Haa kepada anda - anda yang sengaja atau tak sengaja terbuka book ini , hamba di sini mengucapkan ribuan terima kasih kerana sanggup menghabiskan kuota anda load book ini . Kalau siapa dah pernah baca book - book aku yang dulu (sudah diunpublish) , mesti korang dah biasa berkau aku dengan aku kan ? Maaflah . Rakanmu ini tidak pandai nak menggunakan saya awak dekat media sosial ini haa . Kalau depan - depan , 100% aku jamin aku akan guna kita awak dengan korang 😹
Okey ini adalah note untuk bagi korang lebih faham mini novel ; Si Cik Pemimpi ni sebab aku tahu korang pasti tak faham baca ayat - ayat novel aku yang sememangnya hancur ke bulan .
1 . Cerita ini adalah 100% daripada serebrum serebelum aku . Jadi , kepada manusia yang suka meniru itu , bawak - bawaklah bertaubat . Ingat - ingat sikit ada malaikat dekat bahu yang catit dosa pahala awak itu .
2 . Cerita ini dibayangkan pada tahun 2023 dan masa itu , umur aku 22 tahun . Tapi korang tak payah bayangkan time tu Malaysia dah ada toilet terapunglah , phone sebesar gajahlah , bas terbanglah . Tak Tak . Masa itu sama je macam sekarang . Tak payah nak berangan macam Malaysia ini Jepun . Tunggu cucu kepada cucu Najib jadi perdana menteri baru wujud semua itu .
3 . Mesti korang pelik kenapa nama - nama dalam cerita ini kebanyakannya terlampau kekampungan dan merepek terutama nama heroin . Ini sebenarnya adalah 100% kisah benar dan berlaku pada diri aku sendiri . Sebab itu aku langsung tak tukar nama , sekolah , tarikh , watak sebab aku nak buat kenangan dengan semua benda ini . Nanti bila aku dah besar , bolehlah aku imbas kenangan aku balik dengan baca cerita ini haa .
4 . Macam yang aku cakap di atas , cerita ini adalah kisah benar tapi sejak tahun 2023 itu taklah sebab aku ini bukannya ahli sihir yang boleh lihat masa depan . Tapi doa - doakanlah supaya cerita ini jadi real . Doa orang puasa ini mujarab .
5 . Untuk pengetahuan anda , hero dalam cerita ini ialah Korean . Jadi banyak dialog yang gunakan ayat Korea . Tapi jangan risau . Aku ada selitkan maksud dia sekali . Tapi aku tegaskan sekali lagi . Ayat Korea dalam cerita aku ini bukan 100% betul . Aku pun refer dialog dalam K-drama dan manusia yang pandai ayat korea tapi manusia - manusia ini pun tak adalah 100% pro Korea . Kalau ada tersalah ayat ke apa , jangan kecam kami ya . At least aku mencuba
6 . Mungkin ayat aku dalam cerita ini agak berbelit dan panjang dan berulang - ulang . Ala biasalah . Budak baru belajar buat novel .
7 . Setiap chapter dalam cerita ini adalah pendek dan hanya 1k patah perkataan dan tak lebih dari itu . Seperti tajuk dia . Mini Novel right ?
8 . Kalau ada typo or kesalahan bahasa or kesalahan tatabahasa ke apa , mohon abaikan . Anda kena faham . Saya masih bersekolah .
9 . Kalau korang ada comment ke apa ke dekat book ini dan kalau aku tak reply , aku minta maaf awal - awal sebab wattpad kadang - kadang buat hal . Even aku dah load comment korang , dia still tak keluar . Jadi jangan salahkan aku . Salahkan wattpad .
Okey itu saja aku nak bebel dekat sini . So , please bear with me till the end . Enjoy it .
syzln01
YOU ARE READING
Si Cik Pemimpi
Teen FictionTiada siapa yang menyangka , bahawa watak imaginasi itu juga adalah hidup . Begitu juga dia . Tak pernah dibayangkan seumur hidupnya lelaki ciptaannya akan benar-benar muncul di hadapan matanya . " Selama ini , saya percayakan yang awak memang wuju...