Alper beden eğitimi dersinde bize hareketler yaptırırken istemsizce onu izlemeye devam ettim. Ona anonimlik mi yapacaktım?
O beni sırıttırdı. Beni sırıttıran olmamıştı. Sırıttırdığı için ona yazmak bencilce miydi?"Alya yanlış yapıyorsun." dedi. Piç bir şekilde sırıttığında gözlerimi devirdim.
Geber köpek.
Vicdan falan yapmayacaktım.
*
Okul bittikten sonra otobüs durağına ilerlerken birisi koluma çarptı. Bu kişinin Alper olduğunu görünce bu kez bir şey demedim. Sonra hızlı hızlı arkasından gidip belinden ittim. O kaldırımın yanındaki çimlere düşerken hızlı adımlarla durağa geldim. Göz ucuyla baktım. Yerden kalkıp yanıma doğru geldi.
"Ben senin antrenörünüm." dedi üstünde ki otları temizlerken. "Yani? Hem ne antrenörü ya? Sen geçici bir süre takımı çalıştıran şu başıboşlardan değil misin?"
"Beden Eğitimi dersinden kal da gör sen. Ergen." Yalan söylüyordu. Notları öğretmenimiz verecekti. "Bok bırakırsın." dediğimde gözlerim irice açıldı. Duymuş mu diye ona baktım. Bana baktı. Durdu durdu.
"Velet." dedi.
"Küfür de edermiş."
"Ne küfürü ben bir şey söylemedim. Nereden uyduruyorsun?"
Bana ciddi misin bakışları attığında içimdeki bende elini alnına vurmuş bir köşeye çekilmişti. Bazen çok salak olabiliyordum.Otobüs geldiğinde birlikte bindik. Apartmanın önünde indikten sonra onun telefonu çaldı.
"Ne var Selin?" dediğinde ona tip tip baktım. Bana göz kırptı. Dil çıkardım. Selinler boğsun seni.Eve çıktığımda annem mutfaktan bana baktı."Alya sen mi geldin?"
"Yeni çocuğun gelmiştir anne."
Odama girdiğimde kapım açıldı. "Kıskandın mı sen?" dedi. Sesinde eğlenir bir ton vardı. "İlk göz ağrım." diyerek bana gülümsediğinde "Tamam tamam akşama tatlı yaparsın, olur biter."" İstediğin tatlı olsun deli kızım." O odadan çıkarken bende hattımı çıkarıp diğer hattı taktım.
Siz : Alperalla?
Cidden mi? Öğk.
Yazıyor...
~¿: Kızım işin gücün yok mu senin?
Siz: Kız olduğumu ne zaman söyledim?
~¿ : Ha gaysin?
Siz : Yok Aseksüelim.
Görüldü 17.08
~¿ : Şaka? 17.12
Siz : Niye olamaz mı? İlla erkek veya kızdan hoşlanmak zorunda mıyım?
~¿ : Hayır.
Siz : Ama olmayadabilirim jxjsjsks
~¿ : Hadi git oyun oyna. Barbie falan?
Siz : Seninkileri verirsen tabi oynarım.
Görüldü 17.15
Cevap vermedi. Bende hattı çıkarıp kendi telefonuma taktım.
11-B grubuna eklendiniz.
+9055 : Hanginiz bana anonimlik yapıyor küçük veletler?
Ah, siktir?
Gruptan ayrıldınız.
*
Oy vermeyi unutmayın lütfen.—> bir de yazdığım şu cümleden rahatsız olanlar varmış. Kaç tane şu cümleyi görmesem oy vermeyi unutuyorum diye yorum geliyor. Ki zaten unutun istemiyorum. Neden rahatsız oluyorsun ki? Kibarca söylenmiş bir şeyi görmek sizi rahatsız ediyorsa bence siz bilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazıyor... (Depresif Kız)
Nouvelles11-B grubuna eklendiniz. +9054: Alya gruptan çıkma. Önemli bir konu var. Siz : Özelden yaz. Gruptan ayrıldınız. +9054 yazıyor... +9054: Sen voleybol takımında bu sene kaptansın. O gruba yeni antrenörü aldık. O yüzden çıkma. Siz : Gerekli mi? ...