Derin bir nefes alıp elimi kalbime koydum.
Şoka girer tabi organ.
Siz: Uyumadım.
Heyecanlanmıştım.
Siz: Bir şey mi oldu?
~¿: Poşetler karışmış, aşağıdayım. Getirsene.
Bu muydu? Hayır bu muydu?
Git bir Allahesen.
Siz: Bekle bekle.
Odamdan çıkıp mutfağa girdim. Poşetlere bakıp içinde farklı malzemeler olanı alıp evden sessizce çıktım. Aşağıya indiğimde üzerinde deri ceketi, kazağı ve pantolonu vardı. Bu da zaten dışardaydı demekti.
"Ne oldu sana?" dedim. "Beni umursuyorsun." dedi. Poşeti uzattım. "Ben kimseyi umursamam." kafasını sağa yatırıp etrafa baktı. "Sana bu ne kazandırır?"
"Konu ne zaman ben oldu?"
Yağmur yağıyordu. "Konu ben miyim?" dedi. Tuhaf konuşuyordu. "Sen cidden bir tuhafsın."
"Tuhaf?"
"Bir derdin var sanki."
Omzuma vurdu. "Zeki bir kızsın ama beni avlayamazsın."
"Sende aptalsın ama." dedim. "Benim cidden bir sürü derdim var Alya." derken ondan bir koku aldım. Parmak uçlarımda kalkıp kokladım. " Sen içmişsin."
"Kalp acısı." dedi.
"Yaa bir sevdiğin var demek."
"Bir değil." gözlerimi kocaman açtım. "İki kişiden aynı anda hoşlanma gibi bir şey." omzundan itip apartmana girdim.
O NE DEMEK İT HERİF!
SİKTİR GİT!
BEN KENDİMİ SEVERİM!
ERKEKLERDEN NEFRET ETMEYE DEVAM DA EDERİM!
BİR YETMEMİŞ İKİ TANE DİYOR İT OĞLU İT.
SİKTİR GİT TAMAM MI!
*
Sabah okula geldiğimde gözlerim şişti. Çünkü uyuyamamıştım. Alper sağolsun. Sınıfa girdiğimde sıramda oturan ikiliye baktım.
Yağmur beni görünce ayağa kalktı. "Ne oluyor burda?" dedim. Yanında Mert vardı. "Konuşuyorduk." dedi Mert. "Öyle mi?" dedim Yağmur 'a bakarak. "Özür dilemeye gelmiş." Mert' e baktım.
"Bana bana bak çocuk. Sen o lafları ederken pişman olacak gibi etmedin. Salak mı var senin karşında?"
"Alya bir sakin ol. Çocuk özür dilemeye gelmiş." Yağmur 'a baktım. "Yağmur da hemen kucak mı açmış?" dedim alayla. "Benim yüzümden kavga etmeyin."
"Sen kimsin ya? Kendini bu kadar bir şey sanma."
"Alya." Yağmur' a baktım. Sıraya çantamı koyup sınıftan çıktım. Koridorda yürürken Alper'i gördüm.
Bütün erkekler puşt olmak zorunda mı?
Tamam hariç bazıları.
"Alya?" Gül hocaya baktım. "Efendim hocam?" eliyle gel yapınca yanına gittim. Odasına girdiğimde iki tane de adam vardı.
"Tatlım bu Mehmet bey. O da ortağı Ahmet Bey." baş selamı verdim. "Sana verdiğim broşür hatırlıyor musun?" kafa salladım.
"Bugün okul maçı olduğu için geldiler."
Siktir.
Uyku uyumadım. Sinirlerim bozuk ama bugün bir de maç var.
Alkış yapın, hadi kutlayın beni.
Ne mübarek insanım.
"Maçı izleyecekler. Belki bu sayede sınava bile gerek kalmaz." gülümseyen Gül hocaya baktım. "Teşekkürler hocam." dedim. Odadan çıktıktan sonra koşmaya başladım.
Enerji içeceği içmek için market bulmam lazımdı!
*
Oy vermeyi unutmayın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazıyor... (Depresif Kız)
Short Story11-B grubuna eklendiniz. +9054: Alya gruptan çıkma. Önemli bir konu var. Siz : Özelden yaz. Gruptan ayrıldınız. +9054 yazıyor... +9054: Sen voleybol takımında bu sene kaptansın. O gruba yeni antrenörü aldık. O yüzden çıkma. Siz : Gerekli mi? ...