I believe we have a deal.

3.3K 180 18
                                    

Ava

Kun yritin kävellä pois Nellien luota, huomasin meidän ympärille muodostetun piirin.

"Päästäkää läpi" sanoin ja yritin etsiä katseellani minun kokoista aukkoa, josta pääsisin työntymään pois.

Katsoin taaksepäin ja huomasin poikien huutavan kaikile jotain. Sitten törmäsin johonkin. Käänsin katseeni eteenpäin ja näin Connorin seisovan edessäni kavereidensa kanssa.

"Mihin nyt on noin kiire?" hän kysyi huvittuneesti ottaen kädestäni kiinni. "Painu helvettiin, Connor" sanoin ja yritin repiä käteni vapaaksi hänen otteesta. 

"Kysyin, mihin kiire" hän sanoi ja tiukensi otettaan niin, että käteeni alkoi oikeasti sattua. Yksi Connorin kavereista huomasi sen ja sanoi: "Connor, päästä irti" Niin Connor päästi.

"Tule" Connorin kaveri sanoi ja lähti. En tiedä, miksi, mutta lähdin seuraamaan häntä. "Kuka sinä edes olet ja miksi autoit minua?" "Olen James High. Autoin sinua, koska olen nähnyt, kun Connor menettää malttinsa eikä se ole kaunis näky. Ja näin miten sinua sattui" hän selitti ja pysähtyi, kun tulimme lokerolleni. 

"No kiitos" sanoin ja avasin lokeroni. Siirsin puhelimeni nahkatakin taskusta farkkujeni taskuun. Laitoin reppuni ja nahkatakkini lokeroon ja otin seuraavan tunnin kirjat käteen. Suljin lokeroni enkä nähnyt Jamesia enään missään. Kohautin vain olkapäitäni ja lähdin kävelemään kohti ranskan luokkaa.

Olin ensimmäinen luokassa. Menin istumaan ihan takimaiseen penkkiin ja otin puhelimeni taskusta. Selasin kaikki someni läpi, kunnes kuulin jonkun istuvan viereeni. Nostin katseeni puhelimestani ja käännyin katsomaan viereeni tullut henkilöä.

Hän oli suunnilleen minun ikäinen tyttö, joka oli vetäissyt punertavat hiuksensa sekalaiselle nutturalle. Hänellä oli päällä valkoinen löysä toppi ja siniset farkut. Hänellä oli aika neutraali meikki, vain ripsiväriä ja punaista huulipunaa.

"Sopiiko jos istun tähän?" hän kysyi. "Joo. Olen muuten Ava Andersen" sanoin ja ojensin käteni. Hän tarttui siihen ja sanoi: "Zoe Jones"

"Missä olen kuullut tuon Jonesin aiemmin?" mietin ääneen.

"Tunnet varmaan kaksoisveljeni Jaxonin. Näin sinut aamulla hänen kanssa, kun löit Nellietä" han selitti. "Voidaanko vaan unohtaa se lyönti?" kysyin ja näin sivusilmälläni, kun luokkaan alkoi valumaan lisää oppilaita.

"Ei todellakaan. Se oli paras juttu, minkä olen nähnyt koko vuoden aikana. Ei kukaan tykkää Nelliestä. Hän on kaikista kusipäisin ihminen koko koulussa. Olet vitun kova ämmä, kun löit häntä" hän sanoi, mikä sai hymyn nousemaan huulilleni.

Sitten opettaja tuli luokkaan ja meidän piti lopettaa puhumimen. Uskoin kuitenkin, että meistä voisi tulla hyviä kavereita.

~~~~~

"Ja Felix pitää perjantaina bileet, haluatko tulla?" Zoe kysyi, kun kävelimme ruokalaan.

"Ja Felix oli..?" sanoin kysyvästi. "Poikaystäväni. Olemme olleet yhdessä vasta reilun kuukauden ja sen takia haluaisin sinut sinne. Pliis, tule!" Zoe maanitteli minua, kun olimme ruokajonossa.

"Joo, mutta vain jos lähdet tänään kanssani shoppailemaan" sanoin. "Uskon, että meillä on sopimus" hän sanoi nauraen.

Kun saimme ruuat, menimme pöytään, jossa Logan, Nat, Jaxon ja Dylan jo istuivat. Istuin Loganin viereen ja Zoe istui Dylanin.

"Anderson, tutustuit näköjään jo pikkusiskooni" Jaxon sanoi ja laittoi suuhunsa vain lisää ruokaa. "Jax, olen sinua vain 16 minuuttia nuorempi!" Zoe sanoi.

"Kyllä Jones Senior, olen tutustunut Jones Junioriin" sanoi saaden muut nauramaan. Zoe vain löi minua leikillään käteen.

Pian meidän piti mennä seuraavalle tunnille. Zoella ja minulla oli taas yhteinen tunti, historiaa.

~~~~~

Koulun jälkeen sain taas Natilta kyydin kotiin. Pojat menivät Loganille. Olin sopinut tapaavani Zoen neljältä Sydneyn ostoskeskuksessa ja Nat oli luvannut viedä minut sinne. 

Kotona korjasin vain hiukan meikkiäni ja jätin reppuni makuuhuoneeseen. Nat oli sanonut, että sinne ostoskeskukseen ajaminen kestää noin 20 minuuttia ja kello oli 15.30. Minulla olisi siis hyvin aikaa polttaa tupakka.

Kävelin parvekkeelleni tupakka-aski ja sytkäri kädessä. Sytytin yhden tupakan ja laitoin sytkärin takaisin taskuuni. Käännyin katsomaan Loganin parvekkeelle ja näin Natin. 

"Nat hei!" huusin ja näin hänen kääntävän päänsä suuntaani. "Lähdetään, kun ollaan poltettu nämä!" sanoin. "Joo, nähdään alhaalla!" hän huusi takaisin. Poltin tupakan nopeasti ja menin takaisin sisälle. 

Otin mustan Michael Korsin käsilaukun ja tarkistin, että siellä oli kaikki tarpeellinen. Rahat, puhelin, avaimet, pieni meikkipussi, tupakka-aski, sytkäri, kuulokkeet ja laturi. Sitten laitoin kengät jalkaan ja lähdin.

Ulkona näin Natin jo odottavan minua autossa. Hyppäsin etupenkille ja Nat käynnisti auton. Juttelimme niitä näitä koko automatka eikä hän maininnut kertaakaan Nellietä tai lyöntiäni. En kyllä halunnutkaan puhua koko asiasta.

Pian olimme perillä. Nousin ylös autosta. "Heippa!" huusin Natille, kun hän lähti takaisin. Menin ostoskeskukseen ja etsin Starbucksin, koska olimme sopineet tapaavamme Zoen kanssa siellä. 

"AVAA!" kuulin huudon edestäni ja näin Zoen huutamassa jonkun matkan päässä. "ZOEE!" huusin takaisin ja juoksin hänen luo. Ihmiset tuijottivat meitä, mutta viimeisen viikon aikana olen ehtinyt jo tottua siihen.

"Otithan paljon rahaa mukaan? Koska tänään ostamme sinulle koko vaatekaapin uusiksi" Zoe sanoi hymyillen ilkikurisesti, saaden minut nauramaan.

Words count: 728
Kolmas luku jo tänään, olkaa ylpeitä!

Something More | FinnishWhere stories live. Discover now