Jordan
Menimme Avan kanssa Suosittujen luolaan. Hän istui sohvalle, kun minä menin katsomaan mitä jääkaapista löytyisi.
"Haluatko juomista? Täältä löytysi ilmeisesti kaljaa, siideriä, limsaa, Red Bullia ja Megaforcea? Kuka vittu on tuonut tänne megistä, se on ihan paskaa?" kysyin Avalta, jonka ilme kirkastui, kun mainitsin megiksen, mutta se tummeni heti, kun sanoin megiksen olevan paskaa.
"Älä ikinä hauku mun baea" hän sanoi. "Eli haluat megiksen?" kysyin varovasti. En ollut varma oliko hän tosissaan vai vitsailiko hän.
"Joo. Ei tarvi ottaa kaikkea ihan tosissaan, J" Ava sanoi hymyillen. Heitin yhden megiksen hänen suuntaansa ja hän sai sen suoraan kopiksi.
Hän näytti niin innostuneelta saadessaa tölkin itsellensä. Hän avasi sen nopeasti ja joi, kun ei olisi juonut kolmeen vuoteen.
"Milloin olet viimeksi juonut sitä, koska tällä hetkellä näyttää siltä, että et olisi juonut pitkään aikaan?" kysyin ottaen itselleni Red Bullin.
"Öö, vajaat puoli tuntia sitten?" hän saoi ryystäen juomaansa. Istuin hänen viereensä sohvalle.
"Aamulla energiajuomaa? Mikä sinut saa tekemään niin?" sanoin avaten Red Bullin.
Ava vain naurahti ja sanoi: "No mitä itse teet?" Katsahdin kättäni ja nauroin tyhmyydelleni. "Minun väsyttää, mikä on sinun syysi?" sanoin ja join hörpyn.
"Ilta meni vähän pitkäksi" hän sanoi. "Aa, taisi olla rankka yö makuuhuoneessa?" kysyin vitsillä kohottaen samalla kulmiani.
"Ei vittu, minä kun ajattelin, että sinä olisit normaali" hän sanoi ja läpsäisi minua käteen. "Mikäs minä sille voin? Tällaisia ovat nuorien poikien ajatukset" totesin juoden lisää.
Tunti meni nopeasti. Juttelimme ja nauroimme koko ajan. Poltimme myös muutaman röökin ja energiajuomiakin meni muutama molemmilla.
Koska suosittujen luola on ihan seinän vieressä, kuulimme oppilaiden ryntäävän käytävällä, mikä tarkoitti, että seuraava tunti alkaisi vartin päästä.
"Meidän pitää varmaan mennä" Ava sanoi ja katsoen minua suoraan silmiin.
Tuijotimme toisiamme hetken, kunnes siirsin käteni hänen niskaansa. Liikutin kasvoja lähemmäs hänen kasvojaan. Huuleni olivat todella lähellä hänen huuliaan ja tunsin jo, kuinka nenämme päät osuivat yhteen.
Liikutin päätäni vielä vähän ja huulemme osuivat yhteen. Se tuntui kuin koko maailmani olisi räjähtänyt. Toiveeni oli käynyt toteen.
Mutta ilmeisesti se ei tuntunut hänestä yhtä hyvältä, koska hän veti itsensä irti minusta. Hän katsoi minua silmiin ja näin hänen silmissään jotain tuntematonta minulle.
"Mitä vittua, J?" hän kysyi ja nousi ylös sohvalta. Hän juoksi pois suosittujen luolasta ja katosi nurkan taakse.
Tunsin kuumat kyyneleet poskillani. Kipu kiersi ympäri kehoani ja pysähtyi sydämeni kohdalle. Tuntui kuin tuhat puukkoa olisi lävistänyt sen.
Ja minä itkin. Itkin ja laskin pääni käsiini. En tiedä kauanko itkin, mutta pian tunsin kädet, jotka kiertyivät ympärilleni.
"Mitä kävi?" kuulin tuttua tutumman Connorin äänen. "Ava" sain jotenkin mumistua.
"J, älä ikinä koske siihen ämmään. Hän vain pilaa elämäsi. Lupaa minulle" Connor sanoi vihaisesti.
"Mi-minä lupaan."
Words count: 433
Sori kaikki Java-shippaajat (joita oli yks😂), mutta ei se toimi. Ei vain toimi.Sori, ku tulee tällasta tylsää luettavaa, mutta kai näitä tylsiiki lukuja pitää olla. Toivottavasti tykkäsitte, ilysm❤❤
YOU ARE READING
Something More | Finnish
RomanceAva Anderson on 16-vuotias suomenruotsalainen tyttö. Hän on lukionsa fiksuin oppilas, mutta tietämisestä ei ole ikinä ollut apua suosituksi tulemisessa. Kerran hikke, aina hikke. Mutta eräänä päivänä lukiosta pääse yksi oppilas Australiaan vuodeksi...