21 ¿

75.1K 5.9K 2.9K
                                    







Alya yemeğini yesene kızım." çatalı bıraktım. "Anne karnım ağrıyor yeter." diye mızmızlandım. Kendini yelledi.

"Levent yeter, bir şey söyle şu kızına."

"Birlikte yaptınız." dedim sessizce.

Baban ve annem öksürdü.

Sessiz değilmiş demek.

"Anne ben sınava katılacağım." konuyu dağıtmazsam annem beni dağıtırdı.

"Ne sınavı?" diyen babama baktım. "Gül hoca bir broşür verdi. Yurt dışı burslu spor akademisi falan diyor. Bir kulübün alt yapı seçmeleri. Voleybol için."

"Ben okula gelip Gül hocanızla bir konuşayım." dedi babam. "Peki baba." Annem araya girip "Yurt dışına gidince sen ben ne yapacağım?Sana bir kardeş şart."

"Ya hayır. Ben bize yeterim"

"Yok yok." diyen anneme babam bakıp gülümsedi.

;)

*

Yemekten sonra annem yarın günü olduğunu söylediği için şimdi markete gidiyordum. Hanımefendi pasta börek için malzeme istiyordu. Markete girerken ayağımda spor ayakkabım, üzerimde yatak pijamam kalın da montum vardı.

Elime sepeti alıp bakmaya başladım.

Puding alacakken Alper 'i gördüm. Üzerinde deri bir ceket ayağında terlik, gülmüyorum ki hayır, elinde sepet alışveriş yapıyordu. Kendi üstüme baktım.

Rezillik. Arkamı dönüp saçlarımı önüme çektim.

"Kim varmış kim?" diyen neşeli sesini duyunca arkamı döndüm. "Annenin terliğini mi giydin?" terliklerine baktı. "Acele ile olmuş." dedi ensesini kaşırken. Beni süzdü. "Sende çok seksi olmuşsun ha." dedi. Kedili pijamalarıma baktım.

"Süper model." diye dalga geçince sepetle koluna vurdum. Oda bana durunca kayıp rafa çarptım. Pudingler düşerken ikimiz hızla tutmaya çalıştık. "Yavaş olsana salak." dediğimde gülüyordu. Dudaklarım gülmesin diye bir çaba verdim. Bana baktı.

Bir şey diyecek gibi oldu ama sustu.

Birlikte alışveriş yaparken karşımıza çıkan insanlar bize tuhaf bakışlar atıyordu. "Annen yarın beni de davet etmiş. Damat adayı olarak görmüyor İnşAllah."

"Hocacım." dedim. "K ile mi anlamadım." dedi sırıtarak. "Bekle kusup geliyorum."

"Hoca olduk hemen."

"Hocamsın."

"Bak yine K ile anladım. Allah Allah." kulağıma eğildi. "Senin bende gözün var değil mi kabul et." omzundan ittim. "Benim seninle ne işim olcak be. Tipsiz." ve çarpıldım. Belime birisi market arabası ile girdi. Teyzeye baktım. "Kızım çekilsene." diyen kadına baktım.

"Teyze  iyi misin burdan üç kişi geçemeyiz başka yol mu yok?" teyze yanımdan homurdanarak giderken Alper bana baktı. "Çok mu acıdı?"

"Biraz."

"Öpeyim de geçsin." sepeti karnına vurdum. "Senin bende gözün var asıl."
"Var." durdum. Öksürük krizine girdim.

"Şaka yaptım sakin ol." diyerek gülmeye başladı.

"Ama her şakanın altında bir gerçek yatar." diye ekleyince omzun vurdum.

"Git be." kasaya malzemeleri geçirip poşetleri elime aldım. Ben çıktıktan sonra da Alper çıktı. Elimden poşetler alınınca yüzüne baktım. "Tamam sus ben taşırım." Dediğinde omuz silktim. Eve geldiğimizde poşetleri uzattı.

Yazıyor... (Depresif Kız) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin