*"Alya yok işte!" Sinirle ellerimi saçlarıma geçirdim. Bir haftada üç tane kapşonlum, bir tane de berem kayıplara karışmıştı.
"Birisi hırsızlığı abarttı. Ulan taka taka bana mı takıyorsun!" sesim yankılandı. Yağmur elini beline koydu. "Şu duş kabinlerinin olduğu yerde biri var mı bakayım." dedi. Kafa salladım. Yere oturdum. Flaş patladığında kafamı kaldırdım.
Birisi fotoğrafımı çekiyordu ve flaşı açık unutmuştu!
Ayağa kalkıp ışığın geldiği yöne baktım. Kıpırtı duyunca "Bak kaçamazsın." dedim. Sonra bir anda yağmur 'un çığlığı beni hayattan soyutladı.
Çığlığını duyduğum duş kabinlerine koşmaya başladım. Yağmur 'u duvara yapışmış gözleri kapalı görünce durdum. Yanına geldim.
"Ne oldu?" dedim. Bana baktı. Arkama baktı. Baktığı yere bakınca Mert' i gördüm.
Şey, çıplaktı.
*
"Kahretsin bir daha erkek görmek istemiyorum." diye homurdandı Yağmur. "Yeter iki kez yaşamak daha berbat." diye tısladım.
"Hayır ahmak herif bir de gülüyor."
"Alıştı piç kurusu." diye ekledi. Bizim eve geldiğimizde annem kapıyı açıktan sonra Yağmur 'a baktı.
"Annemler yok Reyhan sultan" dedi Yağmur. "Haberim var." dedi annem. Biz odama giderken Yağmur hala söyleniyordu. Üstümüzü değiştirdikten sonra annemin hazırladığı yemeyi yiyorduk. Annemde yanımıza oturup çay içmeye başladı.
"Yağmur sen ne diyorsun kızım?" dedi annem.
"Ya Reyhan teyze, biyoloji dersinde gördüğüm, resmi bile kusmamı sağlayan şeyi gördüm." annem çayı öksürerek çekti. Yağmur 'un dizine vurdum.
"Neyi?" dedi annem. "Birini duşta gördüm." annem Yağmur' un kolunu işaret ve baş parmağı arasına aldı. "Kız sen ne diyorsun?" dediğinde Yağmur ' a baktım. Oh olsun. Annem kızı gibi gördüğü için hiç çekinmezdi.
"Benim suçum yok Reyhan sultan. Bak acıyor." annem bırakıp kaşlarını çattı. "Hem Alya iki kez gördü." dediğinde karnına dirsek attım. İki büklüm oldu."Alya. Okulda ne haltlar yiyorsunuz siz?" diyen anneme pes dercesine baktım.
"Anne hep Yağmur yiyor." dediğimde Yağmur bana baktı.
Anında satış., söz konusu annemse.
"Kızına çifter çifter kıs-" Saçına asıldım. "Alya! Bırak çabuk Yağmur 'un saçını." Yağmur' u yere eğip bıraktım.
"Kaşınma kaşırım." dediğimde yerden gülümsedi.
Akşam olup odada Yağmur onu bunu stalk yaparken bende WhatsApp 'a bakıyordum.
Alper çevrimiçiydi.
Alt dudağımı ısırıp mesaj attım.
Siz : Naber?
Ah.
Ciddi olamam?
Bir bakın belki atmamışımdır.
Tamam kabulleniyorum.
~¿: Ölmüyorsun?
Güler gibi oldum.
Nehir yanım ona koşuyordu ama Alya yanımın mesaj atması onda Orlando Bloom 'un Yağmur' a mesaj atması gibi bir şeydi.
Abartının kıçına tekmeyi basarken mesaja cevap verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazıyor... (Depresif Kız)
Short Story11-B grubuna eklendiniz. +9054: Alya gruptan çıkma. Önemli bir konu var. Siz : Özelden yaz. Gruptan ayrıldınız. +9054 yazıyor... +9054: Sen voleybol takımında bu sene kaptansın. O gruba yeni antrenörü aldık. O yüzden çıkma. Siz : Gerekli mi? ...