☁Harminchetedik rész☁

244 38 14
                                    

"Igazából már sokszor csalódott bennem, és nem akarom hogy újra ez legyen. Tudom mit kell tennem hogy megbocsájtson."

~Taehyung szemszöge~

Jelenleg összebújva filmezünk. Egésznap kedveskedett, kézen fogva sétáltunk a suliban, és eszméletlen sokszor megcsókolt mindenki előtt. Tudta mit kell tennie ahhoz hogy ne haragudjak rá. Viszont, nem állok készen. Elbizonytalanodtam. Egyre több pletykát hallok, mi szerint Jimin és Jeongguk újra találkozgatnak esténként. És félek, tényleg igaz. Csak nem...
Mellettem alszik el, és mikor felkelek akkor mellettem van. És észre vennem ha kikelne mellőlem vagy bármi. Bíznom kell benne. És ha egyszer ne adj isten szakítunk? A barátságnak is vége. Pedig az fontosabb. Természetesen vonzódok hozzá, de nekünk biztos együtt kell lennünk? Biztonságot, boldogságot, és szeretetet ad nekem, de akkor sem érzem az igazinak. De akkor miért vágyok rá? Akkor miért féltékenykedek és kötöm szinte magamhoz?
Ennek semmi értelme, őrült vagyok. Ki kell derítenem hogy milyen viszony van közte és Jimin között.

Együtt akarok vele lenni, de mégse. Szükségem van rá, nem bírom nélküle. Ha nincs melettem összezuhanok és széttép a magány és az üresség.

Összezavarodtam.

Szerelem ez? Vagy csak szoros kötelék? Akár barátok extrákkal? Vagy egyszerűen vonzódunk egymáshoz? Az nem szerelem igaz? Igaz.

Ebbe beleőrülök komolyan.

–Lefürdök és lefekszek aludni.– szólalok meg és páromra nézek.
–Nem vársz meg? Fürödhetnénk együtt.
–Ühm...nézd nyugodtan a filmet, nagyon álmos vagyok.
–Okés, majd megyek utánad, ezt még megnézem.–puszit ad arcomra én pedig elhúzodok, majd felállok, megsimítom arcát és a fürdőbe megyek ahol lefürdök majd a szobámba és lefekszek aludni.

~Jeongguk szemszöge~

Tae most olyan furi volt. Megbeszéltünk mindent, de mégis érzem hogy valami nincs most rendben. Szeretem őt és próbáltam kijavítani a hibámat. Tudom elrontottam, de mindenki hibázik nem? Én is ember vagyok és én is ronthatok el dolgokat, de most is próbáltam helyre hozni a dolgot. És állítólag nem haragszik, de akkor mi a baj?

Lefürdök én is a film végén, majd bebújok a szerelmem mellé az ágyba.

–Fent vagy még kicsim?–suttogom.
–Igen, nem bírok aludni.
–Baj van?–simogatni kezdem oldalát
–Nincs, próbálom összeszedni a gondolataimat.
–Fura vagy ma manó...
–Mert valami nincs rendben.–hátat fordít nekem, én pedig átölelem derekát és hajába puszilok.

Valami tényleg nincs rendben. De micsoda?

Mikor Tae már alszik, én még ébren vagyok és továbbra is oldalát simogatom.
Nem tudom mit rontottam el. Vagy most teljesen más téma? Fogalmam sincs, de nagyon ideges vagyok emiatt. Remélem nem bántották vagy valami. Mert akkor nem állok jót magamért.

-MÁSNAP-

Reggel az ébresztőnkre kelünk.

–Kicsim hétvége van, nem kapcsoltad ki?–motyogom hajkoronájába csukott szemekkel.
–Jaj, bocsánat–kikapcsolja az ébresztőt, majd velem szembe fordul és mellkasomba fúrja fejét.
–Jó reggelt.–hátát simogatom és továbbra is csukott szemekkel fekszek.
–Jó reggelt. Gukkie, majd beszélnünk kell ma.
–Re-rendben. Miről lenne szó?
–Majd akkor megtudod.–sóhajt és jobban hozzám bújik.

~Taehyung szemszöge~

Nagyon, nagyon, nagyon sokat gondolkoztam. Mindig ellent mondtam minden érvemnek. Ma beszélek vele és nem tudom hogy mit mondjak. Azt se tudom mit tegyek, hogy mi lenne jo. Nagyon szeretem, az ezer százalék de nem érzem működő kapcsolatnak. Legyünk barátok? Extrákkal? Simán barátok nem lehetünk, hisz szeretem, vonzódom hozzá. De nem megy, nem állok készen rá. Véget kell vetnem ennek az egésznek. Szakítanom kell vele.

Secret Place🌈TaekookWhere stories live. Discover now