Sziasztok!❤️ Köszönöm szépen a 2000 megtekinést, a több mint 300 csillagot, és az aranyos kommenteket, amik sokat jelentenek nekem, és jól esnek, bátran írjatok.❤️❤️ Bocsánat a késésért! Jó olvasást☺️❤️
~Jungkook szemszöge~
Már majdnem egy nap eltelt a büntetésem óta, és egész nap ezen gondolkoztam. Egy részről élveztem, de ez nem normális egy barátságban, és azért sem, mert ott van nekem Jimin, aki igazából Yoongival többet foglalkozik, mint velem. A legnagyobb probléma az hogy élveztem, és szeretném, hogy újra megtörténjen, vágyok Taehyungra, de Jimint szeretem.
- Kookie, figyelsz te rám egyáltalán? - Szólal meg Tae, és kezét meglengeti szemem előtt, így kihozva engem a gondolataim világából.
- P-persze - szerintem ő is nagyon jól tudja, hogy máshol jár az eszem, hisz egész álló nap ezt csináltam.
- Jó Jungkook, majd szólj ha lehet veled beszélni. - Végén felnevet, de ez nem tudom milyen nevetésének számít, az biztos, hogy nem őszinte. Feláll a kanapéról, a fürdőszoba felé sétál, az ajtóban megáll, megfordul és szemeimbe néz.
-Elmegyek zuhanyozni, akarsz velem jönni?
- H-hogy mi?
- Zuhanyozni. Ugyan már Kookie, régen is mindig együtt fürödtünk, előttem nem kell szégyenlősnek lenned. Legjobb barátok vagyunk, nem?
- De, azok vagyunk, de most inkább nem. - Halkan mondom neki, de szívem szerinte igent mondtam volna, ami lehet nem normális.
Tae visszaül a kanapéra, mert folytatódik a film. Én viszont felállok és a konyha felé veszem az irányt, hogy egy kicsit lenyugtassam magam, majd töltök magamnak egy pohár vizet, amit egyből meg is iszok.
Egy kis idő elteltével ( amikor vége a filmnek) visszamegyek a nappaliba, és megállok Tae előtt.
- A-akkor most megyünk fürdeni? - Kissé halkan kérdezem, de megérti. Rám kapja tekintetét, majd elmosolyodik. Felpattan, elsétál mellettem, és közben a fenekemre csap, majd felkuncog, én pedig csak megugrok.
Pár perc elteltével, hallom a víz csobogását, így tudom, hogy Tae már megnyitotta a csapot. Ahogy telik az idő, egyre jobban félek, és már csak a gondolattól is zavarba jövök, és elpirulok. Még Jimin sem látott meztelenül, de igaz kiskorunkban is együtt fürödtünk, és azóta is a legjobb barátomnak számít, csak nem lesz baj belőle.
- Gyere Nyuszi - kiabál a fürdőből Tae, és hallom a hangján, hogy mosolyog.
A fürdőszoba ajtajához lépek, a kilncsre teszem a kezemet, veszek egy mély levegőt, lenyomom a kilincset és belépek.
Tae már a habbal teli kádban ül, és csak bámulom őt, hiszen hihetetlenül szexi.
Leveszem magamról a pólót, és a farmert, amiket csak ledobok a földre, és mind ezt Tae elég feltünően végig is nézi. A kádhoz lépek, bemászok mellé, de még nem ülök le, mert megszólal.
- Jungkook, ugye ezt most te sem gondoltad komolyan? - Komolyan kérdezi, és felvonja szemöldökét.
- M-mit? - úgy teszek mintha nem tudnám miről beszél, pedig de nagyon is jól tudom.
- Vedd le az alsónadrágodat, rajtam sincs. Ne csináld ezt, vagy újabb büntetést kapsz, meg egyébként is régen együtt fürödtünk, nem kell előttem szégyenlősnek lenned. - Végig tartja a komoly hangnemet, de a végén elmosolyodik, és rám kacsint, így engem is kicsit megbátorít.
Amíg ő a habokkal játszik, gyorsan lekapom magamról, kidobom a kád mellé, és leülök vele szemben.
- Tae nem gondolod, hogy régen jobban elfértünk? - Hangosan felnevetek, majd meghallom az ő nevetését is, ami számomra gyönyörű. Igazából elég nagy kád, csak én érzem szűkösnek a kellemetlen hekyzet miatt, ami biztos pár perc múlva már el is tűnik.
- Nem érdekel, nekem ez így is tökéletes. - Vállat von, és elmosolyodik. - Gyere már ide.
- De hogyan Tae? - Újra felnevetek, hiszen sehogy sem tudok közelebb menni hozzá, és őszintén félek is, mivel nincs rajtunk semmi ruha.
