Ostatnio kocham tą piosenkę <3 <3 <3 <3 .
Gdy się obudziłam pierwsze co zrobiłam to wzięłam mój telefon z szafki nocnej, by sprawdzić która godzina. Jak się okazało dochodziła pierwsza w nocy.
No to żem se pospała.
Wstałam z łóżka zaspana i po cichutku zeszłam do kuchni otoczona ciemnością. Otworzyłam lodówkę i wyjęłam masło, ser oraz szynkę. Następnie po ciemku zrobiłam sobie kilka kanapek, które szybko zjadłam.
Następnie wróciłam do swojego pokoju i próbowałam usnąć, jednak próby te były daremne. Wyjęłam wiec mojego laptopa i zaczęłam pracować.
Nim się spostrzegłam była szósta rano. Poszłam do łazienki gdzie umyłam się szybko żelem o zapachu granatu i ubrałam na siebie sportowy stanik, dresy i bluzę. Włosy związałam w kitkę, zebrałam telefon, słuchawki, pieniądze i klucze, po czym zeszłam do kuchni po butelkę wody.
Wyszłam z domu zakluczając go, włożyłam słuchawki do uszu i zaczęłam biec stronę parku. Biegłam już ponad godzinę gdy stwierdziłam, że pora wracać. Biegłam wiec chodnikiem w stronę domu gdy na kogoś wpadłam.
-Przepraszam. Ja zagapiłam się i nie chciałam. -Mówiłam pomagając wstać blondynowi na którego wpadłam.
Chwila on wydaje mi się znajomy. Chłopak gdy się otrząsnął, spojrzał na mnie a na jego ustach wykwitł szeroki uśmiech. Chwilę potem byłam miażdżona przez niego w uścisku.
-Sandra jak ja cię dawno nie widziałem. Gdzieś ty się podziewała dziewczyno?- spytał odklejając się ode mnie.
-Miałam kilka spraw do załatwienia w Londynie i musiałam wyjechać. A co u ciebie? Opanowałeś w końcu tricki, których cię uczyłam?
-Do perfekcji.- powiedział z dumą w głosie.
Musiałam już iść do domu ale Nicko zaproponował, że mnie odprowadzi. Tak więc zamiast biegiem znaleźć się tam w 7 minut, wolnym spacerem znalazłam się tam 15 minut później. Podczas spaceru Nicko opowiadał mi co u niego. Ogólnie to rozmawialiśmy też na inne tematy. Od czasu do czasu wybuchaliśmy śmiechem, a gdy doszliśmy do mojego domu pożegnałam go całusem w policzek.
###
Wiem, że rozdział nudny i nie tego oczekiwaliście ale co ja poradzę? Niektóre muszą być nudne, by inne mogły być ciekawe
Pozdro Misiaczki ;***
PattisonLoff
CZYTASZ
Bad girls - Bądźmy razem ✔
Fiksi PenggemarDruga część Bad girls Teoretycznie nie trzeba czytać pierwszej części ale w praktyce są tu kontynuowane niektóre wątki i lepiej byłoby zapoznać się z pierwszą częścią xd Po wypadku Luke zapada w śpiączkę. Jego bliscy cierpią. Sandra staje się wrakie...