20 ¿

78.8K 5.2K 2K
                                    





"Mercan topla kendin oynamayı kes!" Mercan topu bana fırlattı. "Nesin kızım sen? Sanane?"

"Kaptan o." dedi maçı izleyen Yağmur. "Ah pardon ekürisi. Bilmiyordum."

"Onunla düzgün konuş," dedim.

Ellerini beline koydu. "Yine mi saldıracaksın içi varoş dışı erkek fatma olan Alya."

"Mercan!" Gül hoca elinde kahvesi ile bize bakarken Mercan gözlerini kapatıp açtı. Ya-ka-lan-dı.

Kızlar gelin, oh çekiyoruz.

OH.

"Yaptığın terbiyesizlik. Daha önce de seni uyarmıştım. Alya'yı kışkırtma."

"Siz onu kaptan yaptığınız için bunlar."

"Doğru konuş Gül hocayla." Gül hoca kahvesini bıraktı. Yumuşak görünsede Gül hoca sert bir kadındı. "Çık, takımdan atıldın." Mercan yumruklarını sıktı. "Ne demek atıldım. Hayır. Bu kız yüzünden mi!" Gül hoca sinirle düdüğünü çaldı. "Siz devam edin. Spor saygı gerektirir." Mercan sahadan giderken yeni bir top alıp oyunu başlattım.

*

"Bu kız zaten kafayı sana takmıştı." diyen Yağmur 'a bakıp kafa salladım. "Pis egoist ne olucak." diye ekledi.

"Aha seninki geliyor." Baktığı yere bakınca üzerinde basketbol forması olan Mert' i gördüm.

"Merhaba Alya," dedi. Yağmur 'u işaret ettim. "O da yağmur." Yağmur' a bakıp başıyla selam verdi. "Biraz konuşabilir miyiz?" Yağmur 'a baktı. "Özel." Yağmur "Ben kapıda bekliyorum." dedikten sonra kolumdan çıkıp gitti.

"Sanırım beni engelledin."

"Sadede gelsen ya." umut vermeyin kimseye. Gerekirse kırılsın ama umutlanmasın. "Bak senden hoşlanıyorum tamam mı?"

"Tamam." yanından geçmek için hareketlendim. Kolumu tuttu. "Cidden diyeceğin sadece tamam mı?"

"Ne bekliyorsun? Boynuna mı atlayayım? Ben senin gibi hissetmiyorum. Zorla mı?" bir adım geri çekildi. "Zorla değil ama zamanla seversin belki. Hem ben sevilen tarafım hep."

"Tüh egon yere mi düştü şimdi?"omzuna çarpıp yanından geçtim. "Alya." peşimden geliyordu. "Kızım bir dur ya." kapıdan çıktım. Yağmur beni görünce yanıma geldi. "Bak bir kaç kez konuşsak,"

"Zorlama kızı, istemiyor işte." Yağmur sinirlendiği zaman farklı biri olurdu. Söz konusu sevdikleri ise, ki sevdikleri benim gibi sayılı kişilerdi diğer insanlara karşı düşman kesilirdi. Normal bir arkadaşım var dememiştim. "Sen karışma. Sen gidip şu eski kırığınla ilgilen," diye alay ettiğinde ona baktım. "Ne biçim konuşuyorsun sen ya?" dediğimde sinirle etrafa baktı.

"Ne naz yapıyorsun kızım sen! Herkes istediğini alsın mutlu olsun işte."

Sinirle ona baktım. "Lan oğlum. Sen varya bittin." bir adım attığımda bir kol bana engel oldu. "Bırak beni!" havada olan  ayaklarımı Mert 'e savurdum. "Seni döveceğim!" Mert bana şaşkın şaşkın bakarken Yağmur boşta olduğu için ona yaklaşıp iyi bir tekme attı. Mert Yağmur' u itecek sanarken beni tutan kollar beni bırakıp Yağmur 'u kenara çekti.

"Hocam şu çocuğu dövün." dedi Yağmur. Sonra kafasını iki yana salladı. "Ay, neyse." dedi. Alper' e baktım. Çocuğa bir kaç bir şey söyleyip gönderdi.

"Hocam bizim suçumuz yok." diye açıklama yaparken kolundan tutup yanıma çektim. "Açıklama yapmak zorunda değiliz. O gerizekalıyla konuşup gönderdi zaten. Bizi niye dinlesin ki!" Yağmur bana şaşkın şaşkın bakarken onu durağa doğru yürütmeye başladım. Kolumdan birisi tuttu.

Yazıyor... (Depresif Kız) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin