*Gergin bir şekilde tırnaklarımı avuç içime geçirdim. Babam kulübün Türkiye kolunda ki, Başkanı ile konuşurken oturduğum yerde dik durmak için gergince yerimde kıpırdandım.
"Anlaşma imzalandıktan sonra burslu olarak resmen takımı tanır. Maçlara katılır. Bir kaç gün sonra zaten seçilenlerden seçim yapacaklar. Yani kulübün gerçek temsilcileri gelecek. Alya şansı varsa göze girer ve, çabucak olay biter."
"Kazanmak için benim şansa ihtiyacım yok." dediğimde babam boğazını temizledi. Egodan dememiştim. Sonuçta buraya kendi emeğimle gelmiştim.
Şans demek, sizce de hakaret değil mi?
"Alya en iyisini yapar." dedi babam gururla. Gösterilen sözleşmeye babam imza attıktan sonra, ki ondan önce baya bir sağlık kontrolü yapmışlardı bana, bana bakıp derin bir nefes aldı. Kulübün verdiği kutuyu alıp veve geldiğimizde babam kutuyu açtı.
İçinden, forma, vaya pahalı bir markanın spor ayakkabısı, kapşonlu, vb. Şeyler vardı.
"Nasıl geçti?" dedi annem. "Çok iyi." dedi babam. Bana baktıktan sonra omzuma eline koydu. "Büyüdün." dedi. Annemin kollarını belimde hissettim. "Hayır hala küçük benim kızım." dedi. Babamda elimi tuttu. "Bize küçük dünyaya büyük." dedi.
"Ha bu arada." dedikten sonra kaşlarını çattı. "Dün gece-"
"Aa ben neyi unuttum." mutfağın dışına doğru çıkarken babama söz hakkı tanımadan, "Benim hemen odama gitmem gerekiyordu." dedikten sonra odama doğru adeta uçtum.
Herkes bilir ki, bir babaya, baba beni bir erkek gülümsetti derseniz o baba, o erkeği çok güzel gülümsetir.
Odama girdiğimde kendimi yüz üstü yatağa attım. Telefonumun zil sesini duyunca bakmadan açtım.
" Ne var?"
Güldü.
Ki bu gülüşe şiirler yazılır.
Ve ben şiir yazsaydım ilk bu gülüşe yazardım.
"İnternette gördüğüm videonun tıklanma sayısını görünce bir tebrik edeyim dedim." dediğinde doğruldum. "Ne videosu?" dediğimde bir yandan da laptopumu açıyordum.
"Yağmur biliyordur ama bence kaldırsın. Altında ki yorumları görünce, neyse pek hoş şeyler hissettiğim söylenemez." dedi. Sinirle alt dudağımı ısırdım.
Yağmur 'un sosyal medya hesaplarının bende şifresi olması ilk kez belki de işime gelmişti. Girdiğimde paylaştığı videoyu gördüğümde gözlerim irice açıldı.
Dün gecekiydi.
Suratsız diyenlere inat.
Yazmıştı.
Video cidden baya izlenmişti. Bizim okul bu kadar kişi etmezdi. Yorumlara baktım.
'Bacaklara mı gülüşe mi baksam şaşırdım'
'Taparım ben bu gülüşe, adı ne' (bir yanıt)
Yanıtı : Alya Erel Aselkent Lisesi 11/B
Ev adresimi verseydin sürtük.
' Bu kız gülmesin, şuan baya banyoya gidiyorum'
Kusacak gibi oldum.
'Neden gülmediği anlaşıldı'
'Hatun ortalığı kavurmuş'
'Numarasını isteyen özelden yazsın'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazıyor... (Depresif Kız)
Short Story11-B grubuna eklendiniz. +9054: Alya gruptan çıkma. Önemli bir konu var. Siz : Özelden yaz. Gruptan ayrıldınız. +9054 yazıyor... +9054: Sen voleybol takımında bu sene kaptansın. O gruba yeni antrenörü aldık. O yüzden çıkma. Siz : Gerekli mi? ...