Multi: Alya Erel."Alya sen misin bebeğim?"
"Evet anne! Çöpü döküp geleceğim." Çöpü sıkıca kavrayıp kapıyı açıp asansöre yürüdüm. Heyecandan terleyen ellerimi elbiseme silip aynada saçlarımı düzelttim. Aşağıda Alper bekliyordu. Derin bir nefes alıp çöpü alıp asansörden çıktım. Karşı kaldırıma geçip çöpü attığımda etrafa baktım. Elbisemin cebimden telefonumu çıkardım. "Pşşt." Diyen sesle irkilerek arkamı döndüğümde kimse yoktu.
"Bak oradaysan beni kandırma! Çok pis olurum korkarsam." Dedim yavaşça sesin geldiği yöne doğru yaklaşarak. "Alper? Bak beni korkutmaya çalışma sonu hoş olmaz." Adım sesleri duyduğumda korkuyla etrafa baktım ama sonra bir an da belimde güçlü kollar hissettim. Enseme burnunu yaslayıp "Korktun mu?" Dediğinde "Şapşal." Diyerek homurdandım. Kollarını karnımdan çekti. "Hatırlıyor musun şu kaldırımda oturuyordum. Sonra sen gelmiştin." Karnına vurdum. "O gün seni kovalayıp düşmüştüm." Yaklaşıp o da karnıma vurdu. "Seninle uğraşmak hoşuma gidiyordu. Hala gidiyor." Diyerek saçlarımı çekiştirdi. "Aptalsın sen." Saçımı çeken elini tutup aşağıya indirdim. "Kavak vardı birde." Dediğinde kaşlarım kalktı. "Ergeni de ben hatırlıyorum."
Gülerek kafasını eğip elini yanağıma koydu. "Ha o mesele." Yaklaşıp saçlarımı öptü. "Hala ergensin." Diyerek uzaklaştığında ona vurmak için uzandım ama kaçtı. "Sinirlendin mi?" Diyerek sorduğunda "Yağmurla Mücahit böyle yapmıyorlar." Dedim gözlerimi devirerek. Yaklaşıp kolunu omzuma atıp yolda yürümeye başladı. "Ne yapıyorlarmış o veletler?" Omuz silktim. "Senin gibi öküz mü herkes?"
"İkimizden birisi öküzse o ben değilim." Dediğinde hayretle ona baktım. "Ben miyim?"
"Evet." Ellerimi tutup "Vurmak yok." Diyerek beni engelledi. "Sana bir şey getirdim." Dedi parka girerken. Lolipop uzattığında heyecanla elimi uzattım. "Ama diyetteydin sen." Diyerek paketi açıp yemeye başladığında "Ver onu bana!" Diye cırladım. Geri çekti. "Yağmur Mücahit'e hiç çemkiriyor mu?" Dedi ayıplar gibi. "Özenti misin sen? Aynı şeyleri yapacak halim yok ya." Dediğimde az önce dediğim lafa kendim toprak attığımı biliyordum.
Lolipopu ağzına götürdüğünde yüzümü buruşturdum. "Pislik." Diyerek salıncaklara yöneldim. Birine geçip sallanmaya başladığımda o da yanımdakine geçti ama sığamıyordu. "Kavak diyorum inanmıyor." Bana kötü kötü baktı.
"Yarın benimle sahile gelsene." Diye sorduğunda annemlerle birlikte gideceğim geldi aklıma. "Annemlerle orada olacağım. Gelirsen buluşuruz." Kafa sallayıp salıncaktan kalktı. "Bozuk bu." Dediğinde ona alayla baktım.
Öyle baktığımı gördüğünde salıncağımın önünde diz çöktü. "Ne yapıyorsun ya? Sallanacağım ben." Omuz silkip "Bir öpersen düşünürüm." Dediğinde kaşlarım kalktı. "Gel öpeyim." Dediğimde hemen kabul etmiş olmama şaşırmıştı. Yanağına yaklaşıp onu bir an da ittiğimde bacaklarıma tutundu. Salıncaktan kayıp yere düştüğümde kendi kuyuma kendim düşmüştüm. Oysa oturmuş bana gülüyordu. "Sen şimdi kendini mi düşürdün?" Dedi gülüşlerinin arasından. "Hepsi senin yüzünden."
"Bir öpücüğü mü çok görüyorsun." Dedi yanağını göstererek. Yanıma yaklaşıp yanağını uzattı. "Hadi öp de geçsin." Dediğinde gözlerimi devirerek yanağına uzandım. Tam yanağını öperken döndüğünde dudağıma değen dudağıyla gözlerim kocaman oldu. Geri çekilmeme izin vermeyip uzunca öperek çekildiğinde sırıtıyordu.
"Gülmesene." Dediğimde dudağına fermuar çekti ama gülümsüyordu. "Ya hala gülüyor."
"Öpsene bir daha yanağımdan." Dediğinde orta parmak kaldırdım. Parmağımı tutup güldüğünde omzuna vurdum. "Niye kandırıyorsun beni?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazıyor... (Depresif Kız)
Short Story11-B grubuna eklendiniz. +9054: Alya gruptan çıkma. Önemli bir konu var. Siz : Özelden yaz. Gruptan ayrıldınız. +9054 yazıyor... +9054: Sen voleybol takımında bu sene kaptansın. O gruba yeni antrenörü aldık. O yüzden çıkma. Siz : Gerekli mi? ...