Neharagudjatok, hogy nem új részt hoztam, de azt minél hamarabb próbálom befejezni, és kirakni.
Köszönöm a díjat vkookisreal69lol -nak ❤️!Szabályzat:
1. Olvasd el a sztoriját annak akitől kaptad.
2. Írj 10 tényt magadról.
3. Válaszolj 10 kérdésre.
4. Írj 10 kérdést.
5. Jelölj meg 10 embert.10 tény magamról:
1. 2016.12.24.-én ismertem meg a BTS-t, ők az első banada akiket megismertem, ezért a BTS a kedvenc bandám, és örökké az is marad.
2. 14 éves vagyok
3. Egyre több lány bandát kezdtem el hallgatni.
4 A legjobb barátnőm reneteget segít a könyvben, amit nagyon köszönök neki.
5. Most megyek középiskolába, és hogy őszinte legyek ennyire még sosem vártam a szeptembert, és az iskolát.
6. Kim Seok Jin az UB-m (❤️❤️❤️)
7. Most a Day6-től hallgatom a Hi Hellot.
8. Az oroszlán a kedvenc állatom.
9. Még mindig imádom a Disney meséket, az összeset, de az Oroszlánkirály örök kedvenc marad.
10. Nem tudok több tényt, mert még szerintem is unalmas vagyok.(😂)10 kérdés vkookisreal69lol -tól:
1. Mész esetleg még valamilyen táborba a Nyáron?
- Sajnos nem mentem/megyek sehova. 😞
2. Hogyan viszonyulsz az egyre csak közeledő iskolakezdéshez?
- Hogy őszinte legyek már nagyon várom, mert most megyek középiskolába, és ez valami új, ezért kiváncsi, izgatott vagyok, hogy milyen hely, és a legfonotsabb a közösség.
3. Vannak terveid, amiket a közeljövőben szeretnél megvalósítani az írás terén?
- Ezen még nem igazán gondolkoztam, de ezt a könyvet minden féle képpen szeretném befejezni, viszont nem tudom, hogy újba bele fogok-e kezdeni.
4. Szoktál sportolni? Ha igen, mit? Ha nem, melyik sportot szereted a legjobban?
- Régen sportoltam, mai napig szeretnék, de mégse(😂). Szóval a fittnesst szeretem a legjobban, mert régen is azt csináltam.
6. Nyáron inkább a tengerpartra mennél nyaralni szívesebben, vagy fel a hegyekbe, az erdőbe?
- Inkább tengerpartra, mert jobban szeretem a napos, meleg időt.
7. Melyik a kedvenc k-pop bandád, és miért pont ők azok?
- A BTS, mivel őket ismertem meg legelőször, és a szívemhez nőttek, és nem bírnék ki egy napot nélkülük.
8. Volt már olyan, hogy egy dalszövegből merítettél erőt/inspirációt? Ha igen, melyik dal volt az?
- Nem tudom, hogy az annak számít-e, hogy szinte csak a V & RM- 4 o'clockra tudok írni.(😂)
9. Ha olvastad már valamelyik könyvemet, elmondanád őszintén, kérlek, hogy milyen véleménnyel vagy az írásomról?
-Amióta újra megláttalak. A kedvenc fanfictionom, és ezt kommentbe is leírtam, hogy egyszerűen imádom. Amikor megláttam, hogy az utolsó részt raktad fel, elsírtam magam, és arra a napra mély depresszióba zuhantam.(😂) Ha kiraktál új részt egyből elolvastam, és nem csak egyszer, hanem egy nap akár többször is. Mióta befejezted ezt a történetet, azóta már többször is újra elolvastam az elejétől, mert még mindig nem fogtam fel, és nem törődtem bele, hogy vége van.
10. Aktuális kedvenc szám?
- BTS- Not today
- V & RM- 4 o'clockKérdéseim:
1. Melyik a kedvenc bandád, és miért ők?
2. Ki az UB-d?
3. Melyik zenét hallgattad utoljára?
4. Melyik a kedvenc lány bandád?
5. Mi/ki inspirált az írásra?
6. Nézel sorozatokat, ha igen melyik a kedvenced?
7. Melyik bandákat hallgatod a legszívesebben?
8. Mióta vagy K-popper?
9. Melyik a kedvenc, magyar fanfictionod?
10. Mióta írsz?Jelöltjeim:
Just_one_seagull - Rossz fiú ágyában
Noecho - Mr. Bully
KingaKiss91 - Szoros kötelék
perfieminhyuk - Lost on you
shakespearedgirl - Megváltoztál
YOU ARE READING
Secret Place🌈Taekook
FanfictionTaehyung és Jungkook gyermekkori legjobb barátok voltak, ámde a külön általános iskolába járás elválasztotta egymástól őket. Mit történik, ha megtudják, hogy ennyi év távollét után egy kollégiumban kezdik első évüket, és ennek tetejébe még szobatárs...