- Fordulj meg, és úgy. - Szemeit megforgatja, én pedig úgy teszek ahogy ő mondta, megfordulok, ő lábait szét tárja, és azok közé befészkelem magam.
Miután kényelmesen elhelyezkedek, próbálok minél jobban hozzá bújni, közel lenni. Mikor teljesen hozzá préselődök megérzem Taehyung keményedő férfiasságat, és valami olyan érzés keletkezik bennem, mint még soha.
Elmosolyodok, hiszen gondolom ezt én váltottam ki benne, ami valamilyen szinten boldoggá tesz.
Tae a kezét belső combomra helyezi, és ott simogatja, egyre feljebb halad, amit én csukodt szemmel élvezek. Már majdnem hozzáér férfiasságomhoz, mire beharapom alsó ajkam, de elkapja kezét, és áttér oldalamra, én csak csalódottan felsóhajtok, de jobb is hogy nem érintette meg. Áttér alhasamra, hátra hajtom fejemet, pontosabban vállára, újra beharapom számat, szememet még mindig csukva tartom. Reakciómra csak kuncog egyet, és szám sarkába puszil. Elveszi alhasamról a kezét, de én utána kapok, és visszahúzom, ezzel arra célozva, hogy ne hagyja abba. Szabad kezét megfogom és ujjainkat összekulcsolom. Néha keze kicsit lejebb megy, de férfiasságomhoz nem ér.
A következő simitásnál derekamra fog, és magához ránt, ismét megérzem kemény férfiasságát, ami teljes egészében hozzám simul, amitől Taehyung, és én is felnyögök.
Tae nyakamhoz hajol és bele harap, majd kissé megszívja a területet, és megpuszilja, ennek eredménye képpen egy sóhaj hagyja el számat, és megszorítom kezét.
- Tae csak annyira, hogy ne látszódjon. - De ezt a mondatomat ő teljesen figyelmen kivűl hagyja, és tovább szívja, és harapdálja a területet, amit én hagyok is neki, miközben tisztába vagyok azzal, nem szabadna engednem, hogy ezt csinálja, azt sem hogy megbüntessem, együtt fürödjünk.
De még is csinálom, mert jól esik, és élvezem.
Egy erőset szív nyakamon, majd egy puszit nyom rá, amíg egyik keze áttéved mellkasomra, néha mellbimbómhoz hozzá érve simogatja az előbb említett területet. Szemeimet most is csukva tartom, és ajkaimat halk sóhajok hagyják el. Míg a másik kezével combom belső felét cirógatja. Feljebb vezeti kezét, de ismét elveszi onnan, és átöleli a derekamat.
- Szeretlek Nyuszim - suttogja fülembe, majd megpuszilja.
Megfordulok, így vele szemben ülök ölébe, és átölelem nyakánál.
- Én is Tae - motyogom nyakába, majd megpuszilom kulcscsontját.
Ujjait hajamba vezeti, és tincseimmel kezd el játszandozni, és én pedig még mindig vele szemben, az ölében ülök, és hátát simogatom.
- Gyere megfürdetlek - eltol magától, rámkacsint, és egy huncut mosolyra húzza ajkait.
A kezébe nyom egy kevés tusfürdőt, és hátamon kezdi el elkenni, majd áttér karjaimra, hasamra, amit elég sok ideig mos, és kockáimon többször is végig megy, és közben beharapja alsó ajkát. Lábaimon is végig megy többször is, majd mégegyszer visszatér felső testemre. Miután befejezte dolgát szám sarkába ad egy puszit, és ezzel az a legnagyobb baj, alig tudom magamat vissza fogni, hogy ne tapadjak ajkaira, de valahogy sikerül.
Megfordít így újra háttal vagyok neki, mint amikor elkezdtünk fürdeni. Kezét hasamra teszi, amit egyre lentebb vezet, majd végül majdnem megérint, ott ahol szeretném, hogy megérintsen, de mégse.
- Ezt sem feljtettem el Nyuszi - suttogja mély hangján fülembe, majd oda vezeti kezét, és egyenesen rá teszi merevedő tagomra kezét.
YOU ARE READING
Secret PlaceđTaekook
FanfictionTaehyung Ă©s Jungkook gyermekkori legjobb barĂĄtok voltak, ĂĄmde a kĂŒlön ĂĄltalĂĄnos iskolĂĄba jĂĄrĂĄs elvĂĄlasztotta egymĂĄstĂłl Ćket. Mit törtĂ©nik, ha megtudjĂĄk, hogy ennyi Ă©v tĂĄvollĂ©t utĂĄn egy kollĂ©giumban kezdik elsĆ Ă©vĂŒket, Ă©s ennek tetejĂ©be mĂ©g szobatĂĄrs...