Luke Pov's
- Zresztą nie tylko ja. Wszyscy widzieliśmy jak to przeżywasz. Powinieneś z nią porozmawiać. Ale tak szczerze i od serca. Bez kłamstw.
To powiedziawszy od kluczył drzwi i wyszedł z pokoju zostawiając mnie z mętlikiem w głowie. Nie wiem czemu ale wydaje mi się, że on coś wie. Może Sandra mu coś powiedziała, gdy rozmawiali u niej w pokoju.
Sam nie wiem skąd bierze się moje zachowanie w stosunku do niej. Jestem po prostu zraniony jej zachowaniem. Zerwała ze mną mówiąc mi, że mnie nie kocha i wyjechała kilka dni później nie mówiąc o tym nikomu. A co jeśli zerwała ze mną bo musiała?
W sumie to nie zastanawiałem się nigdy nad tym. Byłem za bardzo pogrążony bólem po naszym rozstaniu, by zastanowić się nad tym wszystkim. Wydawało mi się to po prostu zbędne, bo z jednej strony zerwała ze mną i ma prawo sobie wyjechać i może nawet ułożyć gdzieś indziej swoje życie. Z drugiej jednak strony, to nastąpiło zaraz po sobie. Zerwała i niedługo po tym wyjechała w interesach dając nam fałszywe miejsce swojego pobytu. To naprawdę dziwne.
W sumie to trochę to rozumem, bo nadal jest szefem gangu i czasem musi wyjechać by załatwić jakieś związane z nim sprawy. No ale wcześniej zawsze mówiła gdzie leci, a nie podawała fałszywego miejsca.
Od tego rozmyślania mam mętlik w głowie. Chciałbym choć na chwilę zapomnieć o tym wszystkim. Wrócić do dawnego trybu życia. Chciałbym przestać kochać Sandrę bo to zawsze wiąże się z bólem.
Wyszedłem z pokoju przyjaciela i poszedłem do holu ubrać buty i kurtkę. Nie przejmując się pytającymi spojrzeniami przyjaciół, w tym Ashtona wyszedłem z domu i wsiadłem do taksówki. Niecałe dziesięć minut później siedziałem przy barze w moim ulubionym klubie i piłem whisky.
Chce zapomnieć o wszystkich problemach, a tylko alkohol mi w tym pomoże. Może jutro będę miał kaca. Może to wszystko powróci. Ale chce o tym zapomnieć choćby na chwilę.
Niezliczoną ilość drinków później byłem już zalany w trzy dupy ale dalej piłem. W pewnej chwili przysiadła się do mnie jakaś blond lala z silikonowymi cyckami i toną tapety na twarzy. Ewidentnie było witać, że liczy na coś więcej. Nawet po pijaku moje myśli krążyły wokół Sandry, więc raczej nie uda się jej mnie zaciągnąć na numerek. Chociaż... może gdybym się z nią przespał, to zapomniałbym o Sandrze? Moje myśli po pijaku chociaż pokręcone, dla mnie wydawały się mieć sens, więc już po chwili flirtowałem z tą blond zdzirą, z czego ta była ewidentnie zadowolona.
###
Cóż... Drama time!!! XD
Jak myślicie? Zdradzi Sandrę czy jednak się opamięta? Pisać w komach ;*
Pozdro Misiaczki ;***
PattisonLoff
CZYTASZ
Bad girls - Bądźmy razem ✔
FanficDruga część Bad girls Teoretycznie nie trzeba czytać pierwszej części ale w praktyce są tu kontynuowane niektóre wątki i lepiej byłoby zapoznać się z pierwszą częścią xd Po wypadku Luke zapada w śpiączkę. Jego bliscy cierpią. Sandra staje się wrakie...