Bana bir şarkı ve kalp bırakın buraya.♥
İyi akşamlar.
İyi okumalar.
Yorum yapın yorum jxjs
*
Sabah uykumu alamadığım için okula esneyerek gidiyordum. Okul kapısında gördüğüm başka liseden olduğuna emin olduğum bir kaç erkek etrafa bakıyorlardı. Ellerimi montumun cebine sokup önüme baktım. Okul kapısına geldiğimde,
"Hey bu o kız!" diye bağırdıklarını duydum. Göz ucuyla baktığımda bana doğru geldiklerini gördüm.
Dayak mı yiyecektim lan.
Ne oluyor?!
"Dur bir dakika," birisi kolumu tutunca kolumu çekip kaşlarımı çattım. "Oğlum bak benim babam hepinizi bulur döver! Bana bulaşmayın!" diye bağırdım.
"Anlamadım?" dedi kıvırcık saçlı çocuk. Diğeri onun omzundan tutup geriye çekip elini uzattı. "Ben Doğukan, seni instagram 'da görmüştük. Gülüşünü görü-" diğeri onu çekti. "Bırak sen onları ben Efe."
"Efe çekil şurdan." gözlerimi irice açtım.
Çüş.
Oha.
Anasının gözü yani.
Okula yöneldiğimde başkası önüme geçti. "Numaranı alabilir miyim?"
"Bak seni bir döverim. Alırsın numarayı, defol git asabımı bozma benim." omzundan ittim.
Okula girdiğimde arkama bakmak istemiyordum. Yine de çekinerek arkama baktığımda bekçinin onları içeri sokmadığını görünce rahatladım. Önüme bakmadan yürüdüğüm için birine çarptığımda burnumu tuttum. Acımıştı, ve kahretsin canım çok tatlıydı.
"Güzelim güzelim güzelim." dedi Mert. Sen demek, dedi içimde ki kavgacı yanım.
Gel bakayım sen buraya.
Yalandan burnumu tuttum. Pek yalan değildi ama neyse. "Çok acıdı Mert." gülüşü soldu. "Harbiden mi ya," dedi. "Evet bir baksana," yüzü bana eğildiğinde elimi kaldırıp sıkı bir tokat attım. Şaşkınlığında yararlanıp omzundan kendime çekip dizimi kaldırıp kasıklarına diz attım. Acıyla eğilirken, "Bu beni etiketlediğin resim içindi." o bana acıyla bakarken omzundan ittim. "Anasını satayım ya bu ne içindi."
"Oda burnumu acıttığın için."
Sınıfa girdiğimde Mücahit koşarak yanıma geldi. "Kız kapıyı gördün mü? Sana talipmiş hepsi." sırıtan yüzüne boş boş baktım. "Koridora bir baksana." dedim. Anlamaz bakışlar atsada kapıyı açıp baktı. Bana şaşkın bir şekilde dönerken "Sen mi yaptın?" dedi. Kafa salladım.
"Diyorsun." dedi.
"Diyorum." dedim. Gözlerini tamam der gibi kapattı. "Bacım." dedi sırıtarak. "Bulaşan olurda döverim." dedikten sonra arkasını dönüp cam kenarına gitti. Sırama oturduğumda, Eda hoca da içeri girmişti. Yağmur geç kaldığı için çok pişman olacaktı.
Bu kadın demediğini bırakmazdı.
"Günaydın çocuklar."
Çantamdan defterimi çıkarıp sıraya koydum. Kapı çaldığında elimi çenemin altına koyup Eda hocaya baktım. Kapıya baktı.
Yağmur gözleri korkuyla açılmış içeri girdi. Beresini yavaşça çıkardı. "Nerdesin sen?" dedi. Göz ucuyla Yağmur saate baktı. "Hocam daha beş dakika var." dedi Yağmur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazıyor... (Depresif Kız)
Short Story11-B grubuna eklendiniz. +9054: Alya gruptan çıkma. Önemli bir konu var. Siz : Özelden yaz. Gruptan ayrıldınız. +9054 yazıyor... +9054: Sen voleybol takımında bu sene kaptansın. O gruba yeni antrenörü aldık. O yüzden çıkma. Siz : Gerekli mi? ...