5 ¿

101K 6.4K 970
                                    










"Niye çıktın ki?" dedi Yağmur elindeki pipeti ayrana dik bir şekilde batırıp içmeye başlarken. "Sinir bozucu geldi. Normalde sohbet bile etmediğim insanlarla neden aynı grupta olayım? "

Kantinden simit ayran almış kahvaltı yapıyorduk.

Geleneksel.

"Seni sanırım hiç anlamayacağım." dedi simitinden yerken. " Basketbolcumuzda simit ayran yiyor." dedi. Baktığı yere baktım.

"Sevgilisi var mı acaba?" dediğinde gözlerimi devirdim. "Kim ne yapsın bunu?" dedim yüzümü buruşturarak. "Çarpıldı." dedi gülerek.

Ona ters ters baktım. "Ay böyle sevgilim olsun." dedi sonra bir iç çekti. "Bize anca böyle kekolar bakar zaten." dedi onu kesen son sınıflardan olan çocuğa tip tip bakarken.
Kantinde ismimi duyduğumda kapıya baktım. Mercan'dı. Eski voleybol kaptanı oluyordu kendisi.

"Burdayım burda." Yağmur kulağıma eğildi. "Bir şey olursa bana bırak. Elim kaşınıyor." dedi fısıldayarak. Zaten Mercan'la sürekli kavga ederdik. Kendisi ego kraliçesi oluyordu.

"Kaptan olmuşsun. Yerimde gözün vardı. Belliydi zaten."

"Yerin mi vardı ki? " dedim alayla. "Kıskanma işte Mercan. Geçen yıl da Alya kabul etmemişti zaten." diye araya girdi Yağmur.

"Sana mı sorduk ekürisi? Neyse öyle boşsunuz ki nefesimi yormayacağım. Her nasıl olsa birkaç haftaya ne mal olduğun anlaşılır."

"Ben seni çok güzel yorarım biliyor musun?" dedim kaşlarımı çatarak. "Vahşi." diyerek uzaklaştı.

"Oh olsun sana! Göreceksin kızım sen kaptanlık nasıl yapılıyormuş!" Gülüyordu.

"Ay ne suratsızsın Alya." dedi benim boş boş baktığımı görünce. Dediklerine kulak asmayarak masadaki çöpleri topladım. Çöpleri çöp kutusuna atıp kantinden çıktık. Üst kata çıktığımızda Yağmur kızlar tuvaletine girdi. Dışarda onu beklemeye başladım. Kızlar tuvaleti parfüm değil, sigara kokuyordu. Kızların içine artık ne kaçtıysa yakında erkeklere laf atacaklardı. Sigara içtikleri için demiyorum. İçebilirler. Bizim okulda ki kızlar bu durumu fazla abartıyordu.

Kollarımı göğsümde birleştirdim. Merdivenlerde Alper 'i görünce, "İnsanın  istemediği ot." diye ağzımda geveledim. Durup bana baktı. "Sen miydin? Görmemişim velet." dedi alayla.

"Boydandır o boydan. Kavak misali." dediğimde sırıttı. Saçımdan tutup asıldığında gözlerim kocaman oldu. Hayır acıtmak için değil. Çekmek için çekmişti.

"Lan çek o eli." Elini saçımdan çekti ama gülüyordu. "Ergensin kızım ergen." dedi sırıtarak.

"Aptal olmaktan iyidir." Dediğimde tekrar sırıttı. Arkasını dönüp giderken taklidini yaptım. Tuvaletten çıkan kızlar garip garip bakınca tipimi düzelttim hemen. Başıma bela oluyordu. Neden sürekli bela çekmek zorundaydım ki?


*

Oy vermeyi unutmayın lütfen.

Yazıyor... (Depresif Kız) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin