Sześć

4.9K 221 1
                                    

Aston Pov's

Dla nikogo nie było tajemnicą, że wraz z Martą zapałaliśmy do siebie uczuciem. Pokochałem tą małą blondynkę całym sercem. Chciałbym ochronić ją przed całym złem tego świata.  Wiem jednak, że to niemożliwe, tym bardziej, że przeżyła już wiele. Po gwałtach,  które przeżyła prawie trzy lata temu stała się zamknięta w sobie. Nie dopuszczała do siebie nikogo z wyjątkiem najbliższych przyjaciółek. Pomimo to najlepszy kontakt miała z Sandrą. Zdarzyło się nawet, że raz Marta próbowała popełnić samobójstwo.

Teraz kiedy jesteśmy razem spędzamy ze sobą wiele czasu. Niektórzy mogą myśleć, że jestem pantoflarzem, bo jestem na każde skinienie Marty. Prawda jest jednak taka,  że chce aby była szczęśliwa, bo wtedy i ja jestem szczęśliwy.  Gdybym był pod jej pantoflem to robiłbym dla niej wszystko ze strachu. A ja robię dla niej wszystko aby ją uszczęśliwić. Jest dla mnie jak księżniczka.

Zdaje sobie sprawę z tego, że spędzając z nią tyle czasu oddalam się od innych. Od przyjaciół. Od rodziny którą jest Sandra. Wiem, że stara się to ukrywać ale w głębi duszy boli ją to że nie poświęcam jej w ogóle czasu.

Lexi Pov's

No ja z nim nie wytrzymam. Ten debil w ogóle nie daje mi spokoju. Przyczepił się do mnie jak rzep do psiego ogona. Will zawsze mnie wkurza. Doprowadza do łez. Wszyscy wkoło mówią mi,  że mnie kocha, tylko boi się mi to powiedzieć. Ale skoro mnie kocha, to powinien mi to okazywać, a nie szlajać się za panienkami.

W głębi serca, choć nie chcę się do tego przyznać, to go kocham. Nie wiem jak. Nie wiem kiedy. Ale zakochałam się w tym aroganckim bufonie, który nie widzi dalej niż za czubek własnego nosa. Taka prawda. Jednak... Nieraz.. kiedy jesteśmy sami.. to.. staje się taki kochany, troskliwy, opiekuńczy. Kiedy jesteśmy w gronie przyjaciół zachowuje się względem mnie jak dupek. Podrywa i liże się na moich oczach z różnymi dziwkami, jakby bawiło go sprawianie mi cierpienia. Bo boli mnie kiedy go widzę z inną. Sama w sumie nie pozostaje mu dłużna i znajduje sobie chętnych chłopców, jednak dla niego obojętne jest czy pójdę z nimi do łóżka, czy też nie.

Nieraz z powodu jego obojętności przespałam się z jakimś kompletnie obcym facetem. Dla mnie to tylko sex. Ma mi sprawić przyjemność. Nic więcej. Will nieraz przychodził do mnie i mówił że jestem jego ale... Dlaczego ja mam być jego skoro on nie chce być mój?

###

Do następnego Misiaczki ;***

PattisonLoff

Bad girls - Bądźmy razem ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz