‘iyi misin?’ diye soruyor ya. Bu gidişle evlenmekten de vazgeçer, zaten iki ay oldu evlenme teklif edeli ama isteme olduktan sonra bu konu hakkında hiç konuşmadı. Hani mezun olunca, bu yaz evlenecektik? Ortada gelinlik yok, nikah tarihi yok, mekan yok!

Sen BenimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin