☁Ötödik rĂ©sz☁

524 68 0
                                    

Sziasztok, aki már olvasta az ötödik részt, az tudja, hogy ez nem az eredeti. Újra kellett írnom, mert véletlen kitöröltem, fogalmam sincs hogyan, a részt pedig nem mentettem el így eltűnt... 😪

,,Megvárom míg elnyomja az álom. Mikor elalszik fejét leszedem mellkasomról, és ölelő karját is lehámozom magamról. Oldalamra fordulok, így szembe kerülök vele, közelebb húzódok, kezemet hajába vezetem, ő megint átölel. És elnyom minket az álom."

~ Jungkook szemszöge ~

A napunk viszonylag unalmasan indul, a szokásosnál is korábban keltünk. Míg én készülődök, addig Taehyung reggelit készít. Miután megmosakodok felveszek egy sötétkék, bő pulcsit, egy sötétszürke, szűk farmert, és egy szintén sötétkék Vans tornacipőt. Kimegyek Taehez a konyhába, aki már az asztalnál vár, s rám mosolyog.
- Jó reggelt Nyuszim. - Köszön, majd játékosan küld felém egy légpuszit. Tettére csak megforgatom szemeim, de arcomra akaratlanul is egy kisebb mosoly húzódik, és érzem ahogyan a vér az arcomba szökik, majd elmotyogok egy halk "Jó reggelt"-et. Leülök, és hozzákezdek az épp most készült rántottához, amit természetesen Taehyung készített. Reggeli közben az ismerkedős estről beszéltünk, hogy mennyire nincs kedvünk menni. Személy szerint, én kíváncsi vagyok az osztálytársaimra, de senkihez sem szeretnék túl közel kerülni, hiszen itt van nekem Jimin és Tae, sőt, talán még Yoongi is. Miután megreggeliztünk, megbeszéltük Tae-vel hogy a "buli" előtt elszaladunk a legközelebbi boltba, és veszünk pár nasit és üdítőt az estéhez. Pénztárcánkat megragadva kisétálunk az ajtón, és elindulunk egy bolt felé. Gyalog megyünk, így körülbelül tizenöt perc alatt odaérünk. Odaérve a bolthoz, bemegyünk az ajtón, és egyből az édességek részéhez lépünk. Tae elkezdett a kosárba dobálni a különféle finomságokat, pár dologból kettőt vesz mondván hogy ,,legyen otthon is". Amikor Tae végez az édességek válogatásával, az üdítőkhöz megyünk, majd két nagy üveg Cola-t levéve a polcról indulunk is a kassza felé fizetni. Már éppen vettem volna ki a fizetendő összeget fekete pénztárcámból, amikor látom, hogy Taehyung megelőzött, és a kasszás már a blokkot nyújtja a világosbarna hajú srác felé. Ajkaim lebiggyesztem, majd ujjaimmal rántok egy aprót Taehyung pulcsiján, ezzel elérve hogy tekintetét rám szegezze.
- Én akartam fizetni. - Mondom csalódottan, mire Taehyung csak nevetve összeborzolja hollófekete hajamat, és szélesen rám mosolyog, közben szemei elsötétülnek, s egy számomra ismeretlen módon csillannak fel.
- Majd fizetsz mással. - Válaszol mély, rekedtes hangján, aminek hatására kiráz a hideg.
Semmit sem értve csak aprót bólintok, nem érezve magam elég bátornak hogy most sötétbarna szemeibe nézek.
Észre sem veszem hogy hosszú ujjai az enyémmel fonódnak össze, csak amikor már a kijárat felé húz. Próbálom kíváncsiságom elnyomni, de nem járok sok sikerrel. Egész úton csak Taehyung szavai keringenek fejemben, amit talán ő észre is vett, de nem reagált rá semmit, csak továbbra is előremeredt rezzenéstelen arccal. Mikor végre a szálláshoz érünk egy sóhaj hagyja el kiszáradt ajkaimat - félig a fáradságtól, és félig a megkönnyebbüléstől -, majd a szatyrokat letéve az asztalra, kipakoljuk a dolgokat amit itthonra vettünk, majd a bulira szánt cuccokat kezünkbe vesszük és a buli felé vesszünk az irányt. Lemegyünk a lépcsőn, és a megfelelő terem felé sétálok, Taehyungot magam mögött hagyva. Amikor belépnék az ajtón Tae hirtelen ledobja a cuccokat, karomhoz nyúl, maga elé fordít, és szólásra nyitja cseresznyevörös ajkait.
- Senkitől sem fogadhatsz el alkoholt. Nem beszélhetsz senkivel aki nekem nem szimpatikus. És semmi butaságot ne csinálj kérlek. Tudom nem nagy dolog ez az egész buli, de nem akarom, hogy bármi bajod essen. Féltelek, ezért kérlek tartsd be amiket mondtam. -Mondandója elején magához húz, és hátamat simogatja, hajamba puszil, végül összekulcsolja ujjainkat. Távolabb lép, majd behúz a terembe. Amikor belépünk sok fiatallal találom szemben magam, akik üvegeznek. Körbe nézek a terembe, hogy milyen emberek lesznek az osztálytársaink. Miközben nézelődök, megakad a szemem Jiminen, aki széles mosollyal néz felém, majd megütögeti a mellette lévő helyet, ezzel azt jelezve, hogy üljek mellé. Taeyung már nem fér el mellettünk, így velem szemben foglal helyet. Tae újból odajön, és még egyszer elmondja amit előbb.
– Ne menj bele semmi hülyeségbe. – Újból hajamba puszil, majd visszamegy és helyet foglal. Jiminre pillantok, aki csak rám mosolyog, odahajol hozzám és egy csókot lehel ajkamra.

Secret Place🌈TaekookWhere stories live. Discover now