Don't touch me.

3.1K 184 25
                                    

Ava

Juoksin pois lokeroltani. Halusin jo tietää, mistä Logan oli puhunut aiemmin. Miksi James, Ethan ja Jordan halusivat auttaa minua mielummin kuin omaa ystävää?

Saavuin nopeasti suosittujen luolaan. Näin Jamesin ja Ethanin jo istuvan sohvalla.

"Moi" sanoin ja istuin yhteen lepotuoleista. "Moi" he mutisivat takaisin. "Missä Walker ja McDave viipyvät?" kuulin Ethanin mutisevan. Juuri silloin näin Loganin ja Jordanin juoksevan meitä kohti. 

Jordan istui sohvalle ja Logan toiseen lepotuoliin. "Sori, että ollaan vähän myöhässä, tuli ongelmia Connorin kanssa" Jordan sanoi hengästyneenä. "No niin, voisiko joku selittää, että miksi me ollaan täällä?" kysyin kärsimättömänä.

Pojat katsoivat ensin toisiaan, sitten James avasi suunsa: "Ava, olet varmaan huomannut, että Connor suuttuu aika helposti? Näimme kerran, kun hän suuttui todella pahasti yhdelle tytölle. Jos emme olisi olleet paikalla, sille tytölle olisi käynyt aika huonosti. Nyt olemme huomanneet, että hän on ottanut sinut silmätikukseen. Emme halua, että sinulle käy mitenkään. Joten et saa kulkea yksin enään missään" 

"Kuka hän oli? Se tyttö siis?" kysyin arasti. Jordan huokaisi ja sanoi: "Zoe Jones" "Zoe? Milloin se tapahtui? Ja ketkä kaikki tästä tietää?" kysyin järkyttyneenä. "Se tapahtui joskus helmikuun alussa. Juuri ennen kuin hän ja Felix alkoivat seurustelemaan. Vain me sekä Nathaniel, Dylan, Jaxon ja Felix tiedämme tästä" Ethan sanoi. 

"Logan, siksikö te ette halunneet minun olevan Connorin kanssa missään tekemisissä?" kysyin. Logan vain nyökkäsi. "Voi helvetti. Zoe näytti niin iloiselta ja hyvinvoivalta. Mitä hänelle siis meinasi tapahtua?" kysyin. 

"Minulla oli bileet luonani, koska Jordanilla oli syntymäpäivä. Sinne oli kutsuttu vaikka kuinka paljon porukkaa. Zoe tuli sinne Felixin kanssa. Hän joi vähän enemmän kuin olisi ollut tarpeen. Felix lähti käymään hetkeksi jossain ja Connor ilmestyi juttelemaan Zoelle. He juttelivat jonkun aikaa ja sitten Connor yritti suudella Zoea. Mutta koska Zoe piti Felixistä, hän ei halunnut suudella Connoria. Hän yritti estää Connoria, mutta Connor vain suuttui. Juuri, kun hän oli lyömässä Zoea, me ja Felix huomasimme sen ja revimme hänet pois Zoen kimpusta. Seuraavana päivänä Zoe vain valitti hirveästä krapulasta ja siitä, että ei muistanut mitään. Emmekä mekään sitten vaivautuneet kertomaan koko asiasta" James kertoi.

"Hän ei siis tiedä?" kysyin ihmeissäni. Muut vain pudistelivat päitään. "Voi helvetti" mumisin itsekseni. "Ethän kerro hänelle?" Jordan kysyi ja katsoi minua hätääntyneenä. "En tietenkään" vastasin nopeasti. 

"Joten tästä lähtien joku teistä on aina mukanani?" varmistin. "Joo. Sovimme vuorot keskenämme ja kerromme sitten sinulle" Jordan sanoi ja nyökäytin päätäni.

Kävelin Jamesin ja Ethanin kanssa kohti ruokalaa. Jordan oli pitänyt mennä käymään jossain ja hän oli ottanut Loganin mukaansa. Niinpä ensimmäisen vahtivuoron olivat ottaneet James ja Ethan.

"Pojat, käyn äkkiä vessassa. Te voitte mennä. Tulen sitten perässä" sanoin ja pysähdyin vessojen kohdalla. Hekin pysähtyivät ja kuiskailivat keskenään. Kuulin joitakin osia, kuten: "Voimmeko antaa hänen mennä?" "Varmaan, siinähän kestää vain muutama minuutti"

"Selvä, mutta tule mahdollisimman nopeasti" James sanoi minulle ja he lähtivät. Juuri, kun olin avaamassa vessan ovea, kuulin takaani äänen: "Vihdoin jäimme kahden" Käännyin katsomaan taakseni ja näin Connorin.

"Painu helvettiin" sähisin hänelle. "Voi, olet niin kuuma, kun olet vihainen" hän sanoi naureskellen. Hän lähemmäs minua. Hän painoi minut seinää vasten kropallaan.

"Älä koske minuun!" sanoin hänelle äkäisesti. "Tykkäät kumminkin" hän sanoi. Heti sen jälkeen tunsin hänen kuumat huulet niskassani. "Päästä irti!" kiljuin. Hän vain jatkoi.

Tunsin adrelaliinin virtaavan kehossani. Potkaisin polvellani hänen haaraväliin niin lujaa kuin pystyin. Hän irtaantui minusta ja laskeutui polville maahan. 

Lähdin heti juoksuun ja juoksin koko matkan ruokalaan asti. Näin Jamesin, Ethanin, Loganin, Jordanin, Natin, Jaxonin, Dylanin, Felixin ja Zoen istuvan yhdessä pöydässä. Lähdin kävelemään suoraan heudän luokse hakematta edes ruokaa. 

Kuulin jo kauas heidän kinastelun. Ethan ja Logan väittelivät jostain. Jordanin silmät löysivät nopeasti minun silmäni ja hän tökkäsi Logania kyynerpäällä sanoen samalla: "Siellä hän on!"

Istuin tuolille Dylanin viereen. "Ava! Luojan kiitos! Onko kaikki hyvin?" Logan kysyi kuulostaen huolestuneelta. Huomasin kyyneleiden vierivän poskiani pitkin. Pudistin päätäni. "Mitä kävi?" Jaxon kysyi kuulostaen vihaiselta. 

"Connor kävi" kuiskasin hyvin hiljaa. Laskin pääni käsiini ja aloin itkemään. Tunsin Dylanin käsien kiertyvän ympärilleni ja hän halasi minua. 

"Se paskiainen!" kuulin Jaxonin sanovan. Nostin katseeni ja näin hänen myrskyävän ulos ruokalasta. "Voi vittu" Logan sanoi ja nousi pois pöydästä. Muut tekivät samoin ja niin tein minäkin. 

"Se vitun ääliö tekee vielä jotain, mitä katuu"  

Words count: 676
Meni ihan perselleen nää julkasut mut aiva sama, tuli silti kolme lukuu.

Something More | FinnishWhere stories live. Discover now