Ava
Kävelin pois koulusta kohti Natin autoa. Nat, Logan, Jax ja Dylan tulivat perässäni.
Tällä kertaa hyppäsin takapenkille enkä etupenkille, kuten normaalisti. Logan tuli vasemmalle puolelleni ja Dylan oikealle. Nat meni ajajan paikalle ja Jax pelkääjän.
"Olethan kunnossa?" Logan kysyi ja laski kätensä jalalleni. "Joo" vastasin. Nojasin päätäni Loganin olkapäätä vasten. Suljin silmäni ajatellen, että lepään hetken.
~~~~~
"Hei. Aika herätä" kuulin lempeän äänen vierestäni. Avasin silmäni ja näin Loganin hymyilevän minulle.
"Kauanko nukuin?" kysyin ja hieroin silmiäni. "Tarpeeksi kauan, että ehdimme hakea meille pizzat ja ajaa kotiin" Nat sanoi. Hän oli jo noussut autosta niin kuin Dylan ja Jaxonkin.
Sitten siirsin katseeni Loganiin, joka istui yhä autossa. "Miksi et ole noussut pois?" kysyin hiljaa, selvästi vielä puoliunessa olevana.
"Koska makasit sylissäni" Logan vastasi katsoen minua samalla silmiini.
Silloin vasta huomasin hänen silmiem kauneuden. Ne olivat vihreät, joissa oli keskellä hiukan ruskeaa. Niissä näkyi myös pieniä kultaisia hippuja. Voisin katsoa niitä vaikka koko päivän.
"Ava?" Logan sanoi kysyvästi. "Ota kuva, se kestää kauemmin" hän sanoi ja nauroi, saaden muutkin nauramaan. Minä vain punastuin ja nousin ylös niin, että en ollut enään Loganin sylissä.
Hyppäsin pois autosta, otin reppuni ja vasta sitten huomasin muiden poikien pitävän viittä pizzalaattikkoa käsissä.
"Mennäänkö me vain annetaanko näiden pizzojen jäähtyä?" kysyin ja lähdin kävelemään ovelle, pojat perässäni.
"Minkä pizzan te valitsitte minulle?" kysyin, kun olimme tulleet Loganin asunnolle ja pojat alkoivat jo aukaisemaan omia pizzalaatikkojaan.
"Ei tiedetty, että mistä tykkäät niin ajateltiin mennä ihan peruspizzalla eli kinkku ananas" Jaxon kertoi.
"Hyvä, että otitte sen, se on nimittäin lempipizzani" sanoin ja avasin pizzalaatikon.
Jätkät tekivät meille poppareita ja avasivat sipsipusseja. Menimme katsomaan Netflixiä ja päädyimme katsomaan hetkellisesti How I Met Your Motheria ja sen jälkeen Suicide Squad-nimisen elokuvan.
"Ei helvetti vähän Jokeri on paras" Logan sanoi elokuvan loputtua. "Ja hot" lisäsin. Silloin kaikki kääntyivät tuijottamaan minua.
"Mitä? Kaikken on pakko myöntää, että Jared Leto on hot" puolustin itseäni. "Margot Robbie on hot ja Jared Leto on... Öh Jared Leto" Nat sanoi ja sai muut jätkät nyökkäilemään.
"Te olette sitten tyhmiä. Ei se ole outoa myöntää, että saman sukupuolen omaava henkilö on hot. Jared Leto on hot ja Margot Robbie on hot, voidaanko sopia näin?" kysyin närkästyneenä. Pojat nyökkäsivät.
"Ei hitto, sain teidät juuri myöntämään, että Jared Leto on hot! Olisi pitänyt kuvata se!" nauroin. Sain päälleni vain poppari- ja sipsisateen, kun pojat heittivät niitä päälleni. Ja minä vain nauroin.
Hetken kuluttua he lopettivat. Tuli hiljaista. "Muuten, te olette tunteneet minut vasta viikon ajan, mutta puolustatte minua, kun olisin jonkun teistä sisko ja te olisitte tunteneet minut jo monta vuotta. Miksi te teette niin?" ihmettelin, katkaisten samalla tuon hiljaisuuden.
"Heti, kun tapasin sinut silloin autossa ajattelin vain, että hän vaikuttaa aika mukavalta. Sitten, kun selitit periaatteessa koko elämäsi, minulle tuli sellainen tunne, että meistä tulee vielä kaverit. Kun sain tietää sinun tulevan toimeen niin hyvin Dylanin ja Jaxonin kanssa, se tunne vain vahvistui.
Loganin kohdalla huomasin, että tunsit jotain vahvempaa kuin ystävyyttä. Sen näki ja näkee edelleen silmistäsi. Se tunne, että meistä tulisi ystäviä vain katosi ilmaan. Tiesin, että meidänkin välille tulisi jotain vahvempaa. Sisaruussuhde. Olet jo nyt minulle kuin pikkusisko" Nat kertoi hetken päästä.
"Siis olet jo nyt minulle kuin toinen sisko. Ja olet sitä samaa myös Zoelle. Tulet hyvin toimeen kaikkien kanssa jos vain haluat" Jax jatkoi Natin tarinaa.
"Viikko sitten en ollut kuullutkaan Ava Anderson nimisestä suomalaisesta tytöstä. Nyt en pystyisi kuvittelemaan eläväni ilman häntä" Logan sanoi.
"En voi sanoa muuta kuin 'Sister from another mister" Dylan sanoi.
"Vittu, jätkät, yritättekö saada minut itkemään?" nauroin pyyhkien silmiäni. Pojat vain hymyilivät.
"Tulkaa nyt tänne" sanoin ja avasin käteni. He ryntäsivät luokseni ja halasivat minua. Se oli yksi iso ryhmähali.
"En minäkään tiedä, mitä tekisin ilman teitä. Tämä vaihto-oppilas-juttu on varmaan paras asia, mitä minulle on koskaan käynyt" sanoin, kun pojat irtaantuivat halauksesta.
"No niin, kello ei ole vielä edes paljoa, katsotaanko joku toinen elokuva?" Dylan kysyi vaihtaen aihetta. Me muut vain nyökkäilimme.
Päädyimme katsomaan Mean Girlsiä, koska pojat kertoivat, etteivät olleet koskaan nähneet sitä. Elokuvan puolivälissä nukahdin sohvalle siten, että pääni oli Loganin sylissä ja jalkani Natin.
Vittu, minähän rakastan näitä jätkiä.
Se oli viimeinen ajatukseni ennen kuin vaivuin uneen, joka kesti yön. Sinä yönä nukuin paremmin kuin ikinä aiemmin Australiassa ollessani.
Words count: 700
Oon siis päättänyt tehä lyhyitä lukuja useammin. Ja lyhyet luvut mulle on n. 400-800 sanan pituisia.p.s. #2 Romancessa?!? siis mitääh? kiitti kaikille, jotka on votennu ja lukenu! ILYSM💗💗
ESTÁS LEYENDO
Something More | Finnish
RomanceAva Anderson on 16-vuotias suomenruotsalainen tyttö. Hän on lukionsa fiksuin oppilas, mutta tietämisestä ei ole ikinä ollut apua suosituksi tulemisessa. Kerran hikke, aina hikke. Mutta eräänä päivänä lukiosta pääse yksi oppilas Australiaan vuodeksi...