9 ¿

84.1K 6.1K 979
                                    








"Ya kim cesaret edebilir ki? Sen git basketbolcuya anonimlik yap. Hem bizden olduğuna nasıl emin ki?" dedi Yağmur.

Cesaret mi bilmem ama beni mutlu edeceğine inandığım her şeyin peşinden depar atardım.

Gittiği yere kadardı.

"Yani ne abartıyorsun? Hem gerçek bir hoca değil. Geçici. Sadece iyi  oynuyor ve okulun ona ihtiyacı var." Yağmur ayranı dudaklarından ayırdı.

"O da bir insan." dedim.

"Kalbi var severe mi çıkıyor. Yoksa kız, sen birine mi vuruldun?"

"Yağmur salak salak konuşuyorsun ya bazen. Çok merak ediyorum Esin teyze seni yaparken neyi unuttu?"

Arkamda bir nefes hissettim. Kulağımın dibinde bir ses. "Seni yaparken baban prezervatifi unutmuş. Bak onu biliyorum ben." dedi Yağmur 'un bir seneye yakın konuştuğu çocuk.

"Siktir git." dedim. Sonra sessiz kantinde fazla yüksek sesli konuştuğumu fark ettim. Yağmur ismini hala bilmediğim bir senelik konuştuğu çocuğa bakıp "Düzgün konuşsana." dedi.

"Yani Yağmur -" diye söze başlayan çocuğun yüzüne ayranı döken Yağmur'la ortam sessizleşti. Çocuğun yüzünden akan ayranı görünce Yağmur 'a baktım.

"O benim kankam. Ona benden başkası laf sokamaz." diye cırladı.

Yağmur' un kolundan tutup kantinden çıkardım.

"Geliyor mu?" dedi Yağmur ürkekçe. Arkaya baktım.

"Koş gerizekalı, geliyor!"




Oy vermeyi unutmayın lütfen.

Yazıyor... (Depresif Kız) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin