*"Sıradaki."
"Birazdan sıra sana gelecek." dedi Yağmur. Beden eğitimi sınavı oluyorduk. Bugün özel günümde olduğum için karnım ağrıyordu ve hiç de güzel şeyler hissetmiyordum. Sınavı taa bugüne bırakan Alper 'e söverdim de ben küfür etmiyorum.
Yoksa, başka bir şeyle alakası yok.
Tabi tabi dediğinizi duymuyor değilim. Sürekli kulaklarım çınlıyor.
"Bak şimdi Alper' e nasıl kur yapacak." dediğinde bakışlarımı yerden alıp, saçları turuncu boyalı, kahküllü, ego kasmaktan, isminin hakkını veremeyen Sevgi'ye baktım.
Bir kıza sinir olursam, ömür billah sevemezdim.
O da onlardandı.
Okulun pohpohlanan, her şeyde kendini ön planda tutan bence itici, çevresindeki insanlara göre ise tam bir prensesti.
Takla atarken yapamıyormuş gibi yaptığında, Alper ayak bileğini tuttu. Kaşlarımı çattım. Hormonlar had safhada bir de karnıma birisi tekme atıyor gibiyken hiç de hoş bir durum değildi. Takla atamadığında oturup
"Hocam sanırım yapamıyorum." dediğinde Alper bakışlarını bize çıkardı. Göz göze geldiğimizde gözlerimi kaçırdım. Sıradan çıkıp üzerimdeki hırkaya daha da sarıldım. Köşeye geçip oturduğumda dizlerimi kendime çektim.Bu regl sancısı varya, adamı bitiriyor.
Sevgi kendine elletme çabalarını bıraktıktan sonra sıra Yağmur 'a gelmişti. Yağmur da bir kaç denemeden sonra takla attığında midem çok bulanıyordu.
Eğer ki regl olduysam her yerim hasta olurdu. Midem, başım, burnum...
Yapacak kimse kalmadığında ayağa kalktım. Minderin yanına geldiğimde Alper bana baktı. "İyi misin?"
"Hı hı." dedim boğukça. Yanıma yaklaşıp elini alnıma koydu. Etrafa baktım. Bizimle pek ilgilenen yoktu. "Ateşin var. Hasta mısın?"
"Havalar soğuk biliyorsun." dediğimde kollarımı indirdim ama o anda öyle bir sancı girdi ki yemin ediyorum sanki birisi uçan tekme ile karnıma savaş açtı. "Ne oluyor?" dediğinde ona bakıp içim kan ağlıyor demek istedim ama işte sustum.
"Şunu sonra yapsam?" sıkıntılı bir şekilde çenesini kaşıdı. "Notları bugün girecekmişim. Kel müdürümüz beden öğretmeniyle iyi anlaşıyor galiba. Her şeyi benim üzerime yıktılar." diyerek ensesini kaşıdı.
Karnıma giren ani sancı ile "Bırakırsa bıraksın ölmem ya. Yapmıyorum bir şey." dedim yüzümü buruşturup. Yağmur 'a baktığımda bana bakıyordu. Yanıma geldiğinde koluma girdi. Gözümden yaşlar akmaya başlarken spor salonundan çıktık.
Yürüyemez olmuştum. "Anneni arıyorum." dediğinde bende olduğum yere çöktüm.
"Reyhan Teyze, Alya çok kötü."
Annem ısrarla gitme demişti. Keşke dinleseydim.
Yağmur koluma girdi. "Baban yarım saate gelirmiş. Ben çantanı alıp geleyim." duvara yaslanıp onu beklemeye başladım.
Birisi koluma dokununca kafamı kaldırdım. Mücahit yeşil gözleriyle bana bakıyordu. Elini kahverengi saçlarına daldırıp karıştırdı. Omzumdan ittiğinde acıyla ittiği yöne doğru kaydım.
" Bak, sonucu kötü olur. " dediğimde sırıtıp omzumdan itti. Yüzüm terlemişti ve hala ağlıyordum. "Mücahit!" diye bağırdığımda ürkerek geri çekildi.
"Ne oluyor orda?"
Hadi başlıyoruz.
Alper önümde durup bana baktığında ona bakmadım. Çenemden tutup kaldırdığında ıslak gözlerimi gördü. Mücahit 'e baktıktan sonra ayağa kalkıp Mücahit'i ittirdi. "Ne yaptın sen ona?!" diye yüksek bir sesle konuştuğunda "Sorun yok Alper." diyerek araya girdim. Sonra okulda olduğumuz aklıma gelince "Yani iyiyim ben Koç." dedim. Mücahit " Ben bir şey yapmadım. Geldiğimde ağlıyordu." dediğinde korkmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazıyor... (Depresif Kız)
Short Story11-B grubuna eklendiniz. +9054: Alya gruptan çıkma. Önemli bir konu var. Siz : Özelden yaz. Gruptan ayrıldınız. +9054 yazıyor... +9054: Sen voleybol takımında bu sene kaptansın. O gruba yeni antrenörü aldık. O yüzden çıkma. Siz : Gerekli mi? ...