Hey Gelhead.

3.8K 190 35
                                    


Ava

Tunti meni taas nopeasti. Tunsin koko ajan Loganin polttavan katseen itsessäni, mutta en antanut sen häiritä. Tunnin loputtua otin tavarani ja lähdin pois luokasta Jaxonin kanssa. Sanoin Jaxonille heipat ovella ja sopisimme näkevämme pääovella koulun loputtua, koska lopputunneilla olisin ilman Dylania ja Jaxonia.

Koulupäivä oli nopeasti ohi. Kävelin matematiikan luokasta ulos lokerolleni. "Hei Ongelma" kuulin äänen takaani. Suljin lokeroni ja käännyin. 

"Ai moi Connor" sanoin. Heitin reppuni olalleni. "Heihei, minne karkaat?" hän kysyi ja tarttui minua kädestä. "Kaverini oottaa ulkona" sanoin.

"Eli ketkä?" hän kysyi uteliaana, hellittäen otettaan kädestäni.

"Nathan, Dylan ja Jaxon. Pitäisi mennä, päästätkö irti?" sanoin ja hän irrotti kädestäni.

"Nähdään varmaan huomenna!" huusin hänelle juostessani ovelle. "Selvä!" hän huusi perääni.

~~~~~

"Mikä kesti noin kauan? Me ollaan odotettu" Jaxon kysyi, kun avasin oven ja istuin takapenkille.

"Connor kesti" vastasin ja huomasin Jaxonin ja Dylan tuijottavan minua. Näin myös Nathanin katsovan minua peilin kautta. "Connor oli kanssani samalla lennolla, kun tulin tänne. Hän kertoi minulle teistä ja muutenkin tästä koulusta. Jordan tuli hakemaan meitä kentältä, silloin tapasin hänet" kerroin.

"Ava, älä sotke käsiäsi siihen paskaan tai sen veljeen. Niillä ei ole muita kuin yhden yön juttuja. Sen jälkeen he heittävät tytön pois kuin käytetyn kortsun. Joten ole kiltti ja lopeta hänelle puhuminen" Dylan sanoi. 

"Te ette voi päättää kenelle puhun!" huusin. Pojat tuijottivat minua suu auki reaktioni takia. "Anteeksi" sanoin hiljaa.

"Emme voikaan. Mutta Ava, minä tunnen hänet. Hengailen hänen ja hänen veljensä kanssa. Hän ei poikaystävä-materiaalia" Nathan sanoi. 

Hämmästyin hänen sanoistaan. "Siis poikaystävä-materiaalia? Nat, kerroin aamulla, että erosin vajaa viikko sitten poikaystävästäni. Ihan heti tuli mieleen aloittaa uusi suhde. Ja siis Connorin tai Jordanin kanssa. Tai kenties kolmen kimppa. Joo, se olisi hyvä idea. Lähetän heti Jordanille viestiä asiasta" sanoin sarkasisesti. Sen jälkeen kukaan ei enään sanonut mitään.

Nat käynnisti auton ja lähti liikkeelle. "Mikä on osoitteesi?" hän kysyi. "Francis St. 128 4B" kerroin. Pojat loivat kummastuneita katseita toisilleen, mutta Nat vain nyökkäsi. Loppumatka taittui hiljaisuudessa.

Auton saavuttua tutun kerrostalon, avasin oven ja kiitin Nathania kyydistä. Hyppäsin autosta ulos, vetäen reppuni perässä. Juoksin talon ovelle. Kuulin auton lähtevän takanani. Avasin oven avaimillani, jotka kaivoin taskustani ja kävelin sisälle. Juoksin toiseen kerrokseen ja avasin asuntoni oven. 

Kävelin sisälle ja suljin oven. Vedin kenkäni pois jalasta ja heitin jonnekin. Jätin repun eteiseen ja heitin nahkatakkini jonnekin perseeseen. Menin keittiöön avasin jääkaapin. Etsin katseellani jotain hyvää, kuten vanhaa ystävääni, Megaforcea. 

"VOI VITTU!" huusin ja paiskasin oven kiinni. "EN HELVETTI LÄHDE KAUPPAAN!" huusin itselleni ja lähdin keittiöstä. Etsin nahkatakkini ja puin sen päälleni. Menin parvekkeelleni ja kaivoin yhden tupakan taskustani. Otin myös punaisen sytkärin ja sytytin tupakan. Poltin sen hyvin nopeasti ja sitten poltin toisenkin. 

Poltettuani kolmannen tupakan, lähdin pois parvekkeelta. Katsoin kädessäni olevaa sytkäriä ja päätin lähteä palauttamaan sitä. Lähdin pois asunnostani ja kävelin viereiselle ovelle ja huomasin siinä lukevan 3B.

Kuulin oven takaa ääniä, joten päätin koputtaa. Melkein heti joku tuli avaamaan sen. Katsoin jalkojani ja sanoi: "Tämä taitaa olla sinun sytkärisi" sanoin ja ojensi käteni, jossa sytkäri oli. 

"Ongelma?" tuttu ääni sanoi. Nostin katseeni maasta ja näin pojan, jota Jaxon oli kutsunut Loganiksi. "Hei Geelipää" vastasin hänelle. Katsoimme hetken toisiamme silmiin, kunnes hän alkoi nauramaan. Niin aloin minäkin. "Miksi sinä kutsuit minua?" kuulin hänen kysyvän keskeyttäen hänen naurunsa.

Niin ihanan naurun. 

Words count: 537
Sori, ku on näin lyhyt, mutta halusin lopettaa tähän. Ootte varmaan huomannu, että lukuja tulee yleensä yöaikaan, kirjotan sillon kaikista nopeiten. Nyt tänä yönä tulee varmaan enemmänkin teksii. 💗 En sitten tiiä saako megistä australiasta mut whatever.

Something More | FinnishWhere stories live. Discover now