☁Huszonharmadik rész☁

521 69 17
                                    

Ahh. Tényleg sajnálom, hogy lassabban hozom a részeket, de megpróbállak most kárpótolni titeket egy hosszabb résszel! ^^

♡♡♡

~Taehyung szemszöge~

Apró kavicsokat rugdosva sétálok a kollégium felé, halkan dúdolva egy ismerős dallamot magamban, amit habár sokszor hallottam a rádióból üvölteni, címét sosem tudtam.

Még ha talán nem is látszik rajtam olyannyira, valójában örülök, hogy véget ért a nyári szünet (és nem kell végre a szüleim kritizáló megjegyzéseit hallgatnom) és izgatottan várom már, hogy elkezdődjön a tizedik évem.

A kavicsok rugdosását és a dalolászást abba hagyva a nagy épület elé állok, s a lépcsőkön felsétálok, majd lenyomom a bejárati ajtó kilincsét.

Az előtér már megtelt zajos diákokkal és tanárokkal, és habár már több hónapja láttam belülről az épületet, testemet körbejárja egy ismert, otthonos érzés.

De a kellemes emóció mellett, úgy érzem, mintha valami hiányozna, esetleg elveszett volna - mintha valamit elfelejtettem volna.

- De mégis mit? - Dünnyögöm zavartan magam elé.

Az idegen érzést, és az óriási gombócot torkomban próbálom lenyelni, miközben a folyosón kezdek el sétálni.

Íriszeimmel két személy után kezdek el keresgélni, s közben ajkam széles vigyorra húzódik, miközben visszaemlékszem az egyikükkel folytatott beszélgetésemre, az évnyitó estéjén.

( Tae:

Tudod, Jiminnel elég feltűnőek voltatok az ünnepségen

Küldöm el az üzenetet egy széles mosoly kíséretében, de a válasz nem érkezik egyből, viszont azt kiírja, hogy a személy igenis látta.

Ettől még nagyobb kíváncsiság gyülemlik bennem, és ha eddig nem is, akkor most már teljes mértekben gyanúsak számomra.

Yoongi:

Miről beszélsz, kölyök?

Erre csak felhorkantok. Nagyon hihető, Yoongi.

Tae:

Először is, ne hívj kölyöknek, tökmag

Másodszor pedig, tudod te azt jól.

Megszerezted végre a Jibooty-t, mi? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Yoongi:

Mi a retkes faszom az a Jibooty?

Tae:

Tae:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Secret Place🌈TaekookWhere stories live. Discover